اتریوم و کاردانو پس از اصلاح بازار ارزهای دیجیتال

جدیدترین تحلیل قیمت بیت کوین، اتریوم و کاردانو پس از اصلاح بازار  | همتاپی

مایکل ون دی پوپه (Michaël van de Poppe)، تحلیلگر معروف ارزهای دیجیتال، تجزیه و تحلیل خود را به‌روز کرده و به این موضوع می‌پردازد که در پی اصلاح بازار کریپتو در این هفته، چه مقدار بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و کاردانو (ADA) باید نگه داشت.

این تریدر به 128,000 فالور خود در یوتیوب گفت: این اصلاح برای کسانی که خواهان ورود به این بازارها هستند، زمان بسیار خوبی است.

اگر به ماه‌های گذشته نگاه کنیم متوجه می‌شویم که سپتامبر معمولاً ماه بسیار بدی است، اما اکتبر و بقیه ماه‌های سال معمولاً بازار ارزهای دیجیتال کاملاً صعودی است.

ون دی پوپه می‌گوید که ناحیه بسیار مهم بیت کوین برای حفظ کردن بین 37,500 تا 40,000 دلار می‌باشد. به عقیده وی اگر قیمت بیت کوین از این سطح پایین‌تر بیاید، ممکن است تا سطح 28,000 دلار نیز کاهش یابد.

مقاله پیشنهادی: کاردانو چیست

با این حال، این تریدر بیت کوین و ارزهای دیجیتال پیش‌بینی می‌کند که چرخه صعودی قیمت بیت کوین  ادامه خواهد داشت و بر این باور است که اگر بیت کوین به بالای 44,000 دلار برسد، این روند صعودی ادامه خواهد داشت.

به نقل از کوین‌گکو (CoinGecko)، بیت کوین در زمان نوشتن این مقاله، در محدوده 43 هزار دلار خرید و فروش می‌شود.

این تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال همچنین در خصوص تحلیل قیمت اتریوم اظهار داشت: سطح مهم اتریوم در ناحیه 2,600 دلار است؛ اگر قیمت اتریوم بتواند این سطح را حفظ کند، چرخه صعودی اتریوم احتمالاً ادامه خواهد داشت.

براساس پیش بینی قیمت اتریوم توسط این تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال، اتریوم بعد از رسیدن به سطح 3,500 دلار، یک رشد کوتاه مدت خواهد داشت، سپس به دره بالاتری نزول می‌کند و دوباره به افزایش قیمت خود ادامه می‌دهد. در زمان نوشتن این خبر، اتریوم با قیمت 3071 دلار خرید و فروش می‌شود.

ون دی پوپه در مورد کاردانو نیز بر این باور است که کاردانو (ADA) باید 2.35 دلار را پشت سر بگذارد تا دوباره بتواند روند صعودی خود را پیش بگیرد.  به عقیده ون دی پوپه کاردانو در آستانه تبدیل شدن به یک فرصت خرید فوق‌العاده است.

به گفته این تحلیلگراگر قیمت کاردانو سطح 1.90 دلاری خود را از دست بدهد، پیش بینی می‌شود که تا سطح 1.50 دلار نیز کاهش یابد. 

لازم به ذکر است کاردانو در زمان نوشتن این مقاله، در قیمت 2.2 دلار خرید و فروش می‌شود.

ون دی پوپه همچنین خاطرنشان کرد که پس از یک چرخه صعودی دیگر، به طور کامل از بازار ارزهای دیجیتال خارج خواهد شد.

فکر می‌کنید من ترسیده‌ام؟ خیر اینطور نیست، اما در مورد این موضوع من مطمئن هستم که ما پیش از که با بحران مالی مواجه شویم، همچنان یک چرخه صعودی نهایی دیگر خواهیم داشت؛ پس از آن دیگر در بازار ارزهای دیجیتال نخواهم بود.

شاید استیبل کوین‌ها را داشته باشم اما در کل نمی‌خواهم در بازار ارزهای دیجیتال حضور داشته باشم. الان همان زمانی است که می‌توانید سود زیادی داشته باشید، پس به همین دلیل باید به نقاط ورود خود دقت کنید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *