آیا قیمت بیت کوین تا ۶۰,۰۰۰ دلار صعود می‌کند یا تا ۲۰,۰۰۰ کاهش می‌یابد؟

آیا قیمت بیت کوین تا 60,000 دلار صعود می‌کند یا تا 20,000 کاهش می‌یابد؟ | همتاپی

مایک مک گلوون (Mike McGlone)، استراتژیست معاملات کالا در بلومبرگ اینتلیجنس (Bloomberg Intelligence) بیت کوین را ارزیابی کرده است و به این سوال مهم که آیا قیمت بیت کوین تا 60,000 بالا می‌رود یا تا 20,000 می‌ریزد پاسخ داد. او معتقد است به احتمال زیاد قیمت بیتکوین تا 60,000 دلار صعود کند.

اریک بالچوناس (Eric Balchunas)، تحلیلگر ارشد صندوق معاملات بورس بلومبرگ (ETF)، بخشی از گزارش McGlone را به اشتراک گذاشت و اعلام کرد رنج فعلی بیت کوین در بالای 30,000 دلار مشابه الگوی قیمتی این رمز ارز در سال 2019 است که سبب صعود 250 درصدی در حدود 3 ماه شد.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

اگر بیت کوین طبق گذشته‌ی خود رفتار کند، پس به احتمال زیاد تا 60,000 دلار صعود می‌کند. همانطور که در نمودار زیر مشاهده می‌شود معیار رمزارزی فعلی مطابق با ثبات قیمت سال‌های 2018-2019 می‌باشد. در آن زمان قیمت بیت کوین در محدوده‌ی 4,000 دلار نوسانات یکسانی داشت که پس از آن قیمت بیتکوین تا 14000 دلار افزایش یافت. هنگامی که بیت کوین 30 درصد کمتر از میانگین متحرک 20 هفته‌ای قرار می‌گیرد، معاملات تاکتیکی خرس‌ها بیشتر می‌شود و آنها به خرید و نگهداری بیت کوین روی می‌آورند.

نمودار هفتگی قیمت بیت‌کوین و میانگین متحرک 20 هفته‌ای | همتاپی

 

نمودار هفتگی قیمت بیت‌کوین و میانگین متحرک 20 هفته‌ای. منبع: توییتر مک گلوون 

مک گلوون می‌گوید محدوده‌ی کنونی بیت کوین که در بالای 30,000 دلار تشکیل شده زمینه را برای یک روند صعودی فراهم می‌کند.

سکون کوتاه مدت بیتکوین مقدمه‌ی صعود بلند مدت قیمت بیت کوین است: قیمت 30,000 دلار بیت کوین بیشتر یک پولبک در تایم فریم بلند مدت است تا یک روند نزولی و شروع حمام خون! اقدامات سرکوب‌گرانه‌ی چین به با ارزش‌تر شدن بیتکوین کمک می‌کند.

نمودار قیمت بیت کوین و هش ریت | همتاپی

نمودار قیمت بیت کوین و هش ریت. منبع: توییتر مک گلوون  

با توجه به موضع سرسختانه‌ی چین در مورد بیت کوین و استخراج این ارز دیجیتال، مک گلوون می‌گوید که چین رشد اقتصادی خودش را سرکوب می‌کند.

به نظر ما، اگر چین نرم افزارهای کد باز رمز ارزها را نادیده بگیرد، ممکن است که رشد اقتصادی خودش را در آینده متوقف کند، مخصوصا که ارزش بیت کوین و دلار آمریکا در حال افزایش است.

مک گلوون می‌گوید وقتی صحبت از دیجیتالی شدن پول می‌شود، دلار آمریکا همچنان از بقیه ارزها جلوتر است، زیرا برترین استیبل کوین‌ها مانند تتر (USDT، بایننس یو اس دی (BUSD)، () و یو اس دی کوین (USDC) دارای پشتوانه دلاری هستند.

برترین رمزارزهای مبتنی بر دلار در خرید و فروش ارزهای دیجیتال | همتاپی

برترین رمزارزهای مبتنی بر دلار در خرید و فروش ارزهای دیجیتال. منبع:  توییتر مک گلوون

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *