بلاتکلیفی نهنگ‌ها، بدلیل ثابت ماندن قیمت بیت کوین

بلاتکلیفی نهنگ‌ها، بدلیل ثابت ماندن قیمت بیت کوین در کمتر از سطح ۴۰ هزار دلار

ویلادیسلاو سوپوف (Vladislav Sopov) اعلام کرد دارندگان بزرگ و کوچک بیتکوین (BTC)، به دلیل تلاش قیمت بیت کوین برای حفظ سطح حیاتی 39,000 استراتژی‌های مختلفی را انتخاب کرده‌اند.

قیمت بیتکوین، بزرگترین ارز دیجیتال، از بالاترین سطح اخیر خود یعنی بالای 42,500 دلار، بیش از 8 درصد کاهش یافته است. با این حال، داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهند که این امر مانعی برای خوش‌بینی دارندگان کوچک نمی‌باشد.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

کیف پول‌های با کمتر از 1 بیتکوین در حال خرید بیت کوین هستند

با توجه به نمودارهای ارائه شده توسط Ecoinometrics که یک پلتفرم تحلیلی درون زنجیره‌ای است، در حال حاضر در جامعه بیت کوین (BTC) دو الگوی انباشت/توزیع واضح وجود دارد.

نهنگ‌های بیتکوین و ماهی‌های کوچک… در حال حاضر در دو دنیای متفاوت هستند.

ماهی‌های کوچک طوری به ذخیره بیتکوین پرداخته‌اند که انگار فردایی وجود ندارد، در حالی که نهنگ‌ها در حال توزیع هستند.

شک دارم که بدون نهنگ‌ها، حرکت کافی برای یک روند صعودی پایدار وجود داشته باشد.

روند انباشت و سطح قیمت بیت کوین | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

روند انباشت و سطح قیمت بیتکوین. منبع: توییتر

منبع: توییتر ecoinometrics (@ecoinometrics)

در این نمودار حساب‌هایی با موجودی 1 بیتکوین و کمتر نشان داده شده است. آن‌ها از اوایل سه ماهه سوم سال 2021 بیت کوین را انباشت کرده‌اند و موجودی خود را تقریباً 10٪ افزایش دادند.

فرآیند انباشت بیتکوین توسط این حساب‌ها تنها یک بار نتیجه بخش نبود و آن هم زمانی بود که قیمت بیتکوین در نوامبر سال 2021 به بالاترین رقم تاریخی خود یعنی بیش از 69,000 دلار رسید.

در مقابل، بزرگ‌ترین نهنگ‌های شبکه بیتکوین که هر کدام 1,000 تا 1,0000 بیتکوین دارند، چندان نسبت به خرید بیت کوین و  انباشت آن مشتاق نیستند و در 30 روز گذشته، در حال فروش بیتکوین بوده‌اند.

آیا 39,000 دلار کمترین قیمت بیتکوین است؟

نهنگ‌های درجه یک در سه ماهه چهارم 2020 و سه ماهه دوم تا سوم 2021، در حال انباشت بیتکوین بودند. به این ترتیب، موجودی خالص آن‌ها تقریباً مشابه 15 ماه قبل است.

همچنین، یک شاخص درون زنجیره‌ای موثق نشان می‌دهد که پایین‌ترین قیمت بیتکوین ممکن است همین قیمت کنونی باشد. سهم عرضه بیتکوین توسط «دست‌های کاغذی» در حال حاضر بسیار پایین است.

معمولا این بدان معنی است که موج یک توزیع دیگر به پایان رسیده است و دارندگان کوتاه مدت به فروش خود پایان داده‌اند. معمولاً این به عنوان یک سیگنال کلان صعودی برای پادشاه ارزهای دیجیتال تعبیر می‌شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار بیتکوین، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *