جاستین سان، ۵۵ میلیون دلار اتریوم به بایننس انتقال داد

جاستین سان، بنیانگذار ترون، 55 میلیون دلار اتریوم به بایننس انتقال داد | همتاپی

جاستین سان، کارآفرین مشهور ارزهای دیجیتال، با تراکنش عظیمی که توسط حساب او به ثبت رسید، خبرساز شد. آیا بنیان‌گذار ترون، خود را برای فروش گسترده دارایی‌هایش آماده می‌کند؟

کالین وو (Colin Wu)، روزنامه‌نگار بلاکچینی، جزئیات یک تراکنش عظیم در شبکه اتریوم (ETH) را که در صرافی ارز دیجیتال بایننس (Binance) انجام شد، به اشتراک گذاشت.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

در این توییت آمده است:

در ساعت 21:00 روز 2 مارس (UTC+8)، آدرس جاستین سان (0x176F3DAb24a159341c0509bB36B833E7fdd0a132) تعداد 19,000 اتریوم را با ارزش کل حدود 55 میلیون دلار، به صرافی بایننس منتقل کرد. لینک: https://t.co/aJMRRBhWJc

منبع. توییتر Wu Blockchain (@WuBlockchain) 

این تراکنش در تاریخ 2 مارس 2022، ساعت 21:00 در بلاکچین اتریوم به ثبت رسید. در مجموع 19,000 اتریوم با ارزش بیش از 55،000،000 دلار توسط جاستین سان، بنیان‌گذار ترون به صرافی بایننس منتقل شد.

همانطور که قبلا نیز گزارش‌هایی توسط وب ساین خبری یو تودی (U.Today) در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده بود، حساب آقای سان در دسامبر 2021 بسیار فعال بوده است. او در کمتر از یک ماه، بیش از 600 میلیون دلار اتریوم (ETH) را به صرافی بایننس (BNB) واریز کرد.

با این حال، به نظر می‌رسد که آقای سان بدون این که قصد فروش دارایی‌هایش را داشته باشد، صرفا آن‌ها را بین والت ارز دیجیتال های داخلی اکوسیستم خود جابجا می‌کند.

آیا این یک سیگنال نزولی برای اتریوم است؟

با این وجود، برخی از فعالان بازار ارزهای دیجیتال در توییتر مطمئن هستند که این یک سیگنال هشداردهنده برای خریداران اتریوم است. در واقع به این موضوع اشاره شد که فعالیت سو ژو (Su Zhu) شرکت Three Arrow Capital نیز باید از نزدیک رصد شود.

مراقب باشید، این 2 نفر همیشه در توییتر به نفع خریداران صحبت می‌کنند در حالی که دارایی‌هایشان را در خفا به فروش می‌رسانند.

منبع: توییتر @zhusu @justinsuntron

همان‌طور که قبلاً گزارش دادیم، فعالیت نهنگ‌های بزرگ شناخته شده بازار ارزهای دیجیتال اغلب به عنوان یک سیگنال اصلی برای دارندگان خرد ارزهای دیجیتال تفسیر می‌شود. به عنوان مثال، در 11 نوامبر در ساعت 2:56 بعد از ظهر، بنیاد اتریوم 90 میلیون دلار از دارایی‌هایش را درست هنگام صعودی شدن بازار فروخت.

برای اطلاع از آخرین اخبار ترون، مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت ترون را دنبال کنید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *