تحلیل تکنیکال قیمت چین لینک: لینک در مرز ۲۰.۰۰ دلار با مقاومت روبرو شد

تحلیل تکنیکال قیمت چین لینک: لینک در مرز 20.00 دلار با مقاومت روبرو شد | همتاپی

تجزیه و تحلیل قیمت چین لینک نشان می‌دهد که خریداران پس از صعود قیمت این ارز دیجیتال به مرز 20 دلار، با مقاومت شدید از سوی فروشندگان مواجه شدند و قادر به صعود بیشتر نشدند. با این حال، گاوها به طور مصمم به حمایت خود ادامه دادند و قیمت را در نزدیکی همان سطح نگه داشتند، که این شرایط ممکن است به افزایش خرید چین لینک در بازار منجر شود.

بازار ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته رفتار ضد و نقیضی را از سوی معامله‌گران مشاهده کرده است، زیرا برخی از ارزهای دیجیتال مطرح روندی مثبت داشته‌اند و برخی نیز حرکتشان نزولی بوده است. بازیکنان اصلی این بازار رمزارز نیر (NEAR) با رشد 10.81 درصدی و لونا (LUNA) با کاهش 5.79 درصدی هستند.

خریداران چین لینک برای تسلط در 20 دلار مبارزه می‌کنند 

نمودار تحلیل تکنیکال چین لینک | همتاپی

نمودار تحلیل تکنیکال چین لینک: منبع Tradingview

در بین شاخص‌های تکنیکال، تنها شاخص مکدی (MACD) است که روند صعودی چین‌ لینک را نشان می‌دهد. با این حال، این اندیکاتور فقط در اوایل امروز یک متقاطع را نشان داده است، زیرا ارتفاع هیستوگرام در زمان نگارش این مقاله پایین است که این موضوع نشان‌دهنده مومنتوم کم می‌باشد. پرایس اکشن نیز در مرز 20 دلار با مقاومت روبرو می‌شود و در صورت غلبه، شاخص MACD یک مومنتوم شدیدا صعودی را نشان خواهد داد.

براساس نمودار تحلیل و پیش بینی قیمت چین لینک، شاخص‌های میانگین متحرک نمایی (EMAs) در حال حاضر روند نزولی را نشان می‌دهند، زیرا قیمت چین لینک در چند روز گذشته روند نزولی قدرتمندی را مشاهده کرده است. با سقوط قیمت چین لینک از مرز 23.00 دلار به قیمت اخیر 18.16 دلار، دیدن فشار نزولی قوی بر روی دو شاخص EMA تعجب‌آور نیست. با این حال، خریداران از سطح حمایت 18.16 دلار به سطح مقاومت 20.00 دلار برگشتند و باعث بازگشت این شاخص به سمت خط میانگین شدند. در حال حاضر، هر دو شاخص EMA نزدیک به هم حرکت می‌کنند و مومنتوم کم را به طرف هر دو نشان می‌دهند.

شاخص RSI در حال حاضر خنثی است و نزدیک به موقعیت متوسط یعنی​​ در 50.00 واحد معامله می‌شود. این اندیکاتور روی 47.41 واحد و در شیب کم حرکت می‌کند که نشان دهنده فشار کم از دو سمت بازار است. با این حال، موقعیت خنثی این اندیکاتور نشان می‌دهد که لینک فضایی برای حرکت قابل توجه در هر جهت در نمودارهای کوتاه‌مدت را دارد.

مقاله پیشنهادی: چین لینک چیست

شاخص باندهای بولینگر (Bollinger Bands) در حال حاضر باریک هستند و همگرایی بیشتری را نشان می‌دهند، زیرا لینک در حال نشان دادن تثبیت زیر مرز 20 دلار است. در حال حاضر، باندها نشان می‌دهند که می‌توان انتظار داشت که نوسانات لینک در کوتاه‌مدت کاهش یابد. خط میانگین باندها مقاومتی را برای خریداران در 20.06 دلار نشان می‌دهد، در حالی که خط پایین برای گاوها حمایتی در 18.24 دلار ایجاد می‌کند.

تحلیل تکنیکال جفت ارز چین لینک/تتر

به طور کلی، تحلیل قیمت 4 ساعته لینک، سیگنال فروش قوی را با 13 شاخص از 26 شاخص تکنیکال اصلی که از خرس‌ها حمایت می‌کنند، منتشر می‌کند. از سوی دیگر تنها چهار شاخص، حمایت گاوها را نشان می‌دهند که باز هم هیچ فعالیت خرید قابل توجهی را در بازارها انجام نمی‌دهند. در همین حال، 9 اندیکاتور باقی مانده به صورت خنثی مانده‌اند و در زمان نگارش این مقاله هیچ سیگنالی صادر نمی‌کنند.

تجزیه و تحلیل قیمت 24 ساعته چین لینک این احساس را به اشتراک می‌گذارد و 14 شاخص را به نفع حرکت نزولی بیشتر در برابر ft2 نشان می‌دهد که نشان‌دهنده یک حرکت قیمت رو به بالا در نمودارهای میان مدت است. این تحلیل مجدداً تسلط روند نزولی بر چین لینک را تأیید می‌کند. در عین حال 10 اندیکاتور باقی مانده از هیچ یک از طرفین بازار حمایت نمی‌کنند.

پیش بینی کوتاه‌مدت قیمت چین لینک

نمودار قیمت 4 ساعته چین لینک | همتاپی

نمودار قیمت 4 ساعته چین لینک: منبع Tradingview

تحلیل قیمت چین‌ لینک نشان می‌دهد هرگاه خریداران کنترل بازارها را به دست گرفته‌اند، فشار فروش همچنان بر قیمت سنگینی می‌کند. گاوها در حال حاضر در تلاش هستند تا یک رالی برای بازگشت به 23.00 دلار را آغاز کنند، اما با مقاومت شدید فروشندگان در 20.00 دلار روبرو هستند.

در حال حاضر، معامله‌گران باید انتظار داشته باشند که قیمت چین لینک به سمت 19.00 دلار و حتی پایین‌تر حرکت کند، زیرا بازار، فشار نزولی قوی‌ای را بر روی قیمت اعمال می‌کند. به طور مشابه، تحلیل‌های تکنیکال میان‌مدت از خرس‌ها حمایت می‌کند و نشان می‌دهد که خرس‌ها با وجود حرکت اخیر همچنان لینک را کنترل می‌کنند.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش چین لینک صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *