پیش بینی قیمت بیت کوین: آیا قیمت بیت کوین تا ۲۶ هزار دلار سقوط می‌کند؟

پیش بینی قیمت بیت کوین: آیا قیمت بیت کوین تا 26 هزار دلار سقوط می‌کند؟ | همتاپی

بر اساس گزارش اخیر بلومبرگ (Bloomberg)، در صورتی که الگوی تکنیکال پرچم نزولی (bearish flag) کامل شود، قیمت بیت کوین ممکن است تا 26,000 دلار کاهش یابد.

بیت کوین هفته سختی را پشت سر می‌گذارد و از اواسط ماه می تاکنون برای اولین بار در روز دوشنبه به زیر سطح قیمت 40,000 دلاری سقوط کرد.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

طبق گزارش سایت کوین گلس (Coinglass)، در بازار ارزهای دیجیتال تقریباً 439 میلیون دلار طی 24 ساعت لیکوئید شده است. داده‌ها نشان می‌دهد 88.03 درصد از این مقدار را جایگاه‌های معاملاتی لانگ تشکیل داده‌اند. این در حالی است که معامله‌گران فیوچر بیت کوین، راه خود را با 160.19 میلیون دلار جدا کردند.

نمودار قیمت بیت کوین به دلار | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار قیمت بیت کوین به دلار. منبع: بلومبرگ

تغییر موضع تهاجمی فدرال رزرو باعث افزایش مجدد قیمت دلار شد و هم‌زمان بر دارایی‌های پرریسکی مانند بیتکوین فشار وارد کرد. شاخص دلار آمریکا (DYX) که قدرت دلار آمریکا را نسبت به مجموعه‌ای از ارزهای خارجی اندازه‌گیری می‌کند، اخیراً به بالای 100 رسیده که بالاترین حد خود در دو سال اخیر است. کندل بازار سهام آمریکا نیز در روز دوشنبه، به رنگ قرمز بسته شد و شاخص میانگین صنعتی داوجونز نیز 1.89 درصد کاهش یافت.

طبق این گزارش، قیمت بیت کوین ممکن است اکنون در مسیر تست کردن سطح حمایت پیوت، در حدود قیمت 37,500 دلار می‌باشد. عدم توفیق بیتکوین در یافتن جای پای محکمی در همین حوالی قیمتی، می‌تواند برای گاوهای بازار فاجعه بار باشد.

در زمان نگارش این مقاله، بیتکوین با قیمت 40,121 دلار خرید و فروش می‌شود و پس از ثبت مجموعه‌ای از افت‌های قیمتی قابل توجه، در تلاش برای بازیابی قیمت خود است و در حال حاضر نسبت به رکورد خود 41.81 درصد کاهش قیمت داشته است.

جفری هالی (Jeffrey Hally) به بلومبرگ گفت که بیتکوین در محدوده مشخصی خرید و فروش می‌شود که مرز پایینی آن، 36,500 دلار است. اگر بیتکوین به زیر این سطح سقوط کند، احتمالاً افت قیمت قابل توجهی خواهد شد. و برعکس، اگر بیتکوین از مرز بالای 47,500 دلار فراتر برود، می‌تواند رکورد قیمتی جدیدی را ثبت کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار بیتکوین، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *