پیش بینی قیمت اتریوم: احتمال افزایش قیمت اتریوم تا ۳,۶۰۰ دلار در ماه مارس

پیش بینی قیمت اتریوم: احتمال افزایش قیمت اتریوم تا 3,600 دلار در ماه مارس | همتاپی

از طرفی، همزمان با افزایش چشمگیر تعداد آدرس‌های اتریومی که بیش از 0.1 کوین دارند به 6,966,634 آدرس، جاستین بنت پیش بینی کرد اتریوم می‌تواند در این ماه به قیمت 3,600 دلار برسد.

جاستین بنت (Justin Bennett)، تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال، دو دارایی بزرگ بازار را از نظر سرمایه بازار بررسی کرده است. به گفته بنت، تریدرها باید مراقب باشند، زیرا اتریوم نسبت به بیت کوین، در آینده نزدیک از سطح مهمی عبور خواهد کرد.

در چند ماه گذشته، ما برای اتریوم شاهد سقف‌های پایین‌تری بودیم. برای این که این بازار بتواند در این ماه به سمت 3,600 دلار برود، باید از اولین سقف بالاتر عبور کند.

علاوه بر این، جاستین بنت، ویدیویی را در کانال یوتیوب با 10,200 فالوور خود به اشتراک گذاشت. در این ویدئو، او توضیح می‌‌دهد که براساس نمودار تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم، خطوط روند اخیر نشان می‌دهند که قیمت اتریوم برای پیشی گرفتن از قیمت بیت کوین، باید در چند ماه آینده به بالای ۳۱۹۳.۶۸ دلار برسد.

مقاله پیشنهادی: اتریوم چیست

با این حال، به گفته بنت، اگر قیمت اتریو‌م در کمتر از 2,867 دلار بسته شود، احتمالاً تا 2,756 دلار کاهش می‌یابد. در عین حال، او خاطرنشان کرد که اگر قیمت اتریوم در ماه مارس شکست مقاومتی داشته باشد، در مرحله بعد به 3,200 دلار خواهد رسید.

اکنون، بیت کوین با قیمت 41,338 دلار خرید و فروش می‌شود و حجم معاملات 24 ساعته آن، 27.2 میلیارد دلار است. این دارایی کریپتو که از نظر سرمایه بازار در بالای فهرست دارایی‌های برتر قرار دارد، در طول هفته رشد 7.66 درصدی داشته است. در مقابل، اتریوم دومین کریپتو برتر بازار، با قیمت 2,724 دلار خرید و فروش می‌شود که نشان‌دهنده رشد 4.90 درصدی در هفت روز گذشته می‌باشد.

در این راستا، بنت خاطرنشان می‌کند که آخرین باری که اتر‌یوم از نظر قیمت دلاری (ETH/USD) به سطوح بالایی دست یافت، اوایل نوامبر بود. اما، از اوایل دسامبر 2021، اتریوم به سقف‌های پایین‌تر رسیده است.

در عین حال، در یک پست توییتر که توسط هشدارهای گلسنود منتشر شده، داده‌‌ها نشان می‌دهند که تعداد آدرس‌‌های اتریومی که بیش از 0.1 اتر‌یوم موجودی دارند، به 6,966,634 رسیده است و نسبت به تاریخ 3 مارس که 6,966,041 بود، پیشی گرفته است.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *