تحلیل قیمت شیبا اینو: آیا قیمت شیبا اینو افزایش می‌یابد؟

تحلیل قیمت شیبا اینو: آیا قیمت شیبا اینو افزایش می‌یابد؟ | همتاپی

قیمت شیبا اینو روند نزولی دارد و این روند از ابتدای آوریل شروع شده و همچنان ادامه دارد. با وجود حرکات نزولی، احتمال افت قیمت بیشتر شیبا بسیار مایوس کننده خواهد بود، زیرا فروشندگان چند هفته است که نزدیک سطح پشتیبانی قرار دارند.

  • قیمت شیبااینو همچنان در نزدیکی منطقه پشتیبانی قابل اعتماد یعنی نزدیک به 0.19 دلار قرار دارد.
  • قیمت آن زیر میانگین متحرک نمایی 24 روزه و 50 روزه نمودار روزانه باقی مانده است.
  • شیبا اینو در بازگشت به عقب، به احتمال زیاد در نزدیکی تشکیل کف مطمئن قرار خواهد گرفت.
خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

اکنون، قیمت دلاری شیبا (SHIB/USD) به 0.000019 دلار رسیده که 1.48 درصد کاهش یافته است. به نقل از وبسایت کوین مارکت کپ (Coinmarketcap.com)، حجم معاملات در 24 ساعت گذشته به 613,058,575 دلار رسیده است.

قیمت شیبا نزدیک منطقه پشتیبانی باقی می‌ماند

در نمودار روزانه، قیمت شیبا منطبق با فضای وسیع ارزهای دیجیتال عمل می‌‌کند. قیمت شیبا در برابر بحران وسیع بازار ارزهای دیجیتال مصون نمی‌ماند. روز جمعه، با شکل گیری کندل استیک «دوجی»، قیمت آن در محدوده بسیار باریکی در نوسان بود. این شکل گیری نشان دهنده تردید سرمایه گذاران در تصمیم‌گیری می‌باشد.

علاوه بر این، این قیمت نسبت به قیمت‌های بالای خود، تقریباً 78 درصد کمتر است. شیبا اینو اکنون نزدیک به سطوح پایین ژانویه و فوریه خرید و فروش می‌شود. سطح پشتیبانی 0.000020 تا 0.000024 دلار، محدوده اصلی و حیاتی تقاضا محسوب می‌شود که می‌تواند منجر به روند صعودی شود.

افزایش مجدد خرید شیبا اینو، منجر به افزایش قیمت و حرکت آن به سمت میانگین متحرک نمایی 24 روزه در 0.000022 دلار می‌شود. برای ادامه روند اصلاحی، سرمایه‌ گذاران باید برخی از مناطق مهم عرضه را شناسایی کنند.

با این حال، ریسک روند نزولی کمتر از کف سشن است. براساس داده‌های نمودار هفتگی پیش بینی قیمت شیبا اینو، اگر قیمت آن به زیر 0.17 دلار کاهش یابد، در آن صورت این قیمت قادر به یافتن فیلتر پشتیبانی قبل از 0.000010 دلار نخواهد بود.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبااینو صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *