ویزا کارت لایت کوین پرداخت‌های دیجیتال را تسهیل می‌کند

ویزا کارت لایت کوین پرداخت‌های دیجیتال را تسهیل می‌کند | همتاپی

لایت کوین یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌های رمزنگاری است که تا به امروز به ماموریت ذاتی خود در زمینه ارتقاء و تسهیل روش‌های پرداخت وفادار مانده است.

یک دهه پیش، کارکردهای امروزی بلاکچین غیر قابل تصور بود و تعداد بسیار کمی پیش‌ بینی می‌کردند که بلاکچین از محبوبیت و نفوذ امروزی برخوردار باشد. بخش عمده‌ای از محبوبیت و موفقیت بلاکچین را می‌توان در کارکرد و ارتباط آن با چشم اندازهای مالی دنیای امروز جستجو کرد.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

جهان مدت‌هاست که به دنبال جایگزین‌هایی برای سیستم بانکداری سنتی بوده است، که اکثرا درباره مشکلات و محدودیت‌های آن اتفاق نظر دارند و اصلی‌ترین تمایز ارزهای دیجیتال با ارزهای فیات نیز سیستم مالی غیر متمرکز آن‌هاست. در این راستا، چندین پلتفرم بلاکچین نقش بزرگی در ارائه اشکال جدید معاملات دارایی‌ها و مبادله دیجیتالی آن‌ها ایفا کرده‌اند. در این میان لایتکوین، علاوه بر این که یکی از قدیمی‌ترین ارزهای دیجیتال است، یکی از برترین پروژه‌هایی است که انقلاب مالی را رهبری می‌کند.

لایتکوین یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای جهان است و برای بسیاری می‌تواند حکم پادشاه چرخه پرداخت را داشته باشد. کاربران رمزارزها می‌توانند از لایتکوین برای تراکنش‌های جهانی استفاده کنند، زیرا پرداخت با لایت کوین، آسان، ارزان و سریع است.

مختصری درباره لایت کوین

لایت کوین که در سال 2011 معرفی شد، از معدود پلتفرم‌های بلاکچینی بود که به عنوان جایگزینی برای بیت کوین ظاهر شد. علیرغم شباهت‌ها و اشتراکات خاص با بیت کوین، لایتکوین دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های منحصر به فردی است که مختص او است. در حالی که رشد بیت کوین به طور پیوسته در حال افزایش بود، لایتکوین سرعت کمتری داشت. با این حال، از سال 2019، پذیرش لایت کوین به اوج جدیدی رسیده است. همچنین توجه جریان اصلی را به خود جلب کرد و بسیاری از کاربران ارزهای دیجیتال در نهایت آن را به دلیل مدل آسان متمایزش در پرداخت‌های دیجیتال پذیرفتند.

مزایای لایت کوین برای تراکنش‌ها بسیار زیاد است. هدف اصلی آن تاکید بر سرعت تایید تراکنش برای فعال کردن تراکنش‌های بیشتر در ثانیه است. علاوه بر این، عملکردهای رمزنگاری آن، کارایی شبکه را افزایش می‌دهد و امکان تولید سریع‌تر بلاک را فراهم می‌کند. همچنین، با کارمزدهای نزدیک به صفر، کاربران مجبور نیستند هزینه‌های گزافی را که سایر پلتفرم‌ها برای تراکنش‌ها دریافت می‌کنند، هزینه کنند.در طول سال‌ها، لایت‌کوین به‌طور پیوسته با بیت کوین از نظر تراکنش‌های تکمیل‌شده و علاقه کاربران رقابت کرده است. در نتیجه، اکنون بسیاری از پلتفرم‌های تجارت الکترونیک از لایتکوین پشتیبانی می‌کنند. با افزایش پذیرش گسترده لایت کوین بسیاری از پلتفرم‌ها اکنون آن را به عنوان وسیله پرداخت می‌پذیرند.

استفاده از ویزا کارت لایت کوین آسان است

لایت کوین بهره‌مندی از بلاکچین خود را با کارت نقدی مبتنی بر ویزا آسان‌تر می‌کند. کارت نقدی لایتکوین ویزا (Litecoin Visa) به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند به راحتی از لایتکوین خود در مناطقی که کارت‌های اعتباری اصلی را می‌پذیرند استفاده کنند. کاربران همچنین قادرند با این امکان لایتکوین به راحتی قابلیت‌های کارت اعتباری را با لایت کوین تجربه کنند و همچنین کنترل محکمی بر وجوه خود داشته باشند. علاوه بر این، ویزا کارت لایتکوین یک سری امتیازات خاص مانند استفاده آسان و بدون هزینه را در عرض چند دقیقه برای کاربران فراهم می‌کند.

حتی دارندگان کارت می‌توانند از طریق داشبورد خود به موجودی حساب خود دسترسی داشته باشند و وضعیت و قدرت مالی خود را برآورد کنند. لایت کوین موجودی کاربر را بلافاصله پس از هر تراکنش بروز می‌کند. این کارت همچنین گزینه‌ای برای واریز و مدیریت تراکنش‌ها را ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند به تمام گزینه‌های موجود برای واریز وجوه دسترسی داشته باشند.

کاربران در سراسر جهان هم اکنون، می‌توانند از لایتکوین برای انجام معاملات در هر سایت تجاری که ویزا را به عنوان درگاه پرداخت می‌پذیرد، استفاده کنند. خرده فروشان، خریدهای آنلاین، رستوران‌ها، خدمات دیجیتال و انواع دیگر نمونه‌هایی از این گونه معاملات هستند. در نتیجه، دارندگان لایت کوین می‌توانند از کارت‌های خود برای تراکنش‌های دیجیتال روزانه خود استفاده کنند.

کارت لایت کوین هیچ هزینه تراکنشی دریافت نمی‌کند

کارت نقدی ویزای لایت کوین بصورت آنلاین ارز دیجیتال لایتکوین را به دلار (USD) تبدیل می‌کند و هیچ هزینه‌ای برای تراکنش یا واریز ندارد. کارمزدها کم است، زیرا برای استفاده از کارت، هزینه ماهیانه 5 دلار از دارندگان کارت دریافت می‌شود. با این حال، اگر دارندگان کارت بدهی (Debit card) بیش از 750 دلار در ماه هزینه کنند، این پلتفرم از هزینه‌ها چشم پوشی می‌کند.

این کارت در قالب‌های مجازی، پلاستیکی و فلزی عرضه می‌شود. با این حال، تیم لایت کوین هنوز کارت فلزی را عرضه نکرده است. کارت مجازی در کارت پلاستیکی گنجانده شده است و مانند سایر کارت‌ها، خدمات ۲۴ ساعته به مشتریان ارائه می‌دهد. تمام کارت‌ها دارای محدودیت هزینه روزانه ۵,۰۰۰ دلار هستند. کارت پلاستیکی محدودیت روزانه ۵۰۰ دلار برداشت از خودپرداز را دارد. هزینه لازم برای فعالسازی هر دو کارت مجازی و پلاستیکی تنها ۱۰ دلار است.

نحوه کار ویزا کارت لایت کوین

روال کار کارت ویزا لایتکوین بسیار ساده است:

1-   کاربران لایتکوین را برای تامین مالی حساب‌های خود واریز می‌کنند.

2- کاربران موجودی حساب خود را در لایتکوین مشاهده خواهند کرد که در حکم قدرت خرید آنها است.

3- برای خرید، کالا یا هر خدمت دیگر لایت کوین فروخته می‌شود و به فیات تبدیل می‌شود تا با کالای خریداری شده از فروشنده مطابقت داشته باشد.

فرآیند دریافت کارت و انجام تراکنش‌های لایتکوین بسیار ساده است. با این حال، کاربران برای شروع باید چهار مرحله کلیدی را طی کنند: ثبت نام، افزایش موجودی، تکمیل احراز هویت و دریافت کارت!

تکمیل این مراحل چند دقیقه طول می‌کشد و پس از آن، کاربر می‌تواند پرداخت برای تراکنش‌های مجازی خود را آغاز کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار لایت کوین، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش لایت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *