نهنگ‌ها چین لینک و چند آلتکوین دیگر را سرمایه‌گذاری مناسبی می‌دانند

نهنگ‌ها چین لینک و چند آلتکوین دیگر را سرمایه‌گذاری مناسبی می‌دانند | همتاپی

بزرگترین کیف پول های بایننس اسمارت چین دوج کوین، شیبا اینو، کاردانو، دات و چین لینک را به عنوان سرمایه گذاری‌های برتر نگهداری می‌کنند.

داده‌های اخیراً نشان می‌دهد که برخی از بزرگترین نهنگ‌‌های بایننس اسمارت چین دوج کوین (Doge)، شیبا (SHIB)، کاردانو (ADA)، چین‌ لینک (LINK)، پولکادات (Polkadot) و 20 دارایی‌ دیجیتال دیگر را به عنوان سرمایه‌گذاری‌های برتر می‌دانند.

مقاله پیشنهادی: چین لینک چیست

در توییتی که اخیرا توسط حساب کاربری WhaleStatsBSC@ منتشر شد، 1000 نهنگ ثروتمند در زنجیره بایننس کوین (BNB) (که قبلا به عنوان زنجیره هوشمند بایننس، بی اس سی، شناخته می‌شد)، ارزهای دیجیتال چین لینک و دوج کوین را به همراه 20 ارز دیجیتال دیگر به عنوان سرمایه گذاری‌های برتر خود نگهداری می‌کنند.

طرفداری نهنگ‌های زنجیره بایننس کوین از دوج، کاردانو، شیبا، چین لینک و دات 

لیست دارایی‌های مورد علاقه صاحبان 1000 کیف پول برتر در زنجیره بایننس کوین شامل دوج کوین، شیبا، متیک (MATIC)، کاردانو، چین‌ لینک، دات و آلت کوین‌های کوچکتر است.

بر اساس این توییت، در این لیست ارز دیجیتال متیک با مجموع 72,415,106 دلار در رتبه اول و دوج کوین با مجموع 46,070,284 دلار در رتبه دوم قرار دارد.

پس از آن پولکادات به ارزش 39,212,310 دلار در رتبه سوم قرار دارد.

شیبا اینو (Shiba Inu)، دومین میم کوین بزرگ از نظر ارزش بازار، با مجموع 26,252,727 دلار در جایگاه هفتم قرار دارد.

کوین بومی شبکه کاردانو با نماد اختصاری (ADA) نیز در جایگاه دهم و پس از آن چین لینک قرار دارد. طبق این توییت، نهنگ‌های زنجیره بایننس کوین مالک 11,815,034 دلار کاردانو و 10,041,167 دلار چین لینک (Chainlink) هستند.

حذف اتریوم و بیت کوین از لیست محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

در مقایسه با داده‌های مشابه پنج روز گذشته، این لیست تغییر کرده است و نهنگ‌های زنجیره بایننس کوین اکنون تمایل چندانی به خرید بیت کوین و اتریوم ندارند. در 15 فوریه، این دو ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، در صدر این لیست از دارایی‌ها بودند و بزرگ‌ترین نهنگ‌ها بیشترین گرایش را به آنها داشتند.

در حال حاضر، بیت کوین و اتریوم به همراه سایر ارزهای دیجیتال در حال کاهش قیمت هستند. بیت کوین زیر سطح 40,000 دلار خرید و فروش می‌شود و قیمت اتریوم در منطقه 37,00 دلار متغیر است.

برای اطلاع بیشتر از آخرین اخبار چین‌‌‌‌لینک به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت چین لینک مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش چین لینک صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *