قیمت بیتکوین از مرز ۴۱ هزار دلار عبور کرد

تحلیل قیمت بیت کوین: قیمت بیتکوین از مرز ۴۱ هزار دلار عبور کرد | همتاپی

قیمت بیت کوین با انتشار بیانیه مطبوعاتی از فرمان اجرایی رئیس جمهور بایدن در مورد ارزهای دیجیتال به 42,000 دلار افزایش یافت.

درز اخباری از سایت وزارت خزانه‌داری آمریکا مبنی بر افشای رویکرد اصلی و محوری بایدن در دستور اجرایی ارزهای دیجیتال، باعث تحریک احساسات مثبت بازار و نهایتا افزایش قیمت بیت کوین شد.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی که حاوی اطلاعاتی درباره دستور اجرایی رئیس جمهور بایدن در مورد ارزهای دیجیتال بود، قیمت بیتکوین در معاملات صبح امروز اروپا افزایش یافت. قیمت بیتکوین از مقاومت کلیدی 41 هزار دلار عبور کرد. سرویس اخبار تجاری بلومبرگ (BNN Bloomberg) اوایل امروز با استناد به اطلاعات افشا شده از بیانیه‌ای که در وبسایت وزارت خزانه‌داری آمریکا منتشر شده و علی رغم این که اکنون در دسترس نیست و سخنگوی بلومبرگ از اظهار نظر خودداری کرده است؛ گزارش داد:

شواهد نشان می‌دهد بایدن در این سند خواستار رویکردی هماهنگ و جامع برای سیاست‌گذاری در زمینه دارایی‌های دیجیتال است.

این رویکرد از نوآوری مسئولانه حمایت می‌کند، که می‌تواند منافع قابل توجهی برای ملت، مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها داشته باشد. علاوه بر این، در این سند در راستای هماهنگی و وحدت رویه نهادهای قانونگذار، تکلیف شده خزانه‌داری با سایر آژانس‌ها برای تهیه گزارشی در مورد آینده سیستم‌های پرداخت و به طور کلی پول همکاری کند. شرایط صعودی بازار نشان‌دهنده چشم‌انداز مثبت سند اجرایی رمزنگاری است و از اکنون توسط بازار درک شده است. تحت تاثیر مثبت این خبر، قیمت بیت کوین از اندکی کمتر از 39,000 دلار به 42,000 دلار رسید و در حال حاضر در اندکی بالای 42 هزار دلار معامله می‌شود. تحت این اقدام همچنین در 24 ساعت گذشته حدود 190 میلیون دلار پوزیشن‌های لیکویید ایجاد کرده است که اکثر آن‌ها طبیعیتا پوزیشن شورت (فروش) هستند.

برای اطلاع از آخرین اخبار بیتکوین، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *