ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت کوین، از امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) تعجب خواهد کرد

ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت کوین، از DeFi (امور مالی غیرمتمرکز) تعجب خواهد کرد | همتاپی

یک تحلیلگر و اینفلوئنسر معروف کریپتو معتقد است ساتوشی ناکاموتو، خالق ناشناس بیت کوین، تحت تأثیر امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) قرار خواهد گرفت.

کامرون مجری برنامه یوتیوب Crypto Daily، در این باره می‌گوید با وجود مقایسه‌های نادرست، DeFi با پروژه منسوخ شده Bitconnect که یک پلتفرم وام و معامله بیتکوین بود و نوید بازده بالایی را به سرمایه گذاران می‌داد، تفاوت زیادی دارد.

خیلی راحت میشه گفت که پانزی یک چیز جدید و ترسناک است و افراد از پانزی می‌ترسند، زیرا افراد از چیزهایی که درک درستی از آنها ندارند می‌ترسند، اما به جای اینکه حرکتی بکنید، از پول‌تان استفاده کنید تا با کسب کارمزد سود کنید. ولی این دلیل نمیشه اسمش Bitconnect باشه و شما برای خودتان ضرر و زیان درست کنید.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

کامرون می‌گوید مدل‌های درآمد امور مالی غیرمتمرکز ( DeFi)، با به گردش درآوردن سرمایه و استفاده از همان روش‌های بورس‌ و بانک، دارندگان کریپتو را توانمند می‌کنند.

اگر می‌خواهید مقدار کمی بیت کوین استیک (ُstake) کنید، می‌توانید بیت کوین‌های بیشتری را وارد اتریوم کنید و آن‌ها را در گردش بیندازید. درست است که شنیدن سخنان بیشینه‌­گراها بسیار سخت و دردناک است اما به نظرتان بانک‌ها با پول شما چه می‌کنند؟ فکر می‌کنید آنها پول‌ها را روی هم گذاشته و خودشان بیکار میشینن؟ نه اینطور نیست، با آنها کار می‌کنند. چرا ما نباید چنین کاری انجام دهیم؟ چرا ما نباید بانک خودمان را داشته باشیم؟ آیا اصل مطلب همین نیست؟

کامرون می‌گوید ظهور DeFi در واقع بسیاری از ایده آل‌های ساتوشی ناکاموتو را پشتیبانی می‌کند و در طولانی مدت، کاربرد و اتریوم و بیت کوین را افزایش می‌دهد.

بیت کوین یک دارایی غیرمتمرکز است. بیت کوین باعث بوجود آمدن همه اینها شد. فقط می‌توانم تصور کنم که ساتوشی، از همه کارهایی که بانک‌ها می‌کردند و الان خودمان آنها را انجام می‌دهیم تعجب خواهد کرد، و در آینده‌ای نه چندان دور در مورد بیت کوین هم انجام خواهیم داد.

کامرون می‌گوید، صرافی‌های ارز دیجیتال که نماینده روش سنتی خرید و فروش کوین‌ها هستند نیز برای جلوگیری از تسخیر بازار توسط همتایان غیرمتمرکز خود، مجبورند وارد این بازی شوند.

صرافی های ارز دیجیتال باید پیشنهادات بهتری به ما ارائه دهند، در غیر این صورت ما خودمان این کار را انجام خواهیم داد. و در این صورت دیگر نیازی به آنها نداریم. در واقع فکر نمی‌کنم مدت زمان زیادی طول بکشد. مقدار زیادی پول و سال‌های زیادی برای  توسعه و پیشرفت صرف شده و حالا این همان چیزیست که باید آن را به نمایش بگذاریم و عملی کنیم. ما فقط با بالا رفتن قیمت ارزهای دیجیتال، درآمد کسب می‌کنیم. آیا نمی‌خواهید با این ارزهای دیجیتال ارزش بیشتری تولید کنید؟ راستش رو اگر بخواین، من بیشتر از اینها می‌خواهم. بیاین شما هم به دنبال چیزهای فراتر از این باشید!

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *