پیش بینی قیمت شیبااینو: احتمال افزایش قیمت شیبا در کوتاه مدت وجود دارد

پیش بینی قیمت شیبا اینو: احتمال افزایش قیمت شیبا در کوتاه مدت وجود دارد | همتاپی

شیبا اینو (SHIB) ماه‌ها است که تحت فشار فروش سنگین معامله می‌‌‌شود. این میم کوین از ابتدای سال جاری تاکنون نتوانسته است سرمایه گذاران را تحت تاثیر قرار دهد. با این حال، شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی شیبااینو، به برخی پروژه‌های آینده برای ارتش شیبا (Shib army) اشاره‌ کرده است.

اوایل این هفته، میلک شیک (Milkshake )، اینفلوئنسر معروف شیبااینو، دیدار با تیم ردبول (Red Bull Team) را علنی کرد. شیتوشی کوساما هم به گفتگو با تیم ردبول اشاره کرد. این افشاگری، کنجکاوی دارندگان شیبا اینو را در مورد همکاری‌های آینده برانگیخت.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

در آخرین اعلامیه، شیتوشی کوساما اعلام کرد که در هفته آینده اتفاقات جالبی خواهد افتاد. او اضافه کرد که تولیدات استودیو پِلی ساید (Playside Studios) را برای بازی کارتی کلکسیونی شیبااینو (SHIB CCG) دیده است؛ او گفت که بسیار مشتاق است تا آن را با جامعه شیبااینو به اشتراک بگذارد؛ در همین حال، تیم در حال خَلق یک روایت حول محور شیبا اینو برای داستان این بازی است.

پس از جلسه با تیم ردبول، جامعه شیبااینو از اینکه می‌تواند همکاری بین این دو را مشاهده کند، هیجان زده است. در آینده، شاید لوگوی شیبااینو بر روی اتومبیل‌های مسابقه‌ای و هواپیماهای بدلکاری ردبول در طول رویدادهای مختلف دیده شود.

آیا وضعیت شیبا اینو بهبود میابد؟

تیم شیبا اینو پروژه‌ها و دیدگاه‌های مختلفی را برای افزایش کاربرد توکن ارائه کرد؛ اما این پروژه‌ها از جمله، راه‌اندازی متاورس (Metaverse) شیبااینو، و راه‌اندازی پورتال رسمی توکن سوزی نتوانسته‌اند تأثیر مثبتی بر قیمت شیبااینو بگذارند. قیمت شیبااینو در 3 ماه گذشته بیش از 54 درصد کاهش داشته است.

در زمان انتشار این مقاله، شیبا اینو به‌طور متوسط با قیمت ​​0.00001168 دلار خرید و فروش می‌شود. پس از سقوط اخیر، ارزش کل بازار شیبااینو در حدود 6.3 میلیارد دلار است. حجم معاملات 24 ساعته نیز با 25 درصد کاهش به 300 میلیون دلار رسیده است. در همین حال، پورتال رسمی توکن سوزی شیبااینو بیش از 49.5 میلیارد توکن شیبا اینو را از زمان تأسیس خود به یک کیف پول غیر فعال (dead wallet) ارسال کرده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار شیبااینو، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت شیبا مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *