پیش بینی ویلی وو: روند گاوی قیمت بیت کوین در ماه نوامبر به جنون خواهد رسید

پیش بینی ویلی وو: روند گاوی بیت کوین در ماه نوامبر به جنون خواهد رسید | همتاپی

ویلی وو (Willy Woo)، تحلیلگر درون زنجیره‌ای که به طور گسترده توسط کاربران دنبال می‌شود، پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین در ماه‌های آینده روند دیوانه‌وار صعودی خواهد داشت، زیرا هولدرهای بلند مدت همچنان به جمع آوری و انباشت این رمزارز پیشرو ادامه می‌دهند.

 در قسمت جدید پادکست What Bitcoin Did، وو گفت تاثیر هولدرهای بلند مدت بیت کوین یا نهادهایی که بیت کوین‌های خود را حداقل به مدت پنج ماه راکد نگه داشته‌اند، در ماه‌های آینده محسوس‌تر خواهد شد.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

این یک تحلیل در مقیاس بسیار بلند مدت (macrocycle) است که در کف قیمت‌ سال‌های 2014 و 2015 نیز شاهد آن بودیم. این اتفاق بعد از کف قیمتی در سال 2019 نیز مشاهده گردید. همچنین، این امر در سال 2020 هنگامی که بازار به علت بحران کرونا نزولی شد نیز وجود داشت. در آن زمان مایکل سیلور (Michael Saylor) شروع به جمع آوری همه رمزارزها کرد که در واقع هولدرهای بلند مدت بار دیگر هولد کردن را به اوج رساندند. ما هم اکنون در حال حرکت به سمت قله قیمتی هستیم و تا ماه آینده، نسبت به نرخ فعلی در اوج قیمتی خواهیم بود.

این به معنای اوج نگهداری یا هولد بیت کوین (bitcoin) است. اوج هولد به این معناست که قیمت وارد یک رنج شده است و پس از آن روند صعودی آغاز می‌شود.

آخرین روند صعودی در اکتبر سال گذشته از 10,000 تا 60,000 دلار بود. پیش از آن نیز محدوده روند صعودی از 4,000 دلار تا 14,000 دلار بود که چند ماه به طول انجامید. بنابراین، اگر در ماه اکتبر شاهد صعود باشیم … باید ماه نوامبر به بعد بیشتر مراقب باشیم. در آن زمان روند صعودی اتفاق خواهد افتاد. در حال حاضر تمام کوین‌ها توسط  هولدرهای بلند مدت در حال جمع‌آوری می‌باشند… چیزی که ساختار بازار به ما می‌گوید این است که قرار است شاهد یک صعود جانانه باشیم.

وو همچنین می‌گوید که او داده‌های درون زنجیره‌ای را بررسی می‌کند و معتقد است که این سیکل با باز‌ار گاوی 2013 متفاوت است.  وو معتقد نیست که بازار گاوی فعلی با یک صعود ناگهانی بزرگ به پایان برسد.

آخرین مطالبی که می‌توانیم در اطلاعات مربوط به سرمایه گذاران ببینیم این است که دیگر چرخه‌های قبلی تکرار نمی‌شوند و این سیکل مثل پامپ دوگانه سال 2013 و یک صعود سریع به بالا نیست. این یکی کاملا متفاوت است. این سیکل جدید مربوط به سال 2020 به بعد است که قبلاً هرگز ندیده بودیم. اگر به داده‌های درون زنجیره‌ای بیت کوین نگاه کنید می‌بینید این یکی ساختاری کاملاً متفاوت دارد که قبلاً آن را ندیده‌ایم… 

این روند بسیار امیدوارکننده است. ما قرار است که یک روند صعودی داشته باشیم و فروش‌های ناگهانی سال 2019 را فراموش کنیم. البته این اتفاق در هر صعود قیمتی طبیعی است.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *