خرید و نگهداری کلان بیت کوین همچنان ادامه دارد

تحلیل قیمت بیت کوین: خرید و نگهداری کلان بیت کوین همچنان ادامه دارد | همتاپی

دارندگان بلند مدت بیت کوین علی رغم عملکرد بازار (مارکت اکشن) و شروع ضعیفی که در این هفته داشتند، همچنان در این راه ثابت قدم هستند.

گلسنود (Glassnode) بر اساس تحقیقی که توسط تحلیلگران درون زنجیره‌ای انجام شده است، تأیید کرد که افرادی که بیت کوین‌های یک ساله یا قدیمی‌تر دارند حاضر به فروش آنها نیستند.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

هولدرهای سرسخت افرادی هستند که در زمان ناپایداری و کاهش قیمت‌ بیت کوین، این ارز دیجیتال را خریداری می‌کنند و اغلب هنگامی که مطمئن می‌شوند قیمت آن دارایی دیگر کاهش قیمت ندارد، سفارشات فروش (bid) خود را ثبت می‌کنند. این کار یک عمل درون زنجیره‌ای است و در تجزیه و تحلیل هفتگی توضیح داده شده است.

گلسنود هولدرهای بلندمدت را به افرادی که دارای کوین‌هایی با عمر بیش از 155 روز هستند و هولدرهای کوتاه‌مدت را به افرادی که دارای کوین‌های جدید هستند، طبقه‌بندی می‌کند. مشخص شد که در آخرین قیمت حداکثری 52.8 هزار دلار، تقریبا 17 درصد از عرضه بیتکوین از طرف هولدرهای کوتاه‌مدت و آن‌هایی که به دنبال سود کوتاه‌مدت بوده‌اند، بوده است.

این امر نشان‌دهنده یک انباشت (تجمع) خیلی بزرگ است که در بین کمترین قیمت اخیر 29 هزار دلار تا حد پایین محدوده بالای سه ماهه دوم سال (Q2) رخ داده است.

عرضه بیت کوین توسط دارندگان بلندمدت و کوتاه‌مدت. | همتاپی

عرضه بیتکوین توسط دارندگان بلندمدت و کوتاه‌مدت. منبع:گلسنود

هولدرهای بلندمدت همیشه بیت کوین را به مدت طولانی‌تری نگه می‌دارند

این گزارش، با توجه به درصد عرضه هولدرهای بلندمدت، نشان داد که این هفته این مقدار به 79.5 درصد رسیده است. این مقدار مشابه مقدار ماه اکتبر که درست قبل از شروع بازار صعودی سال 2021 است، می‌باشد. البته این بدان معنا نیست که یک بازار صعودی بزرگ دیگر در حال وقوع است، بلکه فقط انباشت (تجمع) خواهیم داشت و هولدرهای بلندمدت بیتکوین حاضر به فروش دارایی خود نخواهند بود.

لازم به ذکر است که در حال حاضر، هولدرهای بلندمدت بیشترین تعداد کوین‌های تاریخ را در اختیار دارند که در این هفته مقدار آن تقریبا 13 میلیون بوده است.

«حداکثر عرضه توسط هولدرهای بلندمدت (LTH) در نهایت منجر به ایجاد بازارهای نزولی (خرسی) می شود که از لحاظ تاریخی با کاهش عرضه و آغاز روندهای نزولی چرخه‌ای همراه است».

لارک دیویس (Lark Davis)، یوتیوبر کریپتو، نیز به نرخ انباشت (تجمع) که در حال حاضر 421 بیت کوین در ماه است، اشاره کرد.

هولدرهای بلندمدت همچنان بیت کوین می‌خرند.

تغییر موقعیت دارندگان بلند مدت بیت کوین | همتاپی

تغییر موقعیت دارندگان بلند مدت بیت کوین. منبع: توییتر

چشم‌اندازی از قیمت بیت کوین

بر خلاف اخبار فیک و دروغ چند ساعت پیش، قیمت بیت کوین همچنان طی 24 ساعت گذشته ثابت باقی مانده است. والمارت (Walmart) با لایت کوین همکاری نکرد و قبل از اینکه یک کندل قرمز پدیدار شود، کندل بیت کوین 2,000 دلاری عمر کوتاهی داشت و تقریبا یک ساعت به طول انجامید.

در حال حاضر، با توجه به Tradingview، بیت کوین با قیمت 45,400 دلار معامله می‌شود که در 24 ساعت گذشته تقریباً یک درصد افزایش یافته است. این روند در هفته گذشته، یک روند نزولی بوده است، اما از سه شنبه گذشته کمی بیش از 14 درصد کاهش یافته است.

یک تقاطع طلایی (golden cross) در محدوده زمانی روزانه رخ داده و میانگین متحرک 50 روزه به 200 روزه تبدیل شده است، که در بلندمدت نشانه صعود و افزایش است. با این حال، بیتکوین در حال حاضر زیر هر دو شاخص معامله می‌شود، که این امر می‌تواند موقتی و کوتاه‌مدت باشد.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *