پیش بینی قیمت بیت کوین: بیتکوین احتمالا با روند صعودی جدیدی همراه شود

پیش بینی قیمت بیت کوین: بیتکوین ممکن است با صعود وحشتناکی همراه شود | همتاپی

به گزارش بلومبرگ، اوایل امروز، مایک نووگراتز مدیر عامل گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital)، پیش‌‌ بینی جالبی درباره بیتکوین مطرح کرد. او معتقد است اگر بانک مرکزی آمریکا کمی از سیاست‌های جنگ‌طلبانه خود بکاهد، بیتکوین می‌تواند روند صعودی بزرگی به راه بیاندازد.

این شخصیت مطرح بازار بیت کوین و ارزهای دیجیتال معتقد است که بانک مرکزی امریکا در نشست بعدی خود، نرخ بهره کوتاه مدت معیار را نیم واحد افزایش خواهد داد. این پیش‌ بینی مطابق با انتظارات بازار است. به گفته رالف اکسل عضو هیئت رئیسه بانک آمریکا، تاکنون 73 درصد از پنجاه واحد پایه نرخ بهره در ماه مه افزایش یافته است.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

همانطور که وب سایت یوتودی (U.Today) گزارش داد، بانک مرکزی برای اولین بار از سال 2018 در اواسط ماه مارس موضع سختی را در قبال تورم در پیش گرفت و به همین جهت نرخ بهره را افزایش داد.

گزارش ماه مارس کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) که اوایل امروز منتشر شد، به وضوح نشان می‌دهد که بانک مرکزی جنگ‌طلبانه‌ترین سیاست‌ خود را در پیش گرفته است. امری که از سال 1994 تاکنون بی سابقه بوده است.

نووگراتز معتقد است که اقتصاد امریکا در آینده‌ای نزدیک با رکود مواجه خواهد شد. این موضوع، بانک مرکزی امریکا را مجبور خواهد کرد که سیاست‌های خود را معکوس کند. انتظار می‌رود که بانک مرکزی ترازنامه خود را 95 میلیارد دلار در ماه کاهش دهد.

رئیس Galaxy Digital یک بار دیگر به این واقعیت اشاره کرد که بیت کوین در حال جذب سرمایه نهادی است. این جذب سرمایه می‌تواند به عنوان یک کاتالیزگر ایده‌آۀ برای افزایش قیمت در آینده عمل کند.

بیت کوین 1 میلیون دلاری؟ دور از ذهن نیست!

 نووگراتز همچنین متقاعد شده است که قیمت بیتکوین می‌تواند روزی به سطح یک میلیون دلار برسد.

نووگراتز در ماه گذشته گفت: بیتکوین می‌تواند در پنج سال آینده به 500,000 دلار برسد. پیش بینی اوبر بر اساس چرخه پذیرش فعلی است.

بیتکوین در حال حاضر در سطح 43,700 دلار در صرافی‌های اصلی مانند بایننس خرید و فروش می‌شود و طی 24 ساعت گذشته بیش از 5 درصد کاهش یافته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار بیت کوین، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *