بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری از دیدگاه ون دی پوپ

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری از دیدگاه ون دی پوپ | همتاپی

مایکل ون دی پوپ (Michael van de Poppe)، تحلیلگر و معامله‌گر مشهور در زمینه ارزهای دیجیتال، با بررسی چشم‌انداز بازار در سال 2022، پرده از بهترین راه‌های سرمایه‌ گذاری در بازار رمزارزها برمی‌دارد.

ون دی پوپ در ویدیویی که اخیراً منتشر کرد، به 157,000 مشترک کانال یوتیوب خود گفت: حین تلاش برای به حداکثر رساندن میزان سود خود، بر روی دو بخش کلیدی تمرکز کرده است. 

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

به نظرم اکثر پرتفوها باید شبیه پورتفوی من باشد، پورتفوی من از یک بخش سرمایه گذاری و یک بخش معاملاتی تشکیل شده است.

بخش سرمایه گذاری، بخش اعظم دارایی‌های من است که آن‌ها را برای درازمدت و تنها در کیف پول‌های سرد نگه می‌دارم، که تقریباً 80٪ از کل پورتفوی من را تشکیل می‌دهد.

و 20% مابقی جزو پورتفوی معاملاتی من است که تلاش می‌کنم تا بوسیله آن پول بیشتری بدست آورم تا آن را به بخش سرمایه‌ گذاری، یا حساب بانکی و یا دارایی‌هایی منتقل کنم که میزان ریسک من را پایین می‌آورد و یا این که با آن پول  پورتفوی آینده خودم را ایجاد می‌کنم.

ون دی پوپ با اشاره به این نکته که مفهوم بلندمدت در دنیای ارزهای دیجیتال در مقایسه با مفهوم آن در سرمایه گذاری سنتی تا حدودی کوتاه شده است، می‌گوید: قصد دارد چنین دارایی‌هایی را برای چندین سال نگه دارد.

وقتی صحبت از دارایی‌های مشخصاً بلندمدت او می‌شود، ون دی پوپ پول خود را روی بیت کوین و اتریوم به عنوان دو دارایی برتر در دنیای ارزهای دیجیتال سرمایه‌ گذاری کرده است.

در پورتفوی معاملاتی خود، بیت کوین و اتریوم و مقداری پولکادات دارم. و همینطور یک پرتفو برای استیک کردن نیز دارم… که در آن روی دارایی‌هایی مشخصی که می‌خواهم آنها را استیک کنم، جابجایی انجام می‌دهم…

پورتفوی معاملاتی همان پورتفویی است که قصد دارم بین ارز تتر و بیت کوین برای خرید آلتکوین‌ها و مواردی از این دست که سعی در کسب درآمد از آن‌ها را دارم، جابجایی انجام دهم. من سعی می‌کنم پول خود را به گروهی از دارایی‌های مشخصی اختصاص بدهم که به نظرم منطقی‌تر می‌آید.

پیش بینی ون دی پوپ بر این است که ارزش کلی بازار ارزهای دیجیتال همچنان به رشد خود ادامه دهد، و احتمالاً تا پایان سال 2022 یا تا سال 2023 به 10 تریلیون دلار برسد. او می‌گوید که پورتفوی خود را با در نظر گرفتن چنین رشد عظیمی ایجاد می‌کند و دارایی‌هایی را هدف قرار می‌دهد که معتقد است که قیمتی کمتر از ارزش‌ واقعی خود دارند.

شبکه بلاکچین موازی غیرمتمرکز Cosmos (ATOM)، در صدر لیست او قرار دارد که به نظر او در حال حاضر قدرت خوبی را در روند قیمتی از خود نشان می‌دهد، اما چرخه‌های قیمتی‌ای نیز دیده می‌شوند که توجه به آن‌ها مهم است.

ون دی پوپ همچنین علاقه خاصی به توکن صرافی غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال و پروتکل بازارساز اتوماتیک Curve DAO با نماد CRV دارد.

وی خاطرنشان می‌کند، ما دائماً در حال رسیدن به کف قیمتی بالا‌تر و سقف‌های قیمتی بالاتر هستیم، که می‌تواند اینطور از آن نتیجه گرفت که قرار است شاهد شتابی برای روند کشف قیمت ارز Curve باشیم.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *