تحلیل قیمت مانا: احتمال سقوط ۴۲ درصدی قیمت مانا

تحلیل قیمت مانا: احتمال سقوط 42 درصدی قیمت مانا | همتاپی

علاقه شدید فعالان بازار به توکن‌های متاورسی که کاهش قیمت داشتند، باعث شد تا بهبود قابل توجهی در وضعیت ارز مانا ایجاد شود. اگرچه روند صعودی اخیر توانست قیمت مانا را از سطح حمایت 0.65 دلاری تنها در طی سه روز دو برابر کند، اما خریداران همچنان در تلاشند تا از دینامیک بازار پیشی بگیرند.

روی خط روند نزولی قیمت مانا، با فشار عرضه روبروست. یک برگشت قیمت‌ احتمالی، فروشندگان ارز مانا را تشویق می‌کند تا قیمت را به 0.65 دلار بازگردانند.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

حجم معاملات 24 ساعته توکن دیسنترالند 1.57 میلیارد دلار است که نشان از رشد 27 درصدی دارد.

نمودار قیمت مانا | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار قیمت مانا. منبع: سایت تریدینگ ویو

الگوی مثلث متقارن نزولی در تاریخ 6 آوریل، موجب شتاب گرفتن شدید مومنتوم فروش که 4 ماه بود در روند تثبیت قیمتی این الگو گیر کرده بود، شد. این الگوی قیمتی‌، فروشندگان ارز مانا را بر آن داشت تا روند نزولی موجود را از سر بگیرند و سطح حمایت فوری 2 دلاری را بشکنند.

در بحبوحه موج فروش اخیر در بازار ارزهای دیجیتال، این روند نزول قیمت‌ از برخی سطوح پشتیبانی پایین‌تر نیز عبور کرد و قیمت 0.63 دلار، به عنوان پایین‌ترین میزان قیمت جدید در سال 2022 ثبت شد. مضاف بر اینکه، فعالیت فروشندگان ارز مانا پیوسته با خط روند مقاومت همخوانی داشته تا روند نزول ثابتی را حفظ کنند.

با این حال، در تاریخ 13 ماه می، قیمت ارز مانا از حمایت 0.63 دلاری برگشت و 106% افزایش یافت تا مجدداً خط روند نزولی را تست کند. علاوه بر این ریجکت شدن فتیله کندل صعودی (شدوی کندل) در تایم فریم روزانه نشان می‌دهد که این آلتکوین با فشار فروش قوی‌ای روبروست.

روند معکوس احتمالی قیمت‌‌، مشوقی برای فروشندگان ارز مانا می‌باشد تا قیمت را به 0.63 دلار بازگردانند.

با این حال، افزایش قابل توجه در روند بازگشت صعودی قیمت‌ می‌تواند به معامله‌گران کمک کند تا از محدوده مقاومت بعدی عبور کرده و قیمت‌ آلتکوین را به 2.8 دلار برساند.

تحلیل قیمت مانا با استفاده از اندیکاتورهای تکنیکال

اندیکاتور Supertrend، روند نزولی کلی را مشخص کرده و احتمال معکوس شدن روند را تقویت می‌کند.

علاوه بر این، شیب تایم فریم روزانه اندیکاتور قدرت نسبی (RSI)، واگرایی قابل توجهی را ایجاد کرده که به جای کاهش قیمت‌، نشان از افزایش قیمت‌ دارد، و مشخص می‌کند که در حال حاضر روند فروش بیش از حد، ثبات پیدا کرده است. با این حال، اگر شدت واگرایی بیشتر شود، ارز مانا احتمالاً در نهایت خط روند مقاومت را بشکند.

محدوده مقاومت کلیدی: بین 1.11 و 1.66 دلار

محدوده پشتیبانی کلیدی: بین 0.62 و 0.4 دلار

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز مانا، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت مانا مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش مانا صرافی ارزهای دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *