درآمد ماینرهای بیت کوین در دو سال، دو برابر شد و از ۲۰ میلیارد دلار عبور کرد

درآمد ماینرهای بیت کوین در دو سال، دو برابر شد و از 20 میلیارد دلار عبور کرد

استخراج کنندگان بیت کوین از روند گاوی بازار حداکثر استفاده را می‌برند. در دو سال اخیر درآمد ماینرهای بیت کوین، بیشتر از ده سال اولیه اختراع بیت‌کوین بوده است.

رافائل شولتز کرفت (Rafael Schultze-Kraft)، مدیر عامل اجرایی سایت تحلیل داده‌ی گلس‌نود، درباره میزان کلی درآمد ماینرهای بیت کوین در توییتر خود اعلام کرد:

در دو سال گذشته درآمد ماینرهای بیتکوین بیشتر از ده سال اول فعالیت این ارز دیجیتال بوده است.

درآمد ماینرهای بیت کوین در تاریخ 15 ژانویه به 20 میلیارد دلار رسیده است

طبق گزارشات گلس‌نود، در کل درآمد ماینرهای بیت کوین در تاریخ 15 ژانویه به 20 میلیارد دلار رسیده است و این امر بدان معنی است که درآمد آن‌ها در دو سال گذشته دو برابر شده است. 

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

این اطلاعات نشان می‌دهد که ماینرهای بیت کوین بیشتر از همیشه از امن کردن شبکه بیت کوین، درآمد داشته‌اند. 

از آنجایی که امسال قیمت بیتکوین در مدت پنج ماه چهار برابر شده است، سرعت تغییر درآمد ماینرهای بیت کوین نیز افزایش یافته است. افزایش قیمت بیت کوین در ماه اکتبر از 10,500 دلار شروع شد و در این ماه به بیشترین قیمت خود، یعنی 42,000 دلار رسید. 

ماینرهای بیت‌کوین با حل کردن معماهای ریاضی پیچیده، بلاک چین را ایمن‌ می‌کنند.

استخراج بیت کوین صنعت بزرگی است و ماینرها باید از جدیدترین و پیشرفته‌ترین کامپیوترها استفاده نمایند تا بتوانند درآمد خوبی را بدست آوردند.

کمپانی سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) در 15ام ژانویه اعلام کرد که قصد ورود به صنعت ماینینگ را دارد. این شرکت نیویورکی که از سال 2018 تاسیس شده است، امسال بخش استخراج خود را با عنوان «تنها مرکز خدمات مالی استخراج‌کنندگان» افتتاح کرد.

در چین، شرکت‌های بزرگ ماینینگ هر شش ماه از قسمت‌های بارانی کشور به بخش‌های سرد زین‌جیانگ (Xinjiang) مهاجرت می‌کنند. آنها با سرد نگه داشتن تجهیزات خود در مصرف پول صرفه‌جویی می‌کنند. 

مدیرعاملان بزرگ‌ترین شرکت استخراج چینی به نام بیت‌مین (Bitmain) توانستند با طراحی سیاست‌های فوری اختلاف، که یکی از مدیرعاملان مدیرعامل دیگری را برکنار کرده بود، اختلافاتشان را حل و فصل نمایند.

نکته‌ی منفی که راجع به استخراج بیت کوین وجود دارد، آسیب‌های آن به مادر همه‌ی ما، کره‌ی زمین است. بر اساس گزارش‌های سایت دیجی‌کامیست (Digicomist)، میزان انرژیی که در استخراج بیت کوین استفاده می‌شود معادل میزان مصرف انرژی در شیلی است. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *