تحلیل و پیش بینی قیمت پولکادات در سال ۲۰۲۲

تحلیل و پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2022 | همتاپی

گاوین وود (Gavin Wood)، یکی از پیشگامان دنیای بلاکچین، سال 2022 را برای پولکادات هم از نظر قیمت و هم از نظر نقاط عطف پروژه، سالی پر رونق پیش بینی کرد.

بنیان‌گذار اتریوم، در پست اخیر خود در مورد آینده پروتکل میان زنجیره‌­ای تعامل‌پذیر پولکادات (DOT) که در سال 2016 ایجاد شده است، صحبت می‌­کند.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

سال 2022، بیش از تمام سال‌­های گذشته، آغازی برای فصل بعدی ما در داستان پولکادات است. با برنده شدن تیم‌های پاراچین در مزایده‌­ها و پیوستن به پولکادات، ما شاهد یک چشم‌انداز مقیاس‌پذیر با ارتباطات بیش از حد معمول (hyper-connectivity) در زیر یک چتر امنیتی واحد که پولکادات فراهم می‌کند، خواهیم بود.

با بیش از 150 زنجیره در دسته توسعه برای اهداف مختلف، که بسیاری از آن­‌ها در حال حاضر دارای شبکه­‌های آزمایشی هستند، موارد زیادی برای پیش بینی وجود دارد. همچنین در آینده نزدیک راه‌اندازی پل‌های غیرمتمرکز را خواهیم داشت، از جمله پل پریتی (Parity’s bridge) که پولکادات را به کوزاما (Kusama) متصل می‌­کند و همچنین پل Snowfork’s که پولکادات را به اتریوم متصل می‌­نماید.

وود اظهار می‌دارد که پولکادات قصد دارد کد اصلی خود را بهینه کند و همچنین برای کاهش هزینه‌­های شبکه و کاهش مشکلات تاخیر، تلاش نماید.

هدف ما از این کار این است که به هر یک از پاراچین‌های پولکادات اجازه دهیم به سمت هدف 1000 STPS (تراکنش استاندارد در ثانیه) حرکت کنند.

فراتر از آن، تلاش‌های تیم پولکادات بر ویژگی پاراترد (parathread) متمرکز خواهد شد و به تیم‌هایی که در مزایده برنده نمی‌شوند، این امکان را می‌دهد که همچنان از امنیت تضمین‌شده­ پولکادات بهره ببرند و از تمام مزایای XCMP (انتقال پیام بین زنجیره‌ای) برخوردار شوند.

قیمت دات از پایین‌­ترین سطح خود در ژانویه، که زیر 10 دلار بود به بالاترین سطح یعنی بالای 49 دلار در ماه می و 55 دلار در نوامبر رسید، اما از آن زمان، قیمت این ارز دیجیتال به طور قابل ملاحظه‌ای اصلاح شده‌ است. در حال حاضر این ارز دیجیتال که رتبه ده دارایی‌­های دیجیتال را دارد، با قیمت 27.36 دلار خرید و فروش می‌­شود.

بنیان‌گذار پولکادات همچنان بر تعهد خود برای ریشه‌کن کردن کلاهبرداران فضای ارز دیجیتال تأکید می‌­کند.

در سال 2021، بنیاد Web3 و Parity Technologies گرد هم آمدند و تیم ضد کلاهبرداری را تشکیل دادند و مصمم بودند که جلوی سلطنت آزادانه کلاهبرداران را بگیرند و پولکادات را به اکوسیستمی امن برای سهام‌دارانش تبدیل کنند. 130,000 دلار مازاد خزانه­ پولکادات و بنیاد Web3 برای مبارزه با کلاهبرداری‌ها هزینه شد.

در طول یک سال، نزدیک به هزار سایت و انواع راه‌­های کلاهبرداری­ دیگر به طور کلی حذف شدند و بیش از 460 سایت کلاهبرداری توسط این جامعه شناسایی شد. مخزن فیشینگ (phishing repository)، فهرستی جامع از سایت‌ها و آدرس‌هایی است که شامل فیشینگ و کلاهبرداری می‌­شوند و اکنون دارای بیش از 2300 ورودی است.

در سال 2022 شاهد تکامل ابتکار جامعه ضد کلاهبرداری برای پوشش دادن موارد بسیار بیشتر از سایت­‌های کلاهبرداری، جامعه محور شدن، همکاری با سایر تیم‌­ها و پروژه­‌های اکوسیستم­‌های دیگر و پایه­‌گذاری اولین کمپین مبارزه با کلاهبرداری زنجیره‌­ای و غیرمتمرکز خواهیم بود

وود با برجسته کردن ابتکارات موفق پولکادات در جمع­‌آوری کمک‌­های مالی در سال گذشته، صحبت خود را به پایان می‌­رساند.

اکوسیستم ما همچنین از منظر سرمایه گذاری، به رشد سریع خود ادامه می‌­دهد و تخمین می‌زنیم که در حال حاضر حدود 350 تیم را شامل می‌شود (که این تعداد نسبت به برآورد سال گذشته حدود 250 تیم اضافه شده است). تنها در طول سال 2021، حدود 50 مورد از آن‌­ها روی هم بیش از 670 میلیون دلار سرمایه اولیه جمع‌­آوری کرده‌­اند (دوره­‌های اولیه و سری A).

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *