تحلیل قیمت ریپل: آیا خریداران ریپل برای افزایش قیمت تا ۱.۴ دلار آماده می‌شوند؟

تحلیل قیمت ریپل: آیا خریداران ریپل برای افزایش قیمت تا 1.4 دلار آماده می‌شوند؟ | همتاپی

ریپل (XRP) حمایت خوبی را در 1.2 دلار ایجاد کرده است و ظاهراً یک کانال صعودی با اولین هدف در 1.4 دلار را تشکیل داده است.

سطوح حمایت کلیدی: 1.2 دلار

سطح مقاومت کلیدی: 1.4 دلار

چنانچه کانال صعودی شکسته نشود، ظاهراً ریپل برای یک رالی به سمت مقاومت در 1.4 دلار آماده می‌شود. در زمان نگارش این مقاله، قیمت ریپل دقیقاً بالاتر از سطح حمایت 1.2 دلاری بود که ممکن است در صورتی که خریداران مجبور به افزایش قیمت آن شوند، یک ورود آزمایشی داشته باشد. در حال حاضر مومنتوم و حجم ریپل پایین است، اما با توجه به عملکرد گذشته ریپل، این شرایط می‌تواند به سرعت تغییر کند.

نمودار قیمت ریپل به دلار | همتاپی

نمودار قیمت ریپل به دلار. منبع: تردینگ ویو

شاخص‌های تکنیکال قیمت ریپل 

حجم معاملاتی: حجم معاملات در آخر هفته پایین بود و امروز نیز تغییری نکرده است. با وجود این، خریداران توانستند قیمت XRP را بالای 1.2 دلار نگه دارند و ممکن است قیمت‌ها را در چند روز آینده بالاتر ببرند.

RSI: شاخص قدرت نسبی (RSI) در بازه زمانی روزانه روند صعودی داشته است که در صورت تداوم این وضعیت ممکن است به یک رالی خوب منجر شود.

MACD: در بازه زمانی 4 ساعته، شاخص مکدی (MACD) صعودی است و با توجه به اینکه قیمت در سطح حمایت قرار دارد، احتمال صعود افزایش می‌یابد. در بازه زمانی روزانه، MACD دو روز پیش، یک تقاطع نزولی روی میانگین‌های متحرک انجام داد، اما این تنها در صورتی نگران‌کننده خواهد بود که قیمت ریپل به زیر سطح حمایت کلیدی برسد.

نمودار قیمت XRP به دلار | همتاپی

نمودار قیمت ریپل به دلار. منبع: تردینگ ویو

سوگیری: تا زمانی که قیمت XRP به کمتر از 1.2 دلار سقوط نکند، این ارز دیجیتال در وضعیت صعودی خواهد بود. همچنین اندیکاتورها نشان می‌دهند که ممکن است قیمت ر‌یپل به همین زودی افزایش یابد.

پیش بینی کوتاه مدت برای قیمت ریپل

در حال حاضر مهم‌ترین هدف در نمودار، سطح 1.4 دلار است که نشان‌دهنده مقاومت کلیدی است. در آخرین افزایش قیمت، گاوها پیش از رسیدن به این سطح توسط خرس‌ها طرد شدند. با این حال، عملکرد فعلی قیمت ریپل نشان می‌دهد که گاوها ممکن است برای تلاش دیگری آماده شوند. تا آن زمان، قیمت XRP باید کمی بالاتر از 1.2 دلار متغیر بماند.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *