برنامه ویژه چین لینک برای حمایت از پروژه‌های رمزنگاری

برنامه ویژه چین لینک برای حمایت از پروژه‌های رمزنگاری | همتاپی

شرکت چین لینک لبز (chainlink labs) در نظر دارد، با حمایت از استارت‌آپ‌ها فعال در حوزه رمزنگاری به «ایجاد یک اکوسیستم پایدار وب 3» کمک کند.

چین لینک لبز قصد ایجاد یک اکوسیستم پایدار Web 3 را دارد. آزمایشگاه‌های چین لینک برای دستیابی به این هدف، اخیراً در حال برنامه ریزی برای طرحی است که طی آن به پروژه‌های رمزنگاری جدید در مسیر ساخت کسب‌ و کار بلاک چین خدمات ارائه می‌کند.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

چین لینک برای تحقق این هدف یک برنامه ویژه بنام برنامه استارت‌آپ با چین لینک (Startup with Chainlink) را راه اندازی کرده است، که طی آن منابع اطلاعاتی، گروه‌های اجتماعی و همچنین دسترسی بنیانگذاران و کارآفرینان استارت‌آپ‌ها به مجموعه‌ای از مربیان و کارشناسان تجاری و فنی در مراحل اولیه راه اندازی کسب و کارهایشان به صورت رایگان تامین می‌شود.

دیوید پست، یکی از مدیران آزمایشگاه‌های چین لینک که در راه اندازی این برنامه مشارکت داشت، اظهار داشت: این برنامه به استارتاپ‌ها امکان دسترسی به اطلاعات مقیاس، بهترین شیوه‌های عملیات، وبینارها، رویدادها و گروه‌های اجتماعی را به بهترین وجه فراهم می‌کند. براساس این طرح پروژه‌های برتر حتی می‌توانند به مزایای بیشتری مانند مربیان ممتاز و سرمایه گذاران خطرپذیر دسترسی داشته باشند. دیوید پست در ادامه افزود، هدف چین لینک از ارائه این خدمات، کمک به راه اندازی درست پروژه‌های جدید بلاکچین و همچنین تضمین بقای آنها در دراز مدت است.

برنامه استارت‌آپ با چین لینک به بنیان‌گذاران برای طراحی و راه اندازی درست ا

ستارت‌اپ‌های رمزنگاری کمک می‌کند، تا در آینده براحتی بتوانند فعالیت‌های خود را به طور پایدار گسترش دهند و به بازیگرانی بلندمدت در اکوسیستم رمزنگاری تبدیل شوند.

علاوه بر این، برنامه کمک به استارت آپ‌ها می‌تواند به پروژه‌ها کمک کند تا به جای مهندسی مجدد طرح‌های موجود، بر ایجاد طرح‌های جدید خلاقانه تمرکز کنند. پست می‌گوید: علیرغم این واقعیت که شاید طرحی تکراری برای راه‌اندازی پروژه‌های رمزنگاری کافی باشد، اما اغلب بنیان‌گذاران ترجیح می‌دهند از طرح‌های خلاق و نوآورانه برای طراحی شرکت‌های بلاکچین بهره ببرند. پست همچنین معتقد است که این برنامه تاثیر قابل توجهی بر کل جامعه رمزنگاری و بلاک چین خواهد داشت. او در این باره می‌گوید: با طرح حمایت چین لینک، نتیجه یک اکوسیستم بلاک چین که بر اساس پروژه‌های پایدار با پیوندهای اجتماعی قوی‌تر ساخته شده است، بهم پیوسته‌تر خواهد بود. ثبات و قدرت پروژه‌های فردی به ایجاد یک اکوسیستم وب 3 پایدار کمک می‌کند و فواید آن شامل تمام جامعه رمزنگاری در سراسر دنیا خواهد بود.هرچند راه اندازی یک کسب و کار رمزنگاری ممکن است برای اکوسیستم بلاک چین مفید باشد. اما انجام اشتباه آن باعث آسیب به حوزه رمزنگاری شده و می‌تواند منجر به شکست پروژه بلافاصله پس بروز اولین چالش شود. به همین دلیل، وجود مربیان و  متخصصان برتر باعث می‌شود مسیر پر پیچ و خم طراحی تا بقاء، برای پروژه رمزنگاری با موفقیت طی شود.

مطالب بیشتر: کیف پول ارزهای دیجیتال چیست ؟

لازم به ذکر است در ژانویه سال جاری، سند باکس (The Sandbox) نیز مانند چین لینک در راستای حمایت از پروژه‌های جدید بلاکچین، یک برنامه شتاب دهنده استارت‌اپی را راه اندازی کرد. که هدف آن، سرمایه گذاری در 30 تا 40 کسب و کار بصورت سالانه است. این شرکت همچنین از مشارکت شتاب دهنده Brinc برای تخصیص سرمایه گذاری به پروژه های بالقوه و دسترسی به مربیان و کارشناسان خبره بهره برده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار چین لینک، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت چین لینک مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش چین‌ لینک صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *