استانداردهای توان الکتریکی دستگاه‌های استخراج ارزهای دیجیتال تصویب شد

استانداردهای توان الکتریکی دستگاه‌های استخراج ارزهای دیجیتال تصویب شد | همتاپی

مدیرکل دفتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع برق وزارت نیرو در گفتگو با خبرنگاران از بررسی و تصویب استاندارد کیفیت دستگاه‌های استخراج ارزهای دیجیتال خبر داد.

به گزارش همتاپی در نشست کمیته تصویب استانداردهای صنعت برق و انرژی که با حضور مدیر کل دفتر تدوین استانداردهای ملی سازمان استاندارد ایران برگزار شد برنامه‌ریزی‌های لازم جهت توسعه و ارتقاء سطح استاندارد صنعت برق کشور انجام شد.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

 او در ادامه بیان کرد:

با توجه به گسترش روزافزون دستگاه‌های استخراج ارزهای دیجیتال و فناوری این‌گونه تجهیزات که به‌طور معمول به فناوری تولید بیت‌کوین شناخته می‌شوند، هیئت‌وزیران در جلسه ششم مرداد سال 98، سازمان ملی استاندارد ایران را موظف کرد ظرف مدت 6 ماه با همکاری وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و فناوری اطلاعات، برچسب انرژی و استانداردهای کیفیت توان تجهیزات فرآورده‌های پردازش رمزنگاری شده رمز ارزها (ماینینگ) را تدوین و ابلاغ کند.

ارجمند در مورد نتایج این جلسه توضیح داد:

در این نشست مقرر شد سازمان ملی استاندارد در سریع‌ترین زمان ممکن، آن را به عنوان استاندارد ملی تصویب و در سایت آن سازمان قرار دهد؛ استاندارد مصرف و برچسب انرژی دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال نیز با همکاری وزارت نیرو و سازمان ملی استاندارد تدوین و با شماره ملی 22800 در شهریور ماه سال جاری در سایت سازمان ملی استاندارد قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع برق وزارت نیرو در پایان سخنان خود تصریح کرد، هیئت‌وزیران با توجه به مصوبات سیزدهم مرداد 98 و 15 تیر امسال بیان کردند رعایت کلیه استانداردهای تعیین شده برای تمام دارندگان دستگاه‌های استخراج ارز‌های دیجیتال و صاحبان مزارع استخراج الزامی است.

پیشتر نیز براساس مصوبه هیئت دولت تمامی دارندگان دستگاه‌های استخراج ارزهای دیجیتال می‌بایست دستگاه‌های خود را در سامانه بهین‌یاب ثبت کرده و عوارض دولتی آنها را پرداخت نمایند. براساس این مصوبه حتی ماینرهایی که از مبادی غیرقانونی وارد کشور شده‌اند نیز می‌توانند ثبت‌نام کنند و مجوز دریافت کنند.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش تتر صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *