تحلیل قیمت چین لینک: آیا زمان پرواز لینک فرا رسیده است؟

تحلیل قیمت چین لینک: آیا زمان پرواز لینک فرا رسیده است؟ | همتاپی

طبق گفته بنجامین کاون، یکی از تحلیلگرهای معروف ارزهای دیجیتال، شبکه غیرمتمرکز اوراکل چین لینک به صعود شدید قیمتی نزدیک است.

در یک جلسه تشریح استراتژی، تحلیلگر بنجامین کاون که دارای دنبال‌کنندگان بسیاری در توئیتر می‌باشد، به 528000 دنبال کننده خود گفت که معتقد است چین لینک آماده است در سیکل فعلی بازار، سه رقمی شدن را تجربه کند. 

پیش‌بینی‌های من در مورد قیمت چین‌ لینک، که البته همیشه هم همین گونه بوده است، این است که ما باید در سیکل فعلی ۱۰۰ دلار را به بالا بشکنیم که البته من حدس می‌زنم از آن هم فراتر رویم. چه بسا در این سیکل بازار، به چند صد دلار برسیم که البته بستگی زیادی به سلامت کلی بازار دارد. این پیش‌بینی‌های مثبت می‌تواند خرید چین لینک را تشویق کند، زیرا سرمایه‌گذاران به دنبال بهره‌گیری از این رشد قیمتی خواهند بود.

در زمان نگارش این مقاله، چین لینک از نظر ارزش بازار رتبه یازدهم را در بازار ارزهای دیجیتال دارد و در قیمت 35.98 دلار خرید و فروش می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ درصد تغییر داشته است‌.

کاون خاطرنشان کرد که در طول عمر چین لینک، فاصله بین هر سیکل گاوی کاهش یافته است. پس از بهبود ریزش و رسیدن به بالاترین قله آخر، که این آلتکوین را از بالاترین قیمت یعنی 20 دلار به بالاترین سطح یعنی 53 دلار در 273 روز رساند، پیش بینی قیمت چین لینک توسط کاورن نشان می‌دهد سیکل بعدی فقط ۲۰۰ روز زمان می‌برد تا کامل شود.

کاون معتقد است که قله‌های جدید تا قبل از پایان سال میلادی اتفاق خواهد افتاد.

مقاله پیشنهادی: چین لینک چیست

علیرغم اینکه در زمان صعود بیت کوین عملکرد چین لینک‌ ضعیف بود، وی می‌گوید این ارزدیجیتال زمانی صعود می‌کند که بیت کوین میانگین متحرک ۲۰ روزه را به عنوان حمایت قبول کند.

همیشه به تصویر بزرگتر نگاه کنید. می‌شود تشخیص داد که چین‌ لینک حدودا در مسیری است که معتقدم با گذشت زمان به صعود ادامه می‌دهد. اما متاسفانه، چین لینک یکی از ارزهایی است که در زمان رشد بیت کوین چندان خوب عمل نمی‌کند. البته اوقاتی که بیت کوین در یک روند صعودی خیلی قوی نیست و خیلی آرام عمل می‌کند، عملکرد چین لینک بهتر می‌شود. البته اگر بیت کوین بالای میانگین متحرک ۲۰ هفتگی باشد باز هم برای خرید چین لینک فوق‌العاده است. دقیقاً در حال حاضر شاهد این شرایط هستیم.

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *