امکان ارسال بیت ‌کوین کش (BitcoinCash) از طریق ایمیل

امکان ارسال بیت‌ کوین‌ کش (BitcoinCash) از طریق ایمیل

وبسایت Bitcoin.com به کاربران بیت‌ کوین‌ کش (BitcoinCash) روشی را ارائه می‌دهد که با استفاده از ایمیل می‌توانند کریپتو ارسال کنند.

سرویس جدید وبسایت Bitcoin.com به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از ایمیل برای افراد دیگر، بیتکوین‌ کش ارسال کنند؛ اما راجر وِر (Roger Ver) معتقد است چنین چیزی با بیت کوین (Bitcoin) امکان‌پذیر نخواهد بود.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

وبسایت Bitcoin.com سرویس جدیدی را معرفی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به هر میزانی که می‌خواهند از طریق ایمیل، بیت‌‌کوین‌ کش (BCH) ارسال کنند.

راجر ور: این روش برای بیت‌کوین امکان‌پذیر نیست

راجر ور، بنیان‌گذار وب سایت Bitcoin.com به خبرنگار کوین تلگراف (cointelegraph) گفت از نظر وی، این سرویس بسیار حائز اهمیت است، چرا که کارمزد‌های بالا باعث می‌شود تا خدمات این کوین مشابه بیت کوین (BTC)، غیر واقعی به نظر بیایند.

راجر ور همچنین افزود که این سرویس فرا ملی بوده (محدودیت جغرافیایی ندارد) و حریم خصوصی کاربران را حفظ می‌کند:

مهم نیست کاربران چه ملیتی دارند، در چه کشوری زندگی می‌کنند و یا هرچیز دیگری. اگر کاربران به ایمیل دسترسی داشته باشند، می‌توانند به بیت‌ کوین‌ کش خود دسترسی داشته باشند. وبسایت Bitcoin.com هیچ‌گاه کپی کلید خصوصی آنها را نگه نمی‌دارد.

مقاومت بیت‌ کوین‌ کش در برابر سانسور

علاوه بر این، اگر گیرنده مورد نظر در مدت زمان معینی کوین خود را دریافت نکند، ارز ارسال شده به فرستنده برگشت داده خواهد شد:

پس از گذشت مدت زمان مشخصی، اطلاعات تراکنش انجام شده نزد ما محفوظ می‌ماند تا در صورت لزوم، بیت‌ کوین‌ کش‌های ارسال شده به فرستنده بازگردانده شود. با این حال در این روش، اگر دریافت‌کننده هیچگاه بیت‌ کوین‌ کش خود را دریافت نکند، فرستنده بصورت خودکار می‌تواند بیت‌کوین کش خود را برگشت دهد.

از آنجایی که دولت‌های مختلف دنیا سعی در کنترل بیشتر معاملات ارزهای رمزنگاری شده دارند، این روش احتمالا می‌تواند یک پایگاه کاربری قابل توجه در این فضا ایجاد کند.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش ارز دیجیتال صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *