تحلیل قیمت اتریوم: با کاهش موجودی اتر در صرافی­‌ها، قیمت اتریوم ۲۵۰۰ دلار خواهد شد

تحلیل قیمت اتریوم

ذخایر اتریوم در صرافی­‌های رمزارزی همچنان در حال کاهش است و اتریوم در این ماه، اوج قیمت جدیدی را ثبت خواهد کرد. پیش بینی می‌شود قیمت اتریوم به 2,500 دلار برسد.

با روند مستمر برداشت اتریو‌م توسط سرمایه‌­گذاران، مقدار اتریوم در صرافی­‌های رمزارزی در حال کاهش است.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

اخیراً تحلیلگری به نام جوزف یانگ (Joseph Young) متوجه این اتفاق شد. وی مشاهدات خود را نیز در توییت خود به همراه نمودار زیر به اشتراک گذاشت.

نمودار ذخایر و قیمت اتریوم  | همتاپی

نمودار ذخایر و قیمت اتریوم 

موجودی اتریوم صرافی‌های رمزارز بسیار کاهش یافته است 

در نمودار منتشر شده و داده‌­های کریپتوکوانت (CryptoQuant)، مشاهده شد که موجودی اتریوم در صرافی­‌های رمزارزی، در حال حاضر 19.528 میلیون دلار اتر است. این میزان، افت 23.5 درصدی را نسبت به یک سال نشان می‌دهد. در سال گذشته موجودی اتریوم صرافی­‌های ارز دیجیتال 25.55 میلیون بوده است.

اتریوم­‌ها به کجا ارسال می‌شوند؟

مقصد اتریوم‌های خارج شده از صرافی­‌های رمزارزی به پروتکل‌های مختلف دیفای (DeFi)، کیف پول­‌های سرد، صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) مانند یونی سوآپ (Uniswap)، سرمایه‌گذاری در اتریوم 2.0 و بازارهای مختلف NFT ختم می‌شود.

اتریوم به سوی بالاترین میزان قیمتی جدید خود حرکت می‌­کند

قیمت اتریوم پس از 7 ماه سود ماه آپریل را با قیمت 1,928 دلار شروع کرد. و در حال حاضر با شکستن اوج قیمت قبلی در 2,100 لار خرید و فروش می‌شود.

از نظر تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال  همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است. اتریوم با رویکردی گاوی از مرز بالایی مثلث متقارن عبور کرده است.

اتریوم با رویکردی گاوی از مرز بالایی مثلث متقارن عبور کرده است | همتاپی نمودار اتریوم

در تحلیلی که اخیراً از اتریوم به عمل آمده است، تیم تحقیق Cryptium پیش ­بینی کرده‌­اند اگر اتر بتواند موقعیت خود را در بالاتر از مثلث متقارن مشخص شده تثبیت کند، می‌تواند بالاترین میزان قیمتی جدیدی را به ثبت برساند. علاوه بر این، این امر می‌تواند قیمت اتریوم را تا 2500 دلار در ماه جاری نیز برساند.

همچنین در نمودار فوق می‌­توان مشاهده کرد که حجم معاملات روزانه اتریوم به رنگ سبز هستند و نمودار MACD روزانه نیز با رویکردی گاوی بالاتر از خط پایه، قرار دارد. MFI و RSI روزانه هنوز به ترتیب در مقادیر 50 و 65 بیش از حد خریداری شده‌­اند. 

در حال حاضر، اتریوم بالاترین قیمت اخیر خود یعنی 2042 دلار (در صرافی بایننس) را پشت سر گذاشته است و همچنان به حرکت صعودی خود ادامه می‌دهد.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم معاملات اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *