شهردار میامی هنگام تصویب بسته تشویقی، شخصاً بیت کوین و اتریوم خرید

شهردار میامی هنگام تصویب بسته تشویقی، شخصاً بیت کوین و اتریوم خرید | همتاپی

در ماه فوریه، شهردار میامی در گفتگو با خبرگزاری دیکریپت (Decrypt) از تصمیم خود در خصوص خرید رمزارزهایی نظیر بیت کوین و اتریوم خبر داد. اکنون وی اعلام کرده است که در تاریخ 6 مارس رمز ارزهای خود را خریده است.

شهردار میامی، فرانسیس سوارز (Francis Suarez) در گفتگو با خبرگزاری دیکریپت عنوان کرد که قصد دارد شخصاً ارز دیجیتال خریداری کند. وی در اجلاس اتریال (Ethereal) سال جاری فاش کرد که بیت کوین و اتریوم خریداری نموده است.

فرانسیس سوارز، شهردار میامی در مصاحبه‌ای با دیکریپت در ماه فوریه اظهار داشت که قصد دارد شخصا ارز دیجیتال خریداری کند و در حال تصمیم‌گیری بین بیت کوین، اتریوم و دوج کوین است.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

وی در حال حاضر اعلام کرده است که خرید خود را در تاریخ 6 مارس انجام داده است.

سوارز در گفتگو با دانیل رابرتز (Daniel Roberts)، سردبیر خبرگزاری دیکریپت در اجلاس مجازی اتریال 2021  (Ethereal Virtual Summit) اظهار داشت:

من بیت کوین و اتریوم خریدم.

سوارز اضافه کرد: 

من هرگز آن لحظه را فراموش نخواهم کرد. در آن روز، لایحه هزینه 1.9 تریلیون دلاری در مجلس سنا تصویب و به رئیس جمهور تسلیم گردید. چنانچه دولت فدرال قصد داشته باشد، 1.9 تریلیون دلار هزینه کند، در آن صورت من هم در حوزه رمز ارزها سرمایه گذاری خواهم کرد و این روند قطعاً افزایش خواهد یافت.

بسته تشویقی 1.9 تریلیون دلاری رئیس جمهور بایدن که معمولاً تحت عنوان طرح نجات آمریکایی (American Rescue Plan) شناخته می‌شود در 12 مارس تصویب گردید. این بدان معناست که شهردار سوارز بیتکوین را با قیمت حدود 57,000 دلار خریداری کرده است. از 12 مارس، بیت کوین قیمت‌های بالاتر از 63,000 دلار و سپس پایین‌تر از 48،000 دلار را تجربه کرده است. امروز بیت کوین مجددا به حدود 57,000 دلار رسیده، بنابراین شهردار تا اینجا موفق نبوده است.

وی در مورد خرید اتریوم (ETH) بسیار بهتر عمل کرده است. در 12 مارس، اتریوم تقریباً 1,800 دلار بود. از آن زمان تاکنون 100 درصد افزایش یافته و به بالاترین قیمت فعلی و حدود 4,000 دلار رسیده است.

شهردار میامی گفت:

صادقانه بگویم، اگر دولت 2.2 تریلیون دلار دیگر برای یک لایحه زیرساخت هزینه کنند، این روند همچنان افزایش خواهد یافت.

همچنین وی افزود:

بنابراین، من فکر نمی‌کنم مردم تمایل داشته باشند سرمایه خود را در ارزهایی مثل دلار نگه دارند.

اقدامات میامی در حوزه‌ی ارز‌های دیجیتال

شهردار سوارز یکی از پرسر و صداترین طرفداران صنعت رمز ارزها در ماه‌های اخیر بوده است. خرید شخصی وی صرفاً جدیدترین اقدام وی در این زمینه محسوب می‌شود.

در ابتدای سال، خبرگزاری دیکریپت گزارش داد که این شهردار قصد دارد یک تیم در خصوص رمز ارزها برای توسعه این صنعت در میامی ایجاد نماید. از آن زمان، پیشنهاداتی مبنی بر اختصاص وجوه دولتی به بیت کوین ارائه شده و ممکن است به زودی امکان پرداخت مالیات به صورت رمز ارز برای ساکنان میامی فراهم شود.

همچنین تیم میامی هیت (The Miami Heat)، فرانشیز مشهور اتحادیه ملی بسکتبال (NBA) این شهر، یک قرارداد اسپانسری گسترده را با صرافی رمز ارز FTX امضا نموده است. این صرافی توسط سام بانکمن_فرید (Sam Bankman-Fried) و گری وانگ (Gary Wang) در سال 2019 تاسیس شده است.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش تتر صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *