ایلان ماسک: بیت کوین کش مزایای خاصی نسبت به بیت کوین دارد

ایلان ماسک: بیت کوین کش مزایای خاصی نسبت به بیت کوین دارد | همتاپی

روز چهارشنبه، 24 مارس، شرکت تسلا در یک اقدام تاریخ‌ساز در جامعه رمزارز اعلام کرد که در حال حاضر بیت کوین را به عنوان یک روش پرداخت برای اتومبیل‌های سطح بالای خود می‌پذیرد.

با این حال، در حال حاضر کیم داتکام (Kim Dotcom) در تلاش است تا ثروتمندترین مرد جهان را متقاعد کند که بیت کوین کش برای پرداخت مناسب‌تر است.

مقاله پیشنهادی: بیت کوین کش چیست

ایلان ماسک کارمزدهای پایین بیت کوین کش نسبت به بیتکوین را تایید می‌کند

کیم داتکام، کارآفرین و فعال سیاسی آلمانی-فنلاندی (معروف به کیمبل یا کیم تیم جیم وستور)، در مورد توییت روز چهارشنبه ماسک درباره امکان پرداخت با بیت کوین در وب سایت تسلا اظهار نظر کرده است.

داتکام اشاره کرد که چنانچه در معاملات خود به جای بیت کوین از بیت‌ کوین کش استفاده کنید، متوسط کارمزد تراکنش‌ها بسیار ارزان‌تر خواهد بود. وی پیشنهاد کرد که ماسک باید سودا را با بیت کوین بخرد. کیم داتکام اظهار داشت که بیت کوین کش برخلاف بیت کوین که تنها مختص یک درصد افراد برتر بوده، به بخش گسترده‌ای از بازار خدمت می‌کند.

ماسک با اظهارات داتکام موافقت کرد.

ایلان ماسک کارمزدهای پایین بیت کوین کش نسبت به بیت کوین را تایید می‌کند | همتاپی

سمسون موو (Samson Mow)، مدیر ارشد استراتژی بلاک استریم (Blockstream)، به هر دو آنها یادآوری کرد که پرداخت بیت کوین از طریق شبکه لایتنینگ (Lightning) یا شبکه لیکوئید (Liquid) ممکن است در این مورد کمک‌کننده باشد.

سقوط قیمت بیت کوین علی‌رغم عملکرد شرکت تسلا

علیرغم اظهارات ایلان ماسک درباره بیت کوین و تصمیمات شرکت تسلا، نرخ خرید و فروش بیت کوین چندان رضایت بخش نبود. پس از افزایش حدود 3,000 دلار (از منطقه 54,000 دلاری به اندکی بیش از 57,000 دلار)، بیت کوین یک شبه به منطقه 52,500 دلار سقوط کرد.

در اوایل سال جاری میلادی، ایلان ماسک اعلام کرد که به حامی بیت کوین تبدیل شده و تسلا مبلغ هنگفت 1.5 میلیارد دلار را به بیت کوین اختصاص داده است. در حال حاضر، از آنجا که شرکت تسلا بیت کوین را به عنوان یک روش پرداخت قرار داده است، این شرکت قصد دارد بیت کوین دریافتی را نیز نگه دارد و آن را به ارز فیات تبدیل نکند.

هشدار پیتر شیف درباره خرید تسلا با بیت‌ کوین

پیتر شیف (Peter Schiff) که یکی از مخالفان بیت کوین است، در توییتر خود درباره قدم دیگری که تسلا در جهت استقبال از بیت کوین برداشته است، اظهار نظر کرده است.

شیف، مدیر عامل شرکت یورو پسیفیک کپیتال (Euro Pacific Capital) و از طرفداران طلا، در توییتر خود نوشت در صورت سقوط  بیت کوین، جمع نهایی فروش تسلا با بیت کوین کمتر از دلار آمریکا خواهد بود.

ترجمه و جمع‌آوری: واحد تیم خرید و فروش بیت کوین کش صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *