ترون با ۵.۲۶ میلیون کاربر در روز، به رکورد جدیدی رسیده است

ترون با 5.26 میلیون کاربر در روز، به رکورد جدیدی رسیده است | همتاپی

شبکه بلاک چین ترون (TRX)، در تعداد کاربران، تعداد تراکنش‌ها و تعداد آدرس‌های منحصربفرد شبکه به بالاترین میزان در طی دوران خود رسیده است.

برای شروع باید بگوییم که کاربران فعالی که روزانه از ترون (Tron) استفاده می‌کنند به بالاترین تعداد در طول دوران خود یعنی 5.26 میلیون نفر رسیده‌اند. این رویداد مهم توسط عضوی از جامعه رمز ارزها، با نام Crypto Petrov  مشاهده و شناسایی شد. وی به این نکته نیز اشاره کرد که ترو‌ن در تعداد تراکنش روزانه به عدد 6.224 میلیون رسیده، و رکورد جدید دیگری را برای خود ثبت کرده است.

طبق نمودارهای استخراج‌شده از سایت Tronscan.org، بالاترین رکورد‌های ترو‌ن از لحاظ تعداد کاربرانی که به صورت روزانه فعالیت می‌کنند و تعداد تراکنش‌های روزانه در زیر نمایش داده شده است.

نمودار روزانه تعداد کاربران فعال ترو‌ن | همتاپی

نمودار روزانه تعداد کاربران فعال ترون.منبع: سایت ترون اسکن

نمودار روزانه تعداد تراکنش‌های تر‌ون. منبع: سایت ترو‌ن اسکن

نمودار روزانه تعداد تراکنش‌های تر‌ون. منبع: سایت ترو‌ن اسکن

مجموع حساب‌های کاربری ترون به از 38.58 میلیون نیز فراتر رفته است

یکی دیگر از فاکتورهایی که ترو‌ن رکورد جدیدی را در آن ثبت کرده، تعداد آدرس‌های این شبکه است. طبق اطلاعات سایت ترون اسکن، در حال حاضر این شبکه میزبان بیش از 38.58 میلیون آدرس منحصر به فرد است که در نمودار زیر نمایش داده شده است.

نمودار رشد تعداد حساب‌های کاربری در شبکه ترو‌ن | همتاپی

نمودار رشد تعداد حساب‌های کاربری در شبکه ترون

میانگین متحرک 200 روزه ترون، آخرین خط دفاعی ارز دیجیتال ترو‌ن

با توجه به رفتار قیمت، در حال حاضر ترو‌ن (TRX) با قیمت 0.072 دلار معامله می‌شود. همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است، میانگین متحرک 200 روزه (خط سبز رنگ)، نشان‌دهنده‌ی آخرین خط دفاعی ترون قبل از ورود به منطقه خرسی می‌باشد.

نمودار قیمت ترون/ تتر | همتاپی

نمودار قیمت ترون/ تتر. منبع: تریدینگ ویو

مقاله پیشنهادی: ترون چیست

در این نمودار همچنین می‌توان مشاهده کرد که ترو‌ن الگوی دو قله (double-top) را در حدفاصل ماه‌های آوریل و مه داشته است. در آن زمان بازار رمزارزها در محدوده بازار گاوی بوده است. اما از آن پس ترون با تحمل سه رویداد خبری زیر افت کرد و در اواخر ماه مه، به محدوده قیمتی 0.05563 دلار رسید.

  •   توقف تسلا در  پذیرش بیت کوین به عنوان روش پرداخت برای خودرو‌های جدید
  •   گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه ایلان ماسک و تسلا بیت کوین خود را فروخته‌اند
  •   چین، ممنوعیت‌هایی را که در سال 2018 در خصوص بیت کوین و معاملات رمزارزها تصویب کرده بود، عملی کرد

با توجه به کاهش حجم معاملات روزانه و عدم موفقیت خطوط MACD روزانه در عبور از خط پایه، ترون دچار ضعف شده است. این ضعف می‌تواند منجر به از دست رفتن محدوده‌ی حمایتی میانگین متحرک 200 روزه شود و روندی خرسی را در پی داشته باشد. علاوه بر این، توصیه می‌شود که هنگام معامله ترو‌ن، بااحتیاط عمل کنید. زیرا بیت کوین همچنان در تلاش است که موقعیت خود را بین محدوده‌های 30 و 40 هزار دلاری محکم کند.

 ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش ترون صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *