ارزش بازار تتر (Tether) برای اولین بار رقم ۱۲ میلیارد دلار را شکست

ارزش بازار تتر (Tether) برای اولین بار رقم 12 میلیارد دلار را شکست

ارزش بازار تتر پس از افزایش 1 میلیارد دلاری در طی یک هفته رکورد جدیدی را برای خود ثبت کرد و برای اولین بار به 12 میلیارد دلار رسیده است. ارزش بازار آن به طور مستمر و پیوسته از مبلغ 5 میلیارد دلار از مارس سال 2020 رونق گرفته است. همزمان با تسلط Tether بر روی بازار، تمامی استیبل‌کوین‌های (stablecoins) دیگر پشت سرگذاشته می‌شوند.

تتر (USDT) در 14 اوت اعلام کرد که سرمایه‌اش در بازار رقم 12 میلیارد دلار را شکسته است و تقاضا برای استیبل‌کوین‌ ها همچنان رو به افزایش است.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

استیبل‌کوین‌ها مانند تتر، در فضای رمزنگاری هر روز از محبوبیت بیشتری برخوردار می‌شوند. این رشد را می‌توان به توانایی بی‌نظیر این ارزهای دیجیتال در محافظت از سرمایه‌گذاران در برابر نوسانات و همچنین ارائه یک مسیر ارتباطی دو طرفه ورودی و خروجی برای معاملات رمزنگاری شده نسبت داد. افزایش ارزش بازار فوق‌العاده بالای تتر نشانگر یک جهش 140 درصدی (رشدی بالغ بر 7 میلیارد دلار) از مارس 2020 بوده، به صورتی که تمام استیبل‌کوین‌های دیگر را هم پشت سر گذاشته است.

شرکت تتر در مورخ 4 اوت در توییتر اعلام کرد:

از مارس سال 2020، ارزش بازار تتر از مبلغ 5 میلیارد دلار به میزان 140 درصد رشد کرده است و همچنان جایگاه شماره یک خود را به عنوان شناورترین و قابل اعتمادترین استیبل‌کوین حفظ کرده است.

افزایش پرسرعت ارزش تتر عامل محرک رونق پیدا کردن استیبل‌کوین‌ها در سال اخیر بوده است. سایت تحلیل داده Cone Metric در یک مطالعه در ماه ژوئیه گفت:

بعد از اینکه 5 سال طول کشید تا موجودی استیبل‌کوین‌ها به 6 میلیارد دلار برسد تنها در 4 ماه توانست این مبلغ از 6 به 12 میلیارد دلار برسد.

البته این مبلغ مربوط به در نظر گرفتن تمام استیبل‌کوین‌ها در آن زمان بود، اما هم اکنون تتر به تنهایی ارزشی معادل 12 میلیارد دلار دارد.

مقاله پیشنهادی: تتر چیست

در حقیقت سایر استیبل‌کوین‌ها حتی نزدیک به تتر هم نیستند. ارزش بازار DAI چیزی معادل 420 میلیون دلار و USDC اندکی بیشتر از 1 میلیارد و دلار Gemini معادل 9 میلیون دلار می‌باشد.

به نظر شما امروز تتر چه ویژگی دارد که دیگر استیبل‌کوین‌ها آن ویژگی را ندارند؟

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *