افزایش تراکنش‌های بزرگ لایت کوین همزمان با تداوم انباشت نهنگ‌ها

افزایش تراکنش‌های بزرگ لایت کوین همزمان با تداوم انباشت نهنگ‌های ارز دیجیتال | همتاپی

براساس داده‌های وبسایت تحلیلی سانتیمنت (Santiment)، با تداوم انباشت نهنگ‌های ارز دیجیتال، لایت کوین همچنان شاهد افزایش تراکنش‌های بزرگ است. 

این شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای در گزارش خود اضافه می‌کند، نه تنها در لایت کوین بلکه قریب به اتفاق  ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر همچنان شاهد تراکنش‌های عظیم نهنگ‌ها هستند. به گونه‌ای که ارزهای دیجیتال خاص، مانند لایت‌ کوین (LTC)، اکسی اینفینیتی (AXS)، میکر (MKR)، چیلیز (CHZ)، کامپاند (COMP)، ترو یو اس دی (TUSD) و سینتتیکس (SNX) همگی در حال افزایش 100 درصدی در تعداد معمول تراکنش‌های بزرگشان هستند.

مقاله پیشنهادی: لایت کوین چیست

قیمت لایت کوین پس از رسیدن به 302 دلار در 10 نوامبر، نتوانست وارد فاز تثبیت شود. افت اخیر قیمت که همزمان با افت بازارهای مالی و همچنین بازار ارزهای دیجیتال بدلیل جنگ روسیه و اوکراین رخ داد، باعث شد قیمت لایتکوین در 24 فوریه به 91.52 دلار برسد که پس از آن بهبودی نسبی حاصل شد. نهنگ‌های لایتکوین با جمع‌آوری این ارز در قیمت‌های پایین، به ذخایرشان اضافه کردند و همچنان این انباشت ادامه دارد.

پرایس اکشن لایت کوین

نمودار تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین نشان می‌دهد، لایتکوین با 0.72 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته، با قیمت 126 دلار خرید و فروش می‌شود. در حال حاضر لایتکوین با قیمت فعلی، تقریبا 70 درصد از بالاترین رکورد قیمتی (ATH) خود یعنی 412 دلار که در 10 می 2021 به دست آورده بود، پایین‌تر است. بر اساس رتبه‌بندی سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، لایتکوین در حال حاضر پس از افت‌های اخیر از بین 10 رمزارز برتر، به رتبه 21 سقوط کرد.

در ماه ژانویه، بنیاد لایت کوین، که مسئولیت توسعه فنی و مدیریت جامعه آن را بر عهده دارد، پس از سال‌ها توسعه، طی توییتی خبر ارتقاء بلاک میمبل ویمبل (Mimblewimble) با نماد MWEB را اعلام کرد. این بنیاد تاکید کرد ارتقاء بلاک MWEB با نسخه 0.21.2 بروزرسانی هسته شبکه لایت‌کوین با استفاده از تپروت (Taproot) است که علاوه بر افزایش مقیاس‌پذیری باعث ارتقاء امنیت و حریم خصوصی خواهد شد.

خالق لایت‌کوین، چارلی لی (Charlie Lee) درباره  آخرین به‌روزرسانی‌ها گفت، همگی برای انتشار نهایی نسخه 0.21.2 هسته شبکه لایت‌کوین در تلاشیم:

ما سخت در حال کار برای انتشار نهایی نسخه 0.21.2 هسته شبکه لایت‌کوین  هستیم، اما ممکن است قبل از آن نیاز به انتشار 6RC داشته باشیم. هنگامی که کد نهایی را منتشر کردیم، تمرکزمان را برای دریافت سیگنال MWEB خواهیم گذاشت. در ضمن، او از جامعه لایتکوین برای راه‌اندازی تراکنش‌های MWEB در شبکه آزمایشی ( تست نت ) کمک خواست.

قیمت جفت ارز لایت کوین به دلار (LTC/USD) در هفت روز گذشته 6.05 درصد افزایش یافت. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش لایت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *