شبکه آزمایشی اتریوم اکنون آماده‌ی انتقال به الگوریتم اثبات سهام است

انتقال به الگوریتم اثبات سهام (PoS)

طبق داده‌های اخیر گیت هاب (Github)، به نظر می‌رسد شبکه آزمایشی اتریوم (Ropsten)، برای ادغام (Merge) آماده است.

همان‌طورکه تیم بیکو (Tim Beiko)، توسعه‌دهنده هسته اتریو‌‌م قبلاً اعلام کرده بود، طولانی‌ترین شبکه آزمایشی الگوریتم گواه اثبات کار اتریوم (PoW) در حال انتقال به الگوریتم اثبات سهام (PoS) است، و ادغام (Merge) برای 8 ژوئن در شبکه برنامه‌ریزی شده است.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

راه اندازی زنجیره بیکن (Beacon Chain) در شبکه آزمایشی اتریوم، نقطه عطف بزرگی برای اتریو‌م بود، زیرا به عنوان پایه‌ای برای انتقال خود به الگوریتم گواه اثبات سهام عمل می‌کند.

زنجیره بیکن، یک شبکه گواه اثبات سهام است که در کنار شبکه اصلی اتریو‌م، که گواه اثبات کار است، اجرا می‌شود. زنجیره بیکن به عنوان یک بستر آزمایشی برای تغییر قریب‌الوقوع اتریوم در مکانیسم اجماع (consensus mechanism) عمل می‌کند؛ قرار است دو زنجیره برای تشکیلِ یک شبکه گواه اثبات سهامِ واحد «ادغام» شوند.

تحلیل قیمت اتریوم

از آغاز سال 2022، اتریو‌م (ETH) حدود 50 درصد از ارزش خود را از دست داده است. از اواسط ماه مه، هم‌زمان با کاهش اشتیاق سرمایه‌گذاران، اتریوم زیر محدوده قیمت 2,000 دلار خرید و فروش می‌شود.

طبق آخرین گزارش هفتگی کوین شرز (Coinshares)، اتریوم در هفته گذشته شاهد خروج نقدینگی 11.6 میلیون دلاری بود که خروجی نقدینگی از ابتدای سال تا به امروز را به رقم 250 میلیون دلار رساند.

به گفته علی مارتینز ( Ali Martinez)، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، به نظر می‌رسد اتریو‌م در حال ایجاد یک الگوی مثلث نزولی در تایم فریم‌های پایین‌تر است. در نتیجه، اتریوم ممکن است نیاز به شکستن سطح قیمتی 1,950 دلار برای رسیدن به رقم 2,400 دلار داشته باشد؛ در حالی که اگر نتواند قیمت خود را بالای 1,700 دلار حفظ کند، ممکن است قیمت آن به 1,300 دلار بازگردد.

به عنوان یک قاعده تحلیل تکنیکال، الگوی مثلثِ نزولی زمانی شکل می‌گیرد که قیمت به شدت از خط روند حمایت خود به سمت پایین بشکند و به سمتِ نوک مثلث نزول کند.

از سوی دیگر، داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که با حدود 900000 آدرسی که بیش از 8 میلیون اتریوم خریده‌اند، مانعِ عرضه قدرتمندی بین 1,906 دلار و 1,963 دلار وجود دارد. برای رسیدن قیمت به بالای 2200 دلار، اتریو‌م شاید مجبور شود از این منطقه‌ی مانع عبور کند.

در زمان نگارش این مقاله،قیمت اتریو‌م به دلار با 3 درصد رشد نسبت به 24 ساعت گذشته در قیمت 1,805 می‌باشد. 

برای اطلاع از آخرین اخبار اتریوم، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتا پی

منبع: U.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *