تحلیل قیمت اتریوم: آیا ۴,۰۰۰ دلار یک کف قیمتی کوتاه مدت است؟

تحلیل قیمت اتریوم: آیا 4,000 دلار یک کف قیمتی کوتاه مدت است؟ | همتاپی

اتریوم امروز به بالای 4,000 دلار رسید. در زمان نوشتن این مقاله، تریدرها امید دارند تا در روند فعلی قیمت، یک بازگشت کوتاه مدت اتفاق بیوفتند.

سطوح حمایت کلیدی: 4,000 دلار، 3,700 دلار

سطوح مقاومت کلیدی: 4,435 دلار، 4,868 دلار (ATH)

سرانجام بازار پس از چندین روز نزولی بودن، امروز تا حدودی روند صعودی را از سر گرفت. با وجود اینکه قیمت اتر‌یوم از مرز 4,000 دلار عبور کرد اما هنوز مشخص نیست که اتریوم بتواند سطوح حمایت را در تایم فریم روزانه حفظ کند چرا که آخرین باری که اتریوم توانست در تایم روزانه بالای 4 هزار دلار بسته شود، 9 روز پیش بود (به استثنای بسته شدن قیمت در روز چهارشنبه در 4 هزار دلار).

براساس نمودارهای تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم، حالا وظیفه خریداران این است که سطح 4 هزار دلار را حفظ کنند. سپس اتریوم باید این سطح را دوباره تست کند تا این حمایت تأیید شود. مقاومت مهم بعدی برای اتریوم در 4,435 دلار قرار دارد.

 نمودار قیمت اتریوم | همتاپی

 نمودار قیمت اتریوم. منبع: تریدینگ ویو 

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین  

حجم معاملات: در روند صعودی اخیر، حجم معاملات مناسب بود. با این حال، حجم کلی در مقایسه با روزهای گذشته در بازه زمانی روزانه کم است. حجم در بسته شدن قیمت امروز (سه شنبه) بسیار مهم است.

اندیکاتور RSI: اندیکاتور شاخص قدر نسبی در تایم روزانه در حال برگشت به سمت بالا است. اگر قیمت اتریوم بتواند بالاتر از سطح کلیدی 4,000 دلار باقی بماند، RSI ممکن است سقف بالاتری بسازد که می‌تواند برای آینده کوتاه مدت، صعودی باشد.

اندیکاتور MACD: این شاخص یک کراس صعودی تشکیل خواهد داد. البته مکدی در بیت کوین زودتر یک کراس صعودی تشکیل داد. بنابراین به نظر می‌رسد که اتریوم کمی عقب افتاده است. اگر کراس صعودی تایید شود، احتمال بهبود شرایط قیمت وجود دارد.

تحلیل قیمت اتریوم | همتاپی

تحلیل قیمت اتریوم. منبع: تریدینگ ویو

سوگیری: تمایل قیمت اتریوم نسبتا صعودی است. برای اتریوم حیاتی است که کندل را زیر 4,000 دلار نبندد تا این تمایل صعودی حفظ شود.

پیش بینی و تحلیل کوتاه‌ مدت قیمت اتریوم

اتریوم در حال تلاش برای شکست روند نزولی است و علائم تا کنون مثبت بوده است.  اگر حرکت قیمت به سمت بالا ادامه یابد، اتریوم ممکن است به سرعت با مقاومت کلیدی بعدی در 4,435 دلار روبرو شود. اتر باید این مقاومت را بشکند تا اعتماد مثبت به بازار که در دو هفته گذشته متزلزل شد، بازگردانده شود.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *