اطلاعیه همتاپِی در خصوص تغییر ساعت کاری سامانه پایا توسط بانک مرکزی

اطلاعیه همتاپِی در خصوص تغییر ساعت کاری سامانه پایا از توسط بانک مرکزی | همتاپی

همراهان عزیز همتاپی

از اینکه سامانه معاملات همتاپی را به عنوان پلتفرم و کیف پول امن خود انتخاب نمودید سپاسگزاریم.

به اطلاع می‌رسانیم طبق اطلاعیه‌ی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ساعت کاری سامانه‌های نظام پرداخت بین بانکی پایا (سامانه پایاپای الکترونیکی) از تاریخ 20 تیرماه تا 31 مرداد ماه 1400 تغییر خواهد کرد.

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تغییرات جدید ساعت کاری چرخه‌های انتقال بین بانکی پایا (سامانه پایاپای الکترونیکی) را از تاریخ بیست تیرماه تا 31 مرداد ماه به کلیه شعب بانک‌ها در سراسر کشور ابلاغ کرده است. بر اساس این ابلاغیه بانک مرکزی، چرخه‌ی پایا تا پایان مردادماه 1400 یک ساعت زودتر انجام خواهد شد.

کاربران همتا‌پی می‌توانند بصورت 24 ساعته هفت روز هفته حتی در ایام تعطیل نسبت به ثبت درخواست برداشت ریال اقدام نمایند اما از آنجایی که کلیه درخواست‌ها به صورت حواله‌های چرخه پایا یا ساتنا انجام شده و مشمول محدودیت‌های این نوع حواله‌ها خواهد بود با توجه به اعلام بانک مرکزی مبنی بر تغییر چرخه‌های پایا، از تاریخ 20 تیر تا 31 مرداد 1400، برداشت‌های تومانی کاربران در سامانه همتاپی در دو نوبت و به شرح زیر انجام می‌شود:

  • کاربرانی که درخواست برداشت خود را قبل از ساعت 11 ظهر در سامانه معاملات همتاپی ثبت نمایند در همان روز کاری انجام خواهد شد.
  • کاربرانی که درخواست برداشت بعد از ساعت 11 صبح ثبت نمایند نیز وجه مورد نظر خود را در اولین روزکاری بعد دریافت خواهند کرد.

همچنین برخلاف اعلام قبلی بانک مرکزی، روزهای پنج‌شنبه‌ نیز چرخه‌های پایا مانند روزهای عادی انجام می‌شوند. علاوه بر این درخواست‌های تسویه تومانی در روزهای تعطیل از جانب همتاپی تایید می‌شود و در اولین روز کاری بعد انجام خواهد شد.

از اعتماد و همراهی شما سپاسگزاریم. همواره پر سود باشید

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *