ارزهای دیجیتال راهکاری برای رشد اقتصادی در شرایط تحریم

ارزهای دیجیتال راهکاری برای رشد اقتصادی در شرایط تحریم

مجتبی رضاخواه، نماینده مردم تهران در جلسه علنی مجلس در مورد شرایط فعلی کشور گفت: در شرایط تحریم، استفاده از ارزهای دیجیتال باعث رشد اقتصادی کشور می‌شود.

به گزارش همتاپی به نقل از خبرگزاری مهر، مجتبی رضاخواه در رابطه با طرح تشکیل کمیسیون ویژه فناوری اطلاعات، فضای مجازی و اقتصاد دیجیتال گفت:

کاربرد اینترنت در زندگی امروز بسیار زیاد شده و به دلیل شیوع ویروس کرونا، برخی از مشاغل دچار مشکل شده‌اند که در مقابل، فضای مجازی و بحث اقتصاد دیجیتال باید مورد توجه قرار گیرد.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

او در مورد شرایط فعلی و تاثیرات رشد اقتصادی با استفاده از ارزهای دیجیتال گفت:

با توجه به تحریم‌ها، ما نمی‌توانیم نفت خود را بفروشیم و در این شرایط، استفاده از ارزهای دیجیتال باعث رشد اقتصادی کشور می‌شود.

نماینده مردم تهران در ادامه صحبت‌های خود گفت:

مقام معظم رهبری در دیدار مجازی با نمایندگان فرمودند که فضای مجازی به برنامه کوتاه مدت و میان‌مدت نیاز دارد که باید فرمایشات ایشان مورد توجه قرار گیرد.

رضاخواه با اشاره به اهمیت ویژه فضای مجازی و اقتصاد دیجیتال تصریح کرد:

ما در حال حاضر بانک اطلاعاتی لازم برای آنکه افراد مورد نیاز کشور شناسایی شوند، نداریم و در این راستا نیاز به قانون‌گذاری احساس می‌شود.

وی در ادامه افزود:

روز گذشته جلسه‌ای با کمیسیون‌‌‌های اقتصادی و فرهنگی مجلس برگزار کردیم که آیا اقدامات کمیسیون ویژه فضای مجازی با وظایف این کمیسیون‌ها تداخل دارد؛ همه گفتند این‌چنین نیست و از تشکیل کمیسیون ویژه فضای مجازی حمایت کردند.

رضا خواه در مورد تشکیل کمیسیون‌های ویژه فضای مجازی گفت:

با تشکیل کمیسیون ویژه فضای مجازی، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال به دنبال آن هستیم که شکل‌گیری دولت الکترونیک و شبکه ملی اطلاعات تسریع شود.

نماینده مردم تهران در خصوص قانون‌گذاری‌های حوزه ارزهای دیجیتال خاطر نشان کرد:

همچنین در حوزه قانون‌گذاری به دنبال آن هستیم که پیش‌نویس قانون استفاده از ارزهای دیجیتال و همچنین قانون حفاظت از حریم خصوصی را آماده کنیم. اشتراک‌گذاری اطلاعات و داده‌هایی که به رشد اقتصادی کمک می‌کند، اهمیت زیادی دارد که قانونی در این زمینه وجود ندارد.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *