ترون، طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین رشد قیمت را در میان ارزهای دیجیتال داشت

ارز ترون، طی 24 ساعت گذشته بیشترین رشد قیمت را در میان ارزهای دیجیتال داشت | همتاپی

ارز ترون (TRX)، از لحاظ میزان رشد قیمت در 24 ساعت گذشته، جایگاه نخست را از آن خود کرد. تا قبل از این، جایگاه اول برای مدت کوتاهی در اختیار استیبل کوین ترا (UST) بود که به دلیل نوساناتی به شدت زیاد و از دست دادن ارتباط با پشتوانه خود، در فواصل زمانی مختلف ارزش آن بین 10 تا 50 درصد افزایش یافت، اما بلافاصله ارزش خود را از دست داد.

همانطور که می‌توان در سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) نیز مشاهده کرد، ارز ترون همچنان برای بدست آوردن جایگاه نخست با استیبل کوین ترا، که قیمت آن دائماً در حال نوسان است و در عرض چند ساعت قیمت آن به اندازه 20٪ ارزش خود نوسان دارد، در جدال است.

مقاله پیشنهادی: ترون چیست

در طرف دیگر، ارز ترو‌ن عملکرد با ثبات‌تری از خود نشان می‌دهد، چرا که در ماه گذشته با وجود اصلاحات بازار ارزهای دیجیتال، بیش از 30 درصد رشد داشته است. عملکرد خوب ارز ترون به انتشار استیبل کوین الگوریتمی USDD مربوط می‌شود که از مکانیزمی مشابه استیبل کوین ترا، استفاده می‌کند.

نمودار قیمت ترون به دلار | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار قیمت ترون به دلار. منبع: تریدینگ ویو

اما علیرغم مشکلاتی که در رابطه با حفظ وابستگی به پشتوانه برای ارز UST بوجود آمد، کاربران همچنان پول خود را به سمت USDD سرازیر می‌کنند، اکنون ارزش بازار این استیبل کوین به 500 میلیون دلار رسیده است، و به ارزش بازار استیبل کوین ترا که چیزی در حدود 750 میلیون دلار است، نزدیکتر می‌شود.

تحلیل تکنیکال قیمت ترون

در حالی که دلیل فاندامنتال رشد ترون محرک اصلی بازار شده است، این ارز از لحاظ تکنیکالی نیز وضعیت خوبی دارد. پس از بیش از 80 روز در روند نزولی بودن، بازار شاهد برگشتی بود که با روند صعودی این کوین همزمان شده است.

در زمان نگارش این مقاله، ترون همسو با روند قوی صعودی به همراه رشد شدید حجم معاملات آن که طی اصلاحی بزرگ در ماه می شاهد آن بودیم، حرکت می‌کند. در برحه‌ای از زمان شاهد این بودیم که ترو‌ن در عرض چند روز بیش از 40٪ رشد داشت. ترو‌ن طی سه روز گذشته بیش از 15 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده و هم‌اکنون نیز روند رو به شد قیمت آن همچنان ادامه دارد و خرید و فروش ترون در نزدیک 0.08  انجام می‌شود می‌شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ترون، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت ترون مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش ترون صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *