بلومبرگ: احتمال پیشی گرفتن اتریوم از بیت کوین وجود دارد

بلومبرگ: احتمال پیشی گرفتن اتریوم از بیت کوین وجود دارد | همتاپی

با توجه به شرایط مارکت کپ ممکن است اتریوم در راه پیشی گرفتن از بیت کوین باشد. در حال حاضر مارکت کپ اتریوم به اندازه نصف مارکت کپ بیت کوین است. اتر‌یوم احتمالاً برای مدتی بین 2 هزار دلار تا 4 هزار دلار ثبات پیدا می‌کند.

تیم بلومبرگ در گزارش ماهانه Crypto Outlook خود اعلام کرد احتمال پیشی گرفتن اتر‌یوم از بیت کوین از نظر ارزش بازار وجود دارد.

بر اساس تحقیقات بلومبرگ، سفر اتریوم برای تحت تأثیر قرار دادن بیت کوین به میزانی است که در شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد مانند Defi و نقشی که ارز دیجیتال اتر‌یوم در اکوسیستم بازی می‌کند. در ادامه این گزارش بلومبرگ اشاره کرده است که اتریوم به صورت مداوم سهم بازار را در مقابل بیت کوین به دست می‌آورد و در حال حاضر مارکت کپ آن به اندازه نصف مارکت کپ بیت کوین است. این واقعیت در گزارش بلومبرگ به کمک متن و نمودار زیر توضیح داده شده است.

مقاله پیشنهادی: اتریوم چیست

اساس و موارد استفاده از اتر‌یوم یک مکمل قدرتمند برای رشد ویژگی‌های ذخیره ارزش آن نسبت به بیت کوین است. نمودار زیر نشان می‌دهد که حجم معاملات اتر‌یوم به عنوان شاخصی برای پیشرفت اتریوم است. در حال حاضر ارزش بازار اتریوم به اندازه 50 درصد بیت کوین می‌باشد. متوسط حجم معاملات 10 روزه اتر‌یوم در کوین مارکت کپ دو برابر 80 درصد حجم معاملات بیت کوین از ابتدای سال 2021 است.

نمودار اتریوم | همتاپی

نمودار حجم معاملات اتریوم (خط سفید) و ارزش بازار اتریوم (خط زرد)

اتریو‌م برای مدتی بین 2 هزار دلار و 4 هزار دلار ثبات پیدا می‌کند

تیم بلومبرگ با توجه به حرکات قیمت، منطقه‌ی تغییرات قیمت اتر‌یوم را بین 2,000 تا 4,000 دلار و به عنوان «نقطه شیرین» (sweet spot) معرفی کرده است و ادعا دارد قیمت اتریوم برای مدتی در این محدوده ثبات پیدا می‌کند.

بر اساس بررسی‌های بلومبرگ افت اخیر قیمت اتر‌یوم در کمتر از 2 هزار دلار اکثر گمانه‌زنی‌ها را برای این ارز دیجیتال نقش بر آب کرد. در نتیجه، با توجه به اینکه شبکه « در حال رفتن به پلتفرم رمزنگاری و امور مالی غیرمتمرکز» است،  قیمت فعلی اتریوم را می‌توان با تخفیف در نظر گرفت.

مطالب مرتبط: استخراج اتریوم

در مورد احتمال پیشی گرفتن اتر‌یوم از بیت کوین باید بگوییم که شبکه اتریوم کم و بیش در رقابت پذیرش برنده شده است. بنابراین این ارز دیجیتال شماره دو جهان به احتمال زیاد یک مسیر صعودی را از 2 هزار دلار طی خواهد کرد، و در این قیمت پشتیبانی خوبی می‌شود و سطح 4,000 دلار یک مقاومت منطقی است که این رمز ارز در پیش روی خود دارد.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *