تعدادی از حساب‌های کاربران ایرانی توسط بایننس مسدود شد

تعدادی از حساب‌های کاربران ایرانی توسط بایننس مسدود شد | همتاپی

صرافی بایننس طی یک هفته گذشته تعداد زیادی از حساب‌های کاربران ایرانی را به دلیل تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران مسدود کرده است و به آنها اجازه معامله نمی‌دهد.

براساس گزارش‌های اعلام شده حدود یک هفته پیش تعداد زیادی از حساب کاربران ایرانی در صرافی بایننس مسدود شده است. این اقدام، به دلیل تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران صورت گرفته است. بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌دهند. صاحبان حساب‌های مسدود شده اعلام کرده‌اند پس از ورود به بخش معاملات صرافی بایننس، با خطای Apologies but we are unable to provide services to you as per our Terms of Use روبرو می‌شوند. این پیغام به کاربر اعلام می‌کند براساس شرایط استفاده از خدمات صرافی بایننس دیگر مجاز به استفاده از خدمات این سایت نیستند و تنها می‌توانند سرمایه خود را برداشت نمایند.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

کاربرانی که که حساب کاربری آن‌ها در صرافی بایننس مسدود شده است، حداقل یک بار از طریق آی‌پی ایران وارد صرافی بایننس شده‌اند. این صرافی صراحتا در بخش استفاده از شرایط خدمات خود اعلام کرده است کاربرانی که در کشورهای تحت تحریم این صرافی ساکن هستند نمی‌توانند از خدمات این صرافی استفاده کنند. اگرچه در حال حاضر تعداد زیادی از کاربران ایرانی با تغییر آی پی خود از خدمات این صرافی استفاده می‌کنند اما در صورتی که بایننس نسبت به فعالیت‌های کاربری مشکوک شود می‌تواند سرمایه او را مسدود کند.

هر چند که مسدود شدن دارایی کاربران ایرانی توسط صرافی بایننس موضوع تازه‌ای نیست، اما تعداد زیادی موارد مسدود شده طی یک هفته گذشته نشان می‌دهد این صرافی سیاست‌های خود را در قبال کاربران کشورهای تحت تحریم تغییر داده است. صرافی ارز دیجیتال بایننس به دفعات اعلام کرده است که در خصوص برخورد با تحریم‌ها و تراکنش‌ها به قوانین بین‌المللی پایبند می‌باشد.

با این حال، در موارد قبلی که حساب کاربری مسدود می‌شد کاربر دیگر اجازه برداشت سرمایه خود را نداشت و تنها با تماس با پشتیبانی بایننس و انجام فرآیند احراز هویت با مدارک ایرانی خود می‌توانستند دارایی خود را خارج نمایند. 

آیا این مشکل برای حساب کاربری شما نیز رخ داده است؟ تجربه خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *