بیتکوین احتمالاً می‌تواند تا ۱۳,۰۰۰ دلار سقوط کند

پیش بینی قیمت بیت کوین: بیت کوین احتمالاً می‌تواند به 13,000 دلار سقوط کند | همتاپی

پیتر برانت، تحلیل‌گری که سقوط بیت کوین تا سطح ۲۸ هزار دلار را درست پیش بینی کرده بود، معتقد است قیمت بیتکوین (BTC) می‌تواند تا ۱۳,۰۰۰ دلار سقوط کند.

افزایش تورم در ثبات پیوند اتریوم و اتریوم ۲ سهام گذاری شده  (stETH-ETH)، ترس، شک و عدم اطمینان (FUD) در احساسات کاربران ارزهای دیجیتال باعث سقوط بیشتر بازار ارزهای دیجیتال و منجر به لیکوئید شدن میلیارد دلاری در قراردادهای آتی شد.

 

 امروز، قیمت بیت‌ کوین (BTC)  قبل از بهبود جزئی به طور لحظه ای به 20,950 دلار کاهش یافت، اکنون، پیتر برانت (Peter Brandt)، معامله‌گر کهنه کار پیش بینی می‌کند که بیت کوین احتمالاً می‌تواند به 13,000 دلار سقوط کند.

جالب اینجاست، در ماه مه زمانی که قیمت بیتکوین 38,000 دلار بود، پیتر برانت اولین کسی بود که سقوط بیتکوین را به ۲۸,۰۰۰ دلار پیش بینی کرد.

پیتر برانت: قیمت بیتکوین (BTC) با خطر سقوط به ۱۳,۰۰۰ دلار روبرو است

قیمت بیت کوین (BTC) در حال حاضر با افزایش فشار فروش همچنان در حال کاهش است. در حال حاضر، خرید و فروش بیت کوین با 8.66 درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته با 20,594 دلار  انجام می‌شود.

 بیت کوین به 13 هزار دلار می‌رسد | صرافی همتاپی

نمودار قیمت بیت کوین

۱۴ ژوئن، پیتر برانت براساس الگوی قیمتی سقف دوقلو، سطوح قیمتی دسامبر ۲۰۱۷ و ژوئن 2019، اکنون اهداف نزولی کاملا قابل دسترسی به نظر می‌رسند و قیمت بیتکوین ممکن است به ۱۳,۰۰۰ دلار کاهش یابد.

الگوی سقف دوقلو نشان‌دهنده یک روند معکوس قریب‌الوقوع است، این رویداد زمانی اتفاق می‌افتد که قیمت به طور متوالی به دو اوج قیمتی می‌رسد و سپس بین این دو نقطه کاهش می‌یابد. احساسات نزولی بازار نیز در این شرایط دقیقا، زمانی تایید می‌شود که سطح حمایت به زیر کوچکترین اوج قیمتی برسد. در این مورد، قله‌های قیمتی دسامبر ۲۰۱۷ و ژوئن ۲۰۱۹ دو هدف قیمتی بالقوه هستند.

بنابراین، اگر قیمت بیتکوین (BTC) به زیر ۱۹,۷۹۸ دلار سقوط کند، منجر به کاهش سریع قیمت بیتکوین به سطح ۱۳,۰۰۰ دلار می‌شود. از لحاظ سوابق تاریخی، بیت کوین هرگز بالاترین سطوح قیمتی قبلی را از دست نداده است. با این حال اگر این اتفاق رخ دهد، این اولین بار در تاریخ بیتکوین است که ممکن است قیمت از سطح سال ۲۰۱۷ عبور کرده و پایین‌تر بیاید.

اخیرا احتمال افزایش نرخ بهره به ۷۵ واحد توسط فدرال رزرو در ۱۵ ژوئن افزایش یافته و به ۹۷ درصد رسیده‌است. در نتیجه انتظارات افزایش نرخ بهره، باعث افزایش فشار فروش در بازار ارزهای دیجیتال و سقوط بازار شده است.

بیتکوین به سطح میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای (200-WMA) رسیده است

 بیت کوین؛ همچنین میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای را لمس کرده است، این سطح کلیدی و با ارزش است و معمولاً احتمال بازیابی قوی قیمتی از این سطح وجود دارد، در واقع سطحی از قیمت بیتکوین است، که سوابق تاریخی قیمت، بازگشت از این سطح را همواره تایید می‌کنند. و به همین دلیل میانگین ۲۰۰ هفته‌ای توسط نهنگ‌ها و سرمایه گذاران نهادی به عنوان پایین‌ترین سطح ورودی بیتکوین در نظر گرفته شده است. همچنین، بازگشتی که از سطح ۲۱,۰۰۰ دلار نیز اتفاق خواهد افتاد، به دلیل اهمیت این سطح قیمتی است. با این حال، کندل نزولی زیر سطح میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای تشکیل شده و احتمال سقوط بیشتر وجود دارد.

در لحظه انتشار این خبر قیمت بیت کوین به دلار در حوالی 21,104 در نوسان است، این ارزدیجیتال هفت روز گذشته خود را با 30 درصد کاهش قیمت را پشت سر گذاشته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار بیت کوین، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: https://coingape.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *