خرید ۶۲۰ میلیون دلار بیت کوین توسط شرکت‌های نهادی

همزمان با عدم فروش بیت کوین توسط ماینرها، نهادها به خرید بیت کوین ادامه می‌دهند | همتاپی

سرمایه‌گذاران نهادی، 620 میلیون دلار دیگر بیت کوین خریداری کردند. این در حالی‌ست که ماینرها از فروش بیت کوین‌های خود امتناع می‌ورزند. آیا دارایی‌ها روند صعودی خواهند داشت؟

 کریپتوکوانت (CryptoQuant) با اشاره به استیبل کوین‌های موجود در صرافی‌ها و رفتار ماینرها، اشاره کرد که فشار فروش بیت کوین همچنان در حال کاهش است. در عین حال، سرمایه گذاران نهادی بخش قابل توجهی از دارایی خود را حفظ می‌کنند و این امر نشان می‌دهد که یک برداشت گسترده دیگر از صرافی کوین بیس (Coinbase) انجام شود.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

فشار فروش بیت کوین در حال کاهش است

به گزارش خبرگزاری کریپتوپوتیتو (CryptoPotato)، سرمایه گذاران بیت کوین به طور مداوم دارایی‌های خود را از صرافی‌ها خارج می‌کنند، که این امر باید فشار فروش را کاهش دهد.

این گزارش، داده‌های روی زنجیره‌ که توسط سایت کریپتوکوانت ارائه شده بود را تایید کرد. این سایت تجزیه و تحلیل، با اشاره به نسبت استیبل کوین‌ها (Stablecoins Ratio) که عبارتست از میزان موجودی دارایی بیت‌ کوین تقسیم بر میزان دارایی استیبل کوین‌ها در صرافی‌ها، خاطرنشان کرد که «فشار بالقوه فروش در حال کاهش است.»

دلیل آن این است که میزان استیبل کوین‌ها در محل تراکنش‌ها، به بالاترین حد خود رسیده است. این امر می‌تواند منجر به خرید بیت کوین و سایر آلت کوین‌ها توسط  سرمایه گذاران به جای فروش آنها شود.

نمودار نسبت استیبل کوین‌ها در صرافی های ارز دیجیتال. | همتاپی

نمودار نسبت استیبل کوین‌ها در صرافی های ارز دیجیتال. منبع: CryptoQuant

علاوه بر این، ماینرها نیز فروش خود را در اوایل سال 2021 متوقف کرده‌اند. اطلاعات بیشتر کریپتوکوانت نشان داد که آدرس ماینرهای معروف نیز انتقال بیت کوین‌هایی که اخیرا استخراج شده را متوقف کرده‌اند، به این معنی که فشار فروش آنها نیز کاهش یافته است.

نمودار انتقال بیت کوین توسط ماینرها به صرافی‌های ارز دیجیتال | همتاپی

نمودار انتقال بیت کوین توسط ماینرها به صرافی‌های ارز دیجیتال. منبع: کریپتوکوانت 

نهاد ها و موسسات به انباشت دارایی‌های رمزارزی خود ادامه می‌دهند

گرچه به نظر می‌رسد که ماینرها از فروش دارایی‌های بیتکوین خود خودداری می‌کنند، اما این سرمایه گذاران نهادی هستند که سطح انباشت دارایی خود را حفظ کرده‌اند.

بر اساس گزارش‌های قبلی، برداشت‌های قابل توجه از صرافی کوین بیس (Coinbase) که یکی از برجسته‌ترین پلتفرم‌ها برای خرید بیت کوین است نشان‌دهنده‌ی رفتار سرمایه گذاران بزرگ است. همچنین سایت تحلیلی کریپتوکوانت از برداشت گسترده دیگری به میزان 11,105 بیتکوین از بزرگترین صرافی کریپتو مستقر در ایالات متحده که دو روز گذشته انجام شده بود، خبر داد. با قیمت‌ امروز بیت کوین، ارزش این انتقال بیش از 620 میلیون دلار می‌باشد.

با توجه به موارد ذکر شده و داده‌های ارائه شده توسط این سایت تحلیلی، قیمت بیت کوین می‌تواند با یک روند صعودی رو به رو شود.

نمودار برداشت بیتکوین از صرافی ارز دیجیتال کوین بیس | همتاپی

نمودار برداشت بیتکوین از صرافی ارز دیجیتال کوین بیس. منبع: کریپتوکوانت

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت‌ کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *