بیتکوین برای سقوطی عظیم و ویرانگر آماده می‌شود

بیتکوین (Bitcoin) برای سقوطی عظیم و ویرانگر آماده می‌شود | همتاپی

یک متخصص نظریه «موج الیوت» (Elliot Wave) به معامله‌گران بیتکوین و رمزارزها هشدار می‌دهد که بیت کوین برای سقوطی عظیم و ویرانگر آماده می‌شود.

چهره مشهور دنیای معامله‌گری بیتکوین و ارزهای دیجیتال، گلن نلی (Glen Nelly) منظره ترسناکی را پیش روی بزرگترین رمزارز جهان می‌بیند.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

معامله‌گری با نام مستعار PoiSzn که نویسنده کتاب «آموزش حرفه‌ای نظریه موج الیوت» (Mastering Elliot Wave Theory) است، در یک جلسه تعیین استراتژی جدید، گفت که اصلاحی ویرانگر در افق پیش روی بیتکوین است.

احتمالاً در یکی دو سال پایانی روند صعودی قیمت بیتکوین باشیم…. در پایان این دوران شما شاهد یک افت قیمت بسیار عظیم خواهید بود، که در هر صورت این اتفاق بزرگی است. احتمالاً قیمت آن حداقل تا 150 دلار پایین بیاید. اصلا باور کردنی نیست و این جریان برای بیتکوین واقعاً ویرانگر است.

نظریه موج الیوت، یکی از روش‌های تحلیل تکنیکال است که با شناخت روانشناسی جمعیت که بصورت امواج در نمودارها مشخص می‌شود، قیمت را در آینده پیش‌بینی می‌کند.

منبع: گلن نلی

نظریه موج الیوت، یکی از روش‌های تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال است که با شناخت روانشناسی جمعیت که بصورت امواج در نمودارها مشخص می‌شود، قیمت را در آینده پیش‌بینی می‌کند.

این معامله‌گر که براساس «موج الیوت» معاملات بیتکوین خود را انجام می‌دهد، می‌گوید بیت کوین آخرین لحظات خوب خود را قبل از اینکه در افق محو شود، تجربه می‌کند.

جریان قبل از این فروپاشی باورنکردنی، می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد. بیت کوین همانطور که در اوج قیمت هیجان‌انگیز است در افت قیمت نیز ویرانگر است. ولی این امر می‌تواند مرگ بیتکوین باشد. مدتها فکر می‌کردم بیتکوین می‌خواهد دنیا را تسخیر کند و به نظرم کاملا منطقی هم بود. فساد ناپذیر، غیر قابل تخریب، از نظر ریاضی کاملا ناب و خالص، و پر از رمز و راز. ارز کاملاَ مناسبی به نظر می‌رسید، اما شاید چیز بهتر دیگری در حال جایگزینی آن است.

نلی همچنین بر این عقیده است که بانک مرکزی آمریکا دارایی دیجیتال خود را ایجاد خواهد کرد که تأثیر منفی بر بیت کوین خواهد داشت. 

شرط می‌بندم که بانک مرکزی آمریکا ارز رمزنگاری شده خود را برای کل جهان خواهد ساخت.به احتمال زیاد این اتفاق خواهد افتاد

اما تحلیلگر دیگری در حوزه ارزهای دیجیتال با نام مستعار Dave the Wave که او نیز از نظریه الیوت برای پیش‌بینی رفتار قیمت بیت کوین استفاده می‌کند، معتقد است بازار بیتکوین حالت صعودی خواهد داشت. او انتظار دارد تا اوایل سال ۲۰۲۳ قیمت بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار ‌می‌رسد.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *