تحلیل قیمت اتریوم: خرید اتریوم توسط نهنگ‌ها افزایش یافت

تحلیل قیمت اتریوم: خرید اتریوم توسط نهنگ‌ها افزایش یافت | همتاپی

براساس داده‌های اخیر اینتودبلاک (IntoTheBlock)، همزمان با خرید اتریوم توسط نهنگ‌ها، تعداد آدرس‌هایی که بین 1 تا 10 اتر‌یوم دارند، اخیراً از نقطه اوج یک میلیون آدرس فراتر رفته و کماکان نیز در حال افزایش می‌باشد.

 افزایش تعداد آدرس‌های اتر‌یوم

براساس داده‌های منتشر شده تعداد آدرس‌هایی که بین 1 تا 10 اتر‌یوم موجودی دارند اخیراً از نقطه اوج 1 میلیون آدرس فراتر رفته و کماکان نیز به افزایش خود ادامه داده می‌دهد.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

این آدرس‌ها مجموعاً 3.31 میلیون اتریوم در اختیار دارند و موجودی خود را در 30 روز گذشته 4.75 درصد افزایش داده‌اند.  

افزایش آدرس‌های اتریوم | همتاپی

افزایش آدرس‌های اتر‌یوم. منبع: اینتودبلاک

منبع: توییتر IntoTheBlock

 تجزیه و تحلیل بلاک چین اتر‌یوم نشان می‌دهد که این آدرس‌های کوچک اکنون مجموعاً دارای 3.31 میلیون کوین اتریوم می‌باشند که ارزش آن نزدیک به 7.9 میلیارد دلار می باشد.

خرید اتریوم توسط نهنگ‌ها

وب سایت خبری یوتودی (U.Today) پیشتر گزارش داده بود که نهنگ‌های اتر‌یوم 500 میلیون دلار اتر به دارایی‌های خود اضافه کرده‌اند. که این تعداد بزرگترین انباشت از نوامبر تاکنون بوده است.  

همزمان با خرید اتریوم توسط نهنگ‌ها، معامله‌گران خرده‌فروش نیز برای عقب نماندن از قافله به سمت قطار نهنگ‌ها حرکت کردند و شروع به خرید مقدار زیادی اتر‌یوم نمودند. داده‌هایی که در مورد آدرس‌های با موجودی بیش از 1 اتر‌یوم منتشر شده است، نشان می‌دهند که تعداد کیف پول‌های کوچک در حال حاضر از 1.4 میلیون فراتر رفته است.

اینتودبلاک خاطرنشان می‌کند که این دسته از دارندگان اتریوم از ابتدای سال میلادی 2022 موجودی خود را 4.75٪ افزایش داده‌اند.

پیش بینی قیمت اتریوم توسط جان بولینگر

جان بولینگر، تحلیلگر و معامله‌گر مالی مشهور آمریکایی، در توییتر گفت که مقدار کمی اتر‌یوم را در “موقعیت آزمایشی” خریداری کرده است. خالق اندیکاتور باند بولینگر (Bollinger Bands) اشاره کرد که مشاهده یک الگوی صعودی در نمودار شش ساعته اتریوم برایش الهام بخش بوده و همین مسئله باعث شد تا مقداری اتر‌یوم خریداری کند.  

من دیشب مقدار کمی اتریوم خریداری کردم. البته این تنها یک موقعیت آزمایشی بود… من الگوی شش ساعته اتر‌یوم را دیدم و همین مسئله مرا مجاب کرد تا اقدام به خرید ملکه رمزارزهای جهان کنم.

منبع: توییتر John Bollinger (@bbands) 

بولینگر، به‌ویژه، از پیروانش خواست که به نمودارهای تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم توجه کنند، زیرا بازار در شرف اصلاح است. در نتیجه، او به دنبال‌کنندگان خود هشدار داده است که این یک “معامله با اطمینان بالا” نیست و ممکن است هنوز زمان مناسب برای خرید اتریوم فرا نرسیده باشد.

اتر‌یوم نسبت به اوج ۴,۸۷۸ دلاری خود ۵۱.۱۶ درصد کاهش یافته و در زمان انتشار این خبر با قیمت 2,623 دلار خرید و فروش می‌شود.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *