جدیدترین تحلیل قیمت کاردانو و اتریوم (هفته سوم مهرماه)

جدیدترین تحلیل قیمت کاردانو و اتریوم (هفته سوم مهرماه) | همتاپی

جاستین بنت (Justin Bennett)، تحلیلگر و تریدر ارزهای دیجیتال، در حال تحقیق بر روی صعود 700 درصدی قیمت اتریوم و احتمالات آن در ماه‌های آتی است.

جاستین بنت نمودار آتی این صعود را با 72,000 فالوور خود در فضای مجازی به اشتراک گذاشته که معاملات اتریوم را در یک کانال صعودی بزرگ نشان می‌دهد. این کانال صعودی در مارس 2020 آغاز شده است.

بر اساس نمودار تحلیل اتریوم و پیش بینی قیمت اتریوم این تحلیلگر، روند افزایش قیمت اتریوم از 2,700 دلار شروع شده و اکنون در حال صعود به بالای کانال است. در صورت عملی شدن این پیش‌بینی، ارز دوم بازار، تا ماه می سال 2022 روی قیمت 30,000 دلار خرید و فروش خواهد شد.

نمودار قیمت اتریوم | همتاپی

نمودار قیمت اتریوم. منبع: اکانت توییتر جاستین بنت

به این ترتیب، طبق گزارش کوین گیکو (CoinGecko) شاهد افزایش 735 درصدی از قیمت فعلی اتریوم یعنی 3,589 دلار خواهیم بود. 

وی همچنین افزود، بازار آلت‌کوین‌ها به طور کلی ممکن است فرصت‌هایی طلایی ارائه دهند. به گفته او، تا زمانی که بیت‌کوین بتواند روند صعودی خود را حفظ کند، آلت‌کوین‌هایی مانند پلتفرم مدیریت زنجیره تامین غیرمتمرکز وی‌چین (VeChain) می‌تواند برای رشد قیمتی و صعود آماده شود.

قیمت ارز دیجیتال VET از سپتامبر دو شکست کاذب داشته است. با این حال روز سه شنبه خط روندی که از اپریل داشته را از سر گرفت. به نظر من، تا زمانی که بیت کوین به رفتار فعلی خود ادامه می‌دهد، زمان خوبی برای سرمایه‌گذاری روی آلت‌کوین‌هایی است که تاخیر دارند.

نمودار قیمت اتر | همتاپی

نمودار قیمت وی چین. منبع: اکانت توییتر جاستین بنت

با نگاهی به نمودار بیت کوین، این تحلیلگر کریپتو چند سطح کلیدی قیمت را برای بیت کوین، پادشاه ارزهای دیجیتال مشخص می‌کند. به گفته بنت، یک مانع قبل از نزدیک شدن به بالاترین سطح باقی مانده است.

قیمت بیت کوین برای آن که بتواند به سطحی بالاتر از 60 هزار دلار برسد یک مانع پیش رو دارد. برای همین کندل قیمت بیت کوین باید بالاتر از 54.300 بسته شود و این سطح به عنوان حمایت حفظ شود. 

نمودار قیمت بیت کوین | همتاپی

نمودار قیمت بیت کوین. منبع: اکانت توییتر جاستین بنت

در زمان نگارش این مقاله بیت کوین در صرافی کوین کوین گیکو با قیمت 55,074 دلار خرید و فروش می‌شود.

پیش‌بینی‌ها علیرغم تفاوت‌هایی که دارند همگی بر صعودی بودن آلت‌کوین‌ها معتقدند بنابراین می‌توان به آینده آن‌ها خوشبین بود.

بنجامین کاون: زمان افزایش قیمت کاردانو فرا رسیده است

بنجامین کاون (Benjamin Cowen)، تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال در حال طراحی مسیری بالقوه برای کاردانو (ADA) با هدف ثبت رکوردهای جدید است.

وی در ویدئوی جدیدی که در یوتیوب با 561,000 دنبال‌کننده خود به اشتراک گذاشت، بیان کرد که پس از افزایش قیمت کاردانو از پایین‌ترین سطح آن در سال 2020، یعنی 0.02 دلار به 2.50 دلار، برقراری آرامش نسبی در بازار قابل پیش‌بینی بود.

این رویداد پس از افزایش قیمت کاردانو قابل پیش‌بینی بود. ایده ادامه چرخه فعلی به این معنی است که یک مرحله ادغام طولانی در پیش خواهیم داشت. عموماً ادامه این روند صعودی و افزایش قیمت از 0.02 دلار به 2.00 دلار امکان‌پذیر نیست، مگر این که تداوم 2.00 دلار در بازار اثبات شود.

کاون انتظار دارد که افزایش قیمت بعدی کاردانو از اواسط نوامبر تا اواسط مارس آغاز گردد.

نظر من درباره ادامه این مرحله جمع‌آوری مجدد طولانی‌مدت این است که حرکت به سمت تغییر پارادایم (الگوی) جدید که به معنای نگه داشتن 1 کاردانو است، احتمالاً از اواسط نوامبر تا اواسط مارس آغاز خواهد شد.

با این حال، کاون پیش از افزایش قیمت مجدد کاردانو تأکید می‌کند که بیت‌کوین (BTC) باید به حفظ میانگین متحرک 20 هفته‌ای ادامه دهد. به عقیده وی، در ماه نوامبر می‌توان شاهد افزایش قیمت کاردانو باشیم.

اتفاقات سال گذشته نشان می‌دهد که کاردانو از اواسط تا اواخر نوامبر با کاهش قیمت روبه‌رو شده است… بنابراین چنانچه بیت‌کوین پس از حفظ میانگین متحرک 20 هفته‌ای همچنان به صعود خود ادامه دهد، احتمالاً اواسط نوامبر نزدیک‌ترین زمان برای صعود قیمت این رمزارز خواهد بود که این ایده‌آل‌ترین سناریو برای بیت‌کوین است.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتا پی

 

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *