بیت کوین رایگان؛ بررسی انواع روش‌های کسب بیت کوین بدون سرمایه 

بیت کوین رایگان؛ بررسی انواع روش‌های کسب بیت کوین بدون سرمایه | همتاپی

ارزش و جایگاه ارزهای دیجیتال تاکنون دیگر برای بسیاری از مردم، آشکار شده است. همین امروز نیز تراکنش‌های ارز دیجیتال بخش مهمی از اقتصاد جهانی را تشکیل می‌دهند. این ارزها شکل داد و ستد را تغییر داده‌اند و در آینده پول و سرمایه بشر، نقش مهمی خواهند داشت. بیت کوین به عنوان اولین، باارزش‌ترین و مهم‌ترین ارز دیجیتال، توجه‌های بسیاری را به خود جذب کرده است.

فهرست مطالب:(با کلیک بر روی هر عنوان به توضیحات بیشتر هدایت شوید)

 

امروز و در زمان نگارش این مقاله، یک قیمت خرید بیت کوین حدود 30 هزار دلار خرید و فروش می‌شود. قیمت بالا و حجم بازار خیره‌کننده این ارز دیجیتال، آن را به یک ارز سرمایه‌ای تبدیل کرده است. اما همیشه نیز این چنین نبوده است. قبل از سال 2010 یعنی همین 11 سال پیش، بیت کوین قیمت چندانی نداشت و ارزش آن از چند سنت تجاوز نمی‌کرد. در آن زمان طرفداران و عاشقان این ارز دیجیتال، برای گسترش و آشنایی مردم با آن، حتی بیت کوین رایگان به دیگران اهدا می‌کردند.

انتقال به صفحه استخراج ابری

اما آن روزها دیگر گذشته است و دیگر از بیت کوین رایگان بدون زحمت و هزینه خبری نیست. اما هنوز هم این سوال مطرح می‌شود که چگونه می‌توان بیت‌ کوین رایگان به دست آورد؟ آیا تبلیغات برخی از سایت‌ها که ادعای اهدای رایگان بیت کوین به کاربران را دارند، صحت دارد؟

آیا بیت کوین رایگان واقعیت دارد؟

همان طور که هر کسی می‌داند، هیچ چیز باارزشی رایگان و بدون زحمت به دست نمی‌آید. هیچ سایت و یا مرکزی در جهان و کل دنیای وب وجود ندارد که به کاربران و اعضای خود بیت کوین رایگان بدون هیچ زحمتی بدهد. حتی سایت‌هایی وجود دارند که از این وعده برای سوء استفاده از کاربران استفاده می‌کنند. این سایت‌ها ادعا می‌کنند که در ازای کلیک و یا دیدن لینک‌هایی حساب شما را شارژ می‌کنند.

البته این ادعاها اغلب نادرست است و پس از اتلاف وقت فراوان، برای شما درآمد چندانی نداشته و سود آن به جیب دیگر افراد می‌رود. اما خبر خوب این است که شما می‌توانید در ازای کار و یا فعالیت‌های خاصی، به عنوان مزد، بیت کوین دریافت کنید. برخی از این روش‌ها، ساده‌تر هستند اما درآمد چندانی در آخر نصیب شما نمی‌کنند. اما روش‌هایی نیز وجود دارد که می‌توانید با تلاش بیشتر و بالا بردن مهارت‌هایتان، در آن به درآمد بیشتری برسید. در ادامه با این روش‌ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

فاست‌ بیت کوین، روشی راحت اما با درآمد قطره چکانی

فاسِت (Faucet) در انگلیسی به معنی شیر آبی است که در حال چکه کردن است. به عبارت دیگر می‌توان این روش را یک راه قطره چکانی برای کسب درآمد به صورت دیجیتال، توصیف کرد. فاست به سایت‌هایی گفته می‌شود که با عضویت در آن‌ها، هر چند ثانیه یک بار، می‌توانید ارز دیجیتال مانند بیت کوین دریافت نمایید.

روش کار معمول این سایت‌ها به این ترتیب است که شما وارد سایت می‌شوید و هر چند ثانیه اجازه دارید تا روی یک دکمه کلیک کنید. با این کار سایت به ازای هر کلیک به شما بیت کوین رایگان می‌دهد. شاید وسوسه‌کننده به نظر برسد! اما باید بدانید که بیشتر اوقات و شاید هم هیچوقت، درآمد جالبی از این کار و اتلاف وقت در این سایت‌ها نصیب کسی نمی‌شود.

 این سایت‌ها برای هر کلیک مبلغ بسیار ناچیزی به عنوان مثال یک هزارم دلار اختصاص می‌دهند. به علاوه شما نمی‌توانید مبلغ حساب خود را تا رسیدن به حد نصابی خاص، برداشت کنید. همچنین به طور معمول در ادامه کار نیز با انواع بهانه‌ها برای برداشت مواجه می‌شوید. به عبارت دیگر می‌توان گفت در سایت‌های فاست، بیشتر از آن که شما درآمد به دست آورید، گردانندگان سایت از طریق تبلیغات، درآمد کسب می‌کند.

راه دیگر کسب بیت کوین رایگان در این سایت‌ها، معرفی لینک (Referral) است که از آن طریق افراد دیگر به این سایت‌ها معرفی می‌شوند. اما این سه سایت را می‌توان بهترین سایت‌های فاست در دنیای وب دانست.

  • سایت BonusBitcoin

این وب سایت به آدرس bonusbitcoin.co یکی از سایت‌های پرسابقه در این زمینه است. در این سایت می‌توان در هر 15 دقیقه به طور تقریبی 24 ساتوشی کسب کرد. ساتوشی یک واحد برای تقسیم‌بندی بیت کوین است و کوچک‌ترین واحد تقسیم بندی در بلاک چین بیت کوین محسوب می‌شود. هر ساتوشی برابر با ده به توان منفی هشت بیت کوین است. به عبارت دیگر یک ممیز، هفت صفر و بعد یک. یعنی هر بیت کوین، برابر با  ۱۰۰ میلیون ساتوشی است.

آموزش نحوه ثبت نام و کار با سایت bonusbitcoin

برای ثبت نام در این وب سایت ابتدا باید از طریق آدرس bonusbitcoin.co وارد شوید. سپس در صفحه باز شده بر روی گزینه Register کلیک کنید.

در مرحله بعد می‌بایست فرم مربوط به ثبت نام را تکمیل نمایید. پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور انتخابی، روی دکمه Register کلیک کنید. 

پس از تکمیل فرآیند ثبت نام در سایت، در صفحه اصلی سایت روی گزینه Sign in کلیک کنید. در این مرحله برای ورود به صفحه اصلی سایت می‌بایست ایمیل و پسورد خود را مجددا وارد نمایید.

پس از ورود به سایت برای کسب بیت کوین رایگان، می‌بایست بر روی گزینه Claim کلیک کنید. با این کار مقداری ساتوشی به موجودی شما در سایت اضافه می‌شود. برای اقدام دوباره باید 15 دقیقه صبر کرده و دوباره گزینه Claim را انتخاب کنید.

  • وب سایت Cointiply

این سایت یکی از پربازدیدترین وب سایت‌ها در زمینه فاست به شمار می‌رود و در سال 2018 وارد این عرصه شده است. در این سایت، علاوه بر گزینه‌های قبلی فاست، امکان کسب درآمد از طریق تماشای فیلم، شرکت در نظرسنجی و بازدید تبلیغات نیز وجود دارد.

آموزش نحوه ثبت نام و کار با سایت Cointiply

ابتدا وارد سایت به آدرس cointiply.com شوید. سپس وارد بخش عضویت شده و در صفحه باز شده نام، آدرس ایمیل معتبر و سپس یک پسورد که بیشتر از 8 کاراکتر و ترکیبی از حروف و اعداد باشد را وارد کنید و در پایان روی گزینه CREATE YOUR ACCOUNT کلیک کنید. 

در دفعات بعدی شما باید با آدرس ایمیل و پسوردی که عضو شده‌اید،اط طریق گزینه Login وارد سایت شوید. 

برای به دست آوردن بیت کوین رایگان در پنل کاربری خود، روی گزینه FAUCET کلیک نمایید. سپس در صفحه باز شده روی دکمه ROLL & WIN کلیک کنید و کپچا را حل کنید. در این مرحله بر اساس نمره‌ای که به شما داده می‌شود، مقداری بیت کوین رایگان دریافت می‌کنید. زمان سنج به شما نشان می‌دهد که در چه زمانی می‌توانید دوباره برای این کار اقدام کنید.

در بالای صفحه ضریب cointiplier نشان داده می‌شود که هر چه بیشتر باشد، شانس شما برای دریافت بیت کوین بیشتر می‌شود. این ضریب با توجه به مدت زمان آنلاین شدن در سایت، تماشای ویدئوهای خود سایت و یا جذب رفرال، بالاتر می‌رود.

در پنل کاربری و در بخش VIDEOS شما می‌توانید با تماشای ویدئوهای سایت، بیت کوین رایگان دریافت کنید. در بخش PTC ADS نیز در ازای کلیک بر روی تبلیغات و تماشای آن‌ها می‌توانید بیت کوین رایگان بگیرید.

  • سایت Moon Bitcoin

این سایت یکی از بهترین گزینه‌ها برای دریافت بیت کوین رایگان است، در این سایت فاست کاربر می‌تواند در هر 5 دقیقه به طور متوسط 10 ساتوشی کسب کند. آدرس این وب سایت moonbit.co.in است و از سال 2015 مشغول فعالیت است.

آموزش نحوه ثبت نام و کار با سایت Moon Bitcoin

برای ثبت نام ابتدا باید در سایت coinpot.co ثبت نام نمایید. در صفحه اصلی بر روی دکمه Register (ثبت نام) کلیک کرده و ایمیل و پسورد مورد نظرتان را وارد نمایید و تیک موافقت با قوانین سایت را بزنید. پس از تکمیل فرم ثبت نام در آخر روی دکمه Register کلیک کنید. 

پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، وارد صفحه اصلی سایت شده و بر روی گزینه Sign in (ورود) کلیک کنید. ایمیل و پسورد خود را وارد کنید و وارد سایت شوید. 

در سایت Moon Bitcoin در بخش CoinPot email address, or bitcoin wallet address آدرس ایمیل و پسوردی که با آن در سایت کوین پات عضو شدید را وارد نمایید.. با وارد شدن به سایت، یک تایمر برای شما شروع به کار می‌کند و در هر 30 ثانیه 1 ساتوشی به شما تعلق می‌گیرد. با زدن دکمه  Claim Now این مبلغ به کیف پول شما منتقل می‌شود. بهتر است هر 5 تا 10 دقیقه Claim  را بزنید تا شانس شما برای دریافت بیت کوین بیشتر شود.

بیت کوین بخر تا از هاوینگ جا نمونی

کسب درآمد به صورت ارز دیجیتال با فریلنسری

این روش کسب درآمد، بسیار مناسب و سودآور است. ممکن است کار ببرد و نیاز به تلاش زیادی داشته باشد اما می‌تواند درآمد خوبی را برای شما به همراه داشته باشد. اگر شما مهارت کافی در یکی از زمینه‌های تولید محتوا به زبان انگلیسی، گرافیک رایانه‌ای، برنامه نویسی و یا طراحی سایت دارید، می توانید با سایت‌های فریلنسری خارجی کار کنید و به صورت ارز دیجیتال مانند بیت کوین و یا تتر (USDT) درآمد داشته باشید. نکته مهم در این زمینه البته تسلط کافی به زبان انگلیسی است. دو مورد از بهترین و جامع‌ترین این وب سایت‌ها عبارت است از:

  • وب سایت cryptogrind

این وب سایت مجمعی برای کارفرمایان گوناگون از سراسر جهان و همچنین افراد متخصص جویای کار است. در این سایت کارفرمایان، متخصصان در زمینه‌های برنامه نویسی، طراحی وب سایت، گرافیک رایانه‌ای، متخصصین بازاریابی دیجیتالی و … را برای پروژه‌های خود استخدام کرده و دستمزد آن‌ها را به صورت ارز دیجیتال و بیت کوین پرداخت می‌کنند. کاربران در این سایت می‌توانند برحسب مهارت رزومه خود را بسازند و با کارفرمایان از سرتاسر جهان برای انجام پروژه‌ها ارتباط داشته باشند.

  • سایت crypto.jobs

در این وب سایت، کاربران می‌توانند فرصت‌های شغلی در زمینه ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی را مشاهده کنند و با کارفرمایان در این زمینه ارتباط برقرار کنند. شرکت‌های بزرگ فعال در زمینه ارزهای دیجیتال مانند صرافی‌ها و کیف پول‌های خارجی نیز فرصت‌های شغلی و پروژه‌های خود را در این سایت عرضه می‌کنند. بیشتر این شغل‌ها از طریق دورکاری انجام می‌شود و دستمزد نیز به صورت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال پرداخت می‌شود.

به دست آوردن بیت کوین رایگان با تبلیغات بنری

یکی دیگر از روش‌های به دست آوردن رایگان بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، استفاده از تبلیغات بنری است. این روش به خصوص برای افرادی که وب سایت، اپلیکیشن و یا پیج‌های پرمخاطب دارند، بسیار مناسب است. در این روش، شما در سایت‌هایی که تبلیغات بنری ارائه می‌کنند، ثبت نام کرده و تبلیغات آن‌ها را در وب سایت و یا رسانه اجتماعی خود منتشر می‌کنید.

به ازای هر کلیک و یا وارد شدن کاربری از طرف شما به آن لینک، واریزی به حساب کاربری شما انجام می‌شود. برخی از برترین این وب سایت‌ها عبارت است از:

  • وب سایت Coinzilla

این سایت در زمینه تبلیغات در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند. انواع تبلیغات مانند بنر در این سایت پشتیبانی می‌شود. این سایت واریز پورسانت را هم به صورت ارز دیجیتال(بیت کوین و اتریوم) و هم به صورت یورو پشتیبانی می‌کند. حداقل برداشت از این سایت 50 یورو است.

  • وب سایت CoinTraffic

این سایت در سال 2014 پایه‌گذاری شده است و برای تبلیغات به صورت بنری، پاپ آپ و دیگر انواع تبلیغات پورسانت پرداخت می‌کند. واریزی‌های پورسانت این وب سایت، به موقع انجام می‌گیرد و هم به صورت بیت کوین و هم به صورت پول نقد ممکن است.

  • وب سایت Bitmedia

این وب سایت به آدرس Bitmedia.io نیز یکی از گزینه‌های مناسب در زمینه کسب بیت کوین رایگان به شمار می‌رود. شما با عضویت در این سایت می‌توانید انواع بنر را دریافت و در شبکه‌های اجتماعی و یا وب سایت‌های خود، منتشر کنید. در این وب سایت حداقل میزان برداشت 0.001 بیت کوین می باشد و این موضوع برای افرادی که سایت کم بازدید دارند می تواند بسیار جذاب باشد. کاربران می‌توانند پورسانت خود را زمانی که به ۰.۰۰۱ بیت کوین برسد، برداشت نمایند.

کسب بیت کوین رایگان از طریق پیوندها و لینک‌های Referral

در این روش کاربر می‌تواند با به اشتراک گذاشتن لینک‌های ارجاع به سایت‌ها، درآمدی به صورت ارز دیجیتال مانند بیت کوین کسب نماید. در این روش شما در وب سایت مذکور عضو شده و لینکی دعوتی که به شما اختصاص داده می‌شود را با دیگران به اشتراک بگذارید. در مرحله بعد شما به ازای عضویت و یا فعالیت افراد دیگر که از طریق لینک شما به این وب سایت وارد شده‌اند، پورسانت دریافت خواهید کرد.

البته نکته مهم در این زمینه این است که باید قبل از انجام این مراحل، از اعتبار قبلی سایت‌های Referral مطمئن باشید. بسیاری از این سایت‌ها به ادعای خود عمل نمی‌کنند و یا به طور کلی جعلی و کلاهبردار از آب درمی‌آیند. برخی از وب سایت‌های فعال در زمینه ارز دیجیتال که قبلا امتحان خود را در این زمینه پس داده‌اند سایت‌های بایننس و پکس فول (Paxful) هستند.

شما با عضویت و فعالیت در این سایت‌ صرافی‌های ارز دیجیتال می‌توانید لینکی برای معرفی این صرافی‌ها دریافت کرده و با اشتراک با دیگران، پورسانتی به صورت ارز دیجیتال دریافت کنید. این وب سایت‌ها ادعا می‌کنند تا ۵۰ درصد از کارمزد تراکنش افرادی که با لینک ارجاع شما وارد این سایت‌ها شده‌اند را به حساب شما واریز خواهند کرد.

سخن آخر بیت کوین رایگان

بیت کوین امروز به مهم‌ترین و باارزش‌ترین رمز ارز جهان تبدیل شده است. افراد بسیاری ترید ارزهای دیجیتال به خصوص بیت کوین را به عنوان شغل و به صورت حرفه‌ای ادامه می‌دهند. اما آیا تنها راه‌های به دست آوردن این ارز دیجیتال باارزش، از طریق خرید آن و یا ماینینگ است؟ جواب این است که خوشبختانه اگر سرمایه لازم برای خرید بیت کوین را ندارید باز هم می‌توانید روی روش‌های به دست آوردن بیت کوین رایگان حساب باز کنید.

این روش‌ها شامل فاست، انجام پروژه‌های فریلنسری، تبلیغات بنری و لینک‌های Referral است. البته برخی از این روش‌ها مانند فریلنسری، بهتر می‌توانند شما را به هدفتان برسانند. به یاد داشته باشید تبلیغات برای به دست آوردن بیت کوین رایگان می‌تواند یک کلاهبرداری اینترنتی باشد. همچنین روش‌های فاست به احتمال زیاد فقط وقت و انرژی مفید شما را هدر خواهد داد. پس بهتر است با چشم‌های باز و با آگاهی وارد این موضوع شوید تا دچار کلاهبرداری و یا هک نشوید.

 

سوالات متداول

 

  • آیا بیت کوین رایگان واقعیت دارد؟

همان طور که هر کسی می‌داند، هیچ چیز باارزشی رایگان و بدون زحمت به دست نمی‌آید. هیچ سایت و یا مرکزی در جهان و کل دنیای وب وجود ندارد که به کاربران و اعضای خود بیت کوین رایگان بدون هیچ زحمتی بدهد. اما روش‌هایی نیز وجود دارد که می‌توانید با تلاش بیشتر و بالا بردن مهارت‌هایتان، در آن به درآمد بیشتری برسید.

  • روش های کسب بیت کوین رایگان چیست؟

فاست‌ بیت کوین، روشی راحت اما با درآمد قطره چکانی

کسب درآمد به صورت ارز دیجیتال با فریلنسری

به دست آوردن بیت کوین رایگان با تبلیغات بنری

کسب بیت کوین رایگان از طریق پیوندها و لینک‌های Referral

 

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. بهترین راه کسب ارز دیجیتال رایگان در آمد مادام العمر فقط با انجام بازی های ساده است

    1. سلام دوست عزیز

      شما با استفاده از کارت گرافیک و دستگاه‌های استخراج ارزهای دیجیتال می‌توانید در فرآیتند استخراج ارزهای دیجیتال مشارکت داشته باشید. استخراج ارزهای دیجیتال با استفاده از قدرت پردازشی این سخت افزارها امکان پذیر می‌باشد.

  2. خیلی ممنون مقاله جالبی بود. فرصت های مناسبی برای افرادی که میتونن این کارا رو انجام بدن و بیت رایگان کسب کنن رو معرفی کردید.عالی بود

    1. سلام دوست عزیز

      خیر تحریم نیست. کاربران ایرانی می‌توانند از این وب سایت‌ها استفاده نمایند.