تحلیل قیمت مانا: کاهش حجم معاملات، هشداری برای اصلاح قیمت مانا است

تحلیل قیمت مانا: کاهش حجم معاملات، هشداری برای اصلاح قیمت مانا است | همتاپی

تحلیل ارز دیجیتال مانا، روندی خنثی با تمایلات نزولی را نشان می‌دهد. حرکت صعودی قیمت نیروی خود را نزدیک به محدوده مقاومت 1.10 تا 1.20 دلاری از دست داد. این یک محدوده مقاومت با عمر شش ماهه است که خریداران هنوز موفق به شکست آن نشده‌اند. کندل‌های متعددی که نزدیک به این محدوده وجود دارند نیز، بازگشت قیمت‌ را نشان می‌دهند.

توکن مانا در یک محدوده معاملاتی بسیار محدود خرید و فروش می‌شود که ادامه فروش ارزان (sell-off) سشن معاملاتی قبل است. قیمت مانا با فشار فروش نزدیک به محدوده عرضه مواجه است. در حال حاضر، قیمت این توکن در نزدیکی منطقه حمایت بحرانی، در نمودار روزانه در حال نوسان است.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

در زمان نگارش این تحلیل، جفت معاملاتی مانا به دلار آمریکا (MANA/USD) با 0.99٪ رشد روزانه به قیمت 0.97 دلار معامله می‌شود. حجم معاملاتی 24 ساعت گذشته نیز با افت 15 درصدی به 1,47,210,146 دلار رسیده است.

خرید و فروش دیسنترالند در روز پنجشنبه با اندکی افزایش قیمت‌‌ ادامه داشت. خط حمایت افقی در نزدیک به سطح 0.98 دلار به عنوان یک مانع بسیار مهم در مقابل سقوط قیمت عمل کرد. شکست قیمت دیسنترالند به زیر 0.98 دلار می‌تواند فشار فروش روی توکن را تشدید کند.

مطالب مرتبط: decentraland چیست و چرا نباید از آن دوری کرد؟!

قیمت مانا (دیسنترالند) گوش به فرمان فروشندگان است

نمودار روزانه قیمت مانا به دلار | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار روزانه قیمت مانا به دلار. منبع: تردینگ ویو

بر اساس تحلیل مانا، فروشندگان کنترل بازار را به دست دارند. در چارت روزانه، ارز دیجیتال مانا‌ در الگوی کنج صعودی (Rising Wedge) خرید و فروش می‌شود. کنج صعودی معمولاً یک سیگنال نزولی است، زیرا نشان دهنده بازگشت احتمالی در طول یک روند صعودی است.

در شرایط کنونی، حجم معاملات نزولی است و افزایش قیمت مانا نیز کاهش تمایل تریدرها به ایجاد پوزیشن‌های خرید را نشان می‌دهد. وقتی بازار صعودی ولی حجم معاملات نزولی باشد، یعنی احتمالاً سرمایه‌گذاران بزرگ در حال خرید نیستند و به آرامی مشغول خروج از پوزیشن‌هایشان هستند.

قیمت مانا اخیراً از میانگین متحرک نمایی 20 روزه و خط حمایتی که همه کف‌های قیمت قبلی را بهم متصل کرده بود، پشتیبانی می‌کند. اگر این اتفاق بیفتد، قیمت‌ با افت بیشتر به 0.940 دلار می‌رسد و تمایلات نزولی بازار را افزایش می‌دهد.

سپس، فروشندگان ارز دیجیتال مانا‌ به دنبال یک فرصت فروش جدید در کف قیمت‌ 26 ژوئیه (4 مرداد) در 0.84 دلار خواهند بود.

نزدیک‌ترین حمایت به قیمت مانا بین 0.93 تا 0.96 دلار است و مقاومت فعلی نیز اطراف محدوده 1.04 دلار قرار دارد. احتمال شکست قیمت‌ در محدوده حمایت بیشتر است.

در مقابل، یک کندل استیک بالای 1.01 دلار می‌تواند از هرگونه تمایلات نزولی جلوگیری کند.

تحلیل مانا (دیسنترالند) در چارت چهار ساعته فرکانس نزولی می‌دهد

نمودار چهار ساعته قیمت‌ مانا به دلار | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار چهار ساعته قیمت‌ مانا به دلار. منبع: تردینگ ویو

قیمت دیسنترالند در تایم فریم چهار ساعته، به سقف‌های بالاتر و کف‌های بالاتر رسیده اما اخیراً روند از صعودی به نزولی تغییر یافته است.

قیمت‌ در سطوح بالاتر یک الگوی سقف دوگانه (Double Top) ساخته و حتی نوسان پایینی (swing low) را نیز شکسته است. این یک فرصت «فروش در حین صعود» را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد.

از طرف دیگر، رسیدن قیمت‌ دیسنترالند به بالای سطح 1.02 دلار می‌تواند تحلیل نزولی را نامعتبر کند و بعد از آن هم قیمت می‌تواند به 1.110 دلار برسد.

در حال حاضر تحلیل قیمت دیسنترالند نشان می‌دهد این ارز دیجیتال در همه تایم فریم‌ها نزولی است. اگر قیمت‌ بسته شدن در تایم فریم ساعتی به زیر 0.94 دلار برسد، می‌توانیم معاملات فروش را آغاز کنیم.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز مانا‌، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت مانا مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش مانا صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: coingape.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *