تجزیه و تحلیل قیمت کاردانو: آیا موج جنبشی جدیدی در کاردانو بوجود آمده است؟ 

تجزیه و تحلیل قیمت کاردانو: آیا موج جنبشی جدیدی در کاردانو بوجود آمده است؟  | همتاپی

مایکل ون دی پوپ (Michaël van de Poppe)، تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال، مسیر پیش روی قیمت کاردانو را در صورت بیدار شدن بیت کوین از خواب و شکستن مقاومت 90 روزه در 50,000 دلار شرح می‌دهد.

طی یک استراتژی جدید، مایکل ون دی پوپ نقاط ورود احتمالی کار‌دانو را در نمودار دلار نشان داد و گفت که معتقد است این ارز دیجیتال در کف قیمت قرار دارد.

اگر می‌خواهید کاردانو را در زمان فعلی خریداری کنید، فکر کنم بتوانید در هر نقطه‌ای از این رنج قیمت ورود کنید ولی در محدوده 2.45 دلاری تهاجمی‌تر عمل کنید و بیشتر بخرید. همچنین اگر قیمت تا 1.75 دلار کاهش یافت، آن هم یک نقطه ورود دیگر است.

در زمان نگارش این خبر، کاردانو در 2.238 دلار معامله می‌شود.

این تحلیلگر افزود که او انتظار دارد قیمت کاردانو صعود خود را ادامه داده و به بالاترین سطح خود در 3.10 دلار برسد. او افزود:

روی هم رفته در این لحظه چه انتظاراتی باید داشته باشیم؟ من معتقدم قیمت کاردانو در مقابل دلار دوباره تا بالاترین نقطه تاریخی صعود می‌کند درست مانند آنچه در نوامبر 2020 شاهدش بودیم. قیمت قبل از اینکه صعود شدید داشته باشد، به آهستگی به سمت بالاترین نقطه تاریخی حرکت کرد و شدیدا صعودی شد.

 ون د پوپ درباره قیمت کاردانو در مقابل بیت کوین (ADA/BTC) توضیح داد که چگونه این جفت ارز می‌تواند روند صعودی خود را دوباره از سر گیرد. 

 ما در حال ایجاد قله‌ها و کف‌های پایین‌تر هستیم. اگر ما بتوانیم سطح 0.000046 بیت کوین (2.50 دلار) را به بالا بشکنیم، آن زمان باید حسابی بازار را زیر نظر بگیرید زیرا احتمالا پس از آن شاهد یک موج جنبشی باشیم.

با این حال، اگر خریداران نتوانند قیمت کاردانو را در بالای 0.0000464 بیت کوین تثبیت کنند، دی پوپ می‌گوید که این جفت رمزارز می‌تواند تا محدوده 0.00003785 بیت کوین (2.04 دلار) و 0.000032 بیت کوین (1.72 دلار) ریزش کند.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *