با تاخیر در به روزرسانی ادغام، قیمت اتریوم ۱۰ درصد کاهش یافت

با تاخیر در به روز رسانی ادغام، قیمت اتریوم 10 درصد کاهش یافت | همتاپی

طبق داده‌‌های وبسایت کوین مارکت کپ (coinmarketcap.com)، اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ با بیش از 10 درصد کاهش به قیمت 1588.57 دلار رسید. که این رقم پایین‌ترین سطح از مارس 2021 است. این توکن در سال جاری حدود 56 درصد کاهش یافته و به مراتب بدتر از بیت کوین عمل کرده است.

چندین عامل در سقوط و کاهش  اتریو‌م نقش داشتند. تأخیر در یک بمب سختی برنامه ریزی شده، که برای توقف ماینینگ بلاکچین اتریوم در نظر گرفته شده است، یکی از دلایل روند نزولی است.

ارقام بالاتر از حد انتظار تورم ایالات متحده در روز جمعه نیز، بازارهای ارزهای دیجیتال را متزلزل کرد.

احتمالاً ادغام اتریوم به تاخیر افتاده است

علیرغم ادغام موفقیت آمیز در شبکه آزمایشی Ropsten در این هفته، توسعه دهندگان اتریوم تصمیم گرفتند تا بمب سختی برنامه ریزی شده را به تاخیر بیاندازند. این اقدام به طور بالقوه توقف برنامه ریزی شده استخراج این شبکه را به تاخیر میاندازد و نگرانی‌ها در مورد تاخیر در ادغام را نیز افزایش می‌دهد.

همچنین در مورد پیش ‌بینی ویتالیک بوترین مبنی بر این که این ادغام تا ماه آگوست اتفاق می‌افتد، شک و تردید ایجاد می‌شود.

این ادغام یکی از رویدادهای پیش بینی شده کریپتو در سال جاری است، با توجه به این که بلاکچین دومین ارز دیجیتال برتر را کاملاً به مکانیزم اثبات سهام تغییر می‌دهد.

انتظار می‌رود این حرکت، اتریوم را بیش از پیش در دسترس سرمایه‌ گذاران، خرده‌فروشان و نهادها قرار دهد. همچنین انتظار می‌‌رود مشارکت جامعه در بلاکچین افزایش یابد و قیمت توکن‌‌ها افزایش یابد.

آیا اتریوم به 1,200 دلار کاهش می‌یابد؟

بر اساس شاخص‌های فنی، قیمت اتریوم از یک الگوی مثلث نزولی پیروی می‌کند، الگوی مثلثی که می‌تواند در کوتاه‌ مدت شاهد افت قیمت این توکن تا 1,200 دلار باشد. این پیش بینی توسط تحلیلگر افسانه‌ای پیتر برانت (Peter Brandt) ارائه شده است.

انتظارات ادغام باعث افزایش زیاد قیمت اتریو‌م در اوایل سال جاری شد و قیمت این توکن تا 3,500 دلار افزایش یافت. اما هرگونه تأخیر احتمالاً باعث کاهش این قیمت می‌شود. ماه گذشته، یک اختلال جزئی در یک شبکه آزمایشی ادغام باعث کاهش شدید قیمت اتریو‌م شده بود.

ضرر و زیان در یک نوع توکن استیک اتریو‌م با نماد stETH، نگرانی‌ها در مورد شوک قیمتی در اکوسیستم اتریوم دیفای را افزایش می‌دهد.

برای اطلاع از آخرین اخبار اتریوم، به مقاله پیش بینی و تحلیل قیمت اتریوم مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

 

منبع: coingape.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *