بحران عرضه بیتکوین در راه است؛ آیا قیمت بیت کوین افزایش خواهد یافت؟

بحران عرضه بیت کوین در راه است؛ آیا قیمت بیت کوین افزایش خواهد یافت؟ | همتاپی

تروی گایسکی (Troy Gayeski)، مدیر ارشد شرکت سرمایه گذاری اسکای‌بریج (SkyBridge Capital)، پیش‌بینی می‌کند که مشابه آنچه در سال گذشته و در آغاز روند بازار گاوی بیت کوین اتفاق افتاد، بیتکوین از لحاظ عرضه دچار بحران خواهد شد.

گایسکی در مصاحبه‌ی جدید خود با بلومبرگ گفت که سیگنال‌های درون زنجیره‌ای (on-chain) نشان می‌دهند که گروه خاصی از خریداران بازگشته‌اند و در حال درو کردن بیتکوین با قصد نگهداری آن برای مدتی طولانی هستند.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

اطلاعات درون زنجیره‌ای حاکی از آن است که بسیاری از هولدرهای بزرگ در حال بازیابی قدرت خود هستند و در حال خرید بیتکوین‌هایی که اواخر سال گذشته وارد بازار شده‌اند، مشغولند. این امر زمینه را برای ایجاد نوعی بحران عرضه فراهم می‌کند. این موضوع بسیار شبیه اتفاقی است که در ماه‌های اکتبر و نوامبر گذشته شاهد بودیم.
بنابراین، بیت کوین یک دارایی پرنوسان خواهد بود. اما روند عدم وابستگی شدید خود را حفظ کرده و ما فکر می‌کنیم که ضریب ریسک و سود آن در حال حاضر نامتوازن شده است.

در حالی که شرکت سرمایه گذاری اسکای‌بریج در بلندمدت دیدی صعودی نسبت به قیمت بیت‌کوین دارد، اما گایسکی اضافه می‌کند که جایگاه سرمایه گذاری‌ مطمئن در بیتکوین پیش از سقوط بازار رمزارزها در ماه مه، کاهش یافته است.

در واقع تاکنون اقدامی که ما انجام دادیم این است که میزان سرمایه خود را اصلاح کرده تا از ادامه چنین روندی جلوگیری کنیم و تا پایان ماه مارس، پورتفوی شرکت ما بیش از جریان ورودی، جریان خروجی داشته است.

پس از اینکه شرکت سهام بیتکوین خود را کاهش داد، گایسکی گفت که برای سرمایه گذاری مطمئن، بخشی از سرمایه‌های خود را به دومین رمزارز از لحاظ ارزش بازار(اتریوم)، اختصاص داده‌اند.

و از آن زمان، شرکت ما نیز مقدار کمی از سرمایه خود را به اتریوم (ETH) تبدیل کرده است. چشم‌انداز ما نسبت به بازار کاملا واضح و روشن است. دید ما به بازار کریپتوکارنسی این است که بیتکوین از لحاظ ذخیره ارزش، سرآمد بازار خواهد بود و حداقل تاکنون نیز اتریوم از نظر تعداد تراکنش‌ها در بازار، سردمدار است. بنابراین، در اینجا با تنوع کمی روبرو هستیم. در مجموع، 9% از سرمایه خود را به این بازار اختصاص داده‌ایم.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *