آیا اتریوم می‌تواند سطوح کلیدی قیمتی را فتح کند؟

اتریوم در حال صعود | صرافی همتاپی

اتریوم دو روز گذشته را با نوسان مناسبی پشت سر گذاشته است، فارغ از اینکه همگی امیدواریم تا روندی بازگشتی و صعودی شکل گیرد، اما برای دریافت هر نوع تاییدی برای این جریان، لازم است که اتریوم مجدداً به سطوح کلیدی قیمتی خود برسد.

تحلیل نمودار روزانه قیمت اتریوم

نمودار تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم نشان می‌دهد در تایم فریم روزانه گاوها توانستند حمایت افقی 1,700 دلاری را حفظ کنند. طی سال گذشته، نقش این سطح قیمتی برای اتریوم بسیار مهم بوده است و اگر فروشندگان باعث شوند که قیمت به زیر این سطح برسد، ممکن است که در ادامه این روند، اتریوم کف قیمتی جدیدی را ثبت کند.

مقاله پیشنهادی: اتریوم چیست

از آنجایی که بسیاری از سطوح حمایتی کلیدی در روند کاهشی اخیر از دست رفته‌اند؛ اکنون همان سطوح قیمتی، به نواحی مقاومت تبدیل شده‌اند و گاوها باید تمام تلاش خود را برای رسیدن به بالای محدوده قرمز رنگ یعنی بین قیمت‌های 2,160 تا 2,450 دلاری، انجام دهند. و اگر در انجام این کار موفق باشند، می‌توان امید بیشتری نسبت به معکوس شدن روند داشت.

در عین حال مهم است بدانید که چون ساختار کلی بازار نزولی است، هر حرکت صعودی قیمت ممکن است به عنوان یک پولبک در نظر گرفته شود. علاوه بر این، ابری ضخیم و قرمز رنگ ایچیموکو نیز در این ناحیه مقاومتی وجود دارد که به عنوان مانعی بر سر راه روند صعودی، عمل می‌کند. به طور کلی در مواردی نظیر این حالت، خریداران با فشار شدیدی در جهت مخالف خود مواجه بوده‌اند.

نواحی پشتیبانی کلیدی: بین 1,700 دلار و 1,500 دلار

نواحی مقاومت کلیدی: بین 2,160 دلار و 2,450 دلار

نمودار روزانه قیمت اتریوم به دلار | صرافی همتاپی

نمودار روزانه قیمت اتریوم به دلار. منبع: تردینگ ویو

خطوط میانگین متحرک:

خط میانگین متحرک 20 روزه (MA20): روی 1,959 دلار

خط میانگین متحرک 50 روزه (MA50): روی 2,486 دلار

خط میانگین متحرک 100 روزه (MA100): روی 2,713 دلار

خط میانگین متحرک 200 روزه (MA200): روی 3,140 دلار

تحلیل نمودار اتریوم به بیت کوین (ETH/BTC)

خریداران در تلاشند تا در طول فاز نزولی فعلی، حمایت افقی را روی قیمت 0.06 بیت کوین (خط آبی رنگ) حفظ کنند. چرا که قیمت‌ها به سطحی رسیدند که از ماه اکتبر گذشته به این طرف، بی‌سابقه بوده است. برای اینکه اتریوم عملکرد بهتری در مقابل بیت کوین داشته باشد، خریداران در ابتدا باید با موفقیت بر مقاومت افقی روی قیمت 0.065 بیتکوین(خط زرد رنگ)، غلبه کنند. در مجموع، ساختار کلی‌ای که در حال شکل‌گیری است به شدت نزولی می‌باشد. در صورت تداوم شکل‌گیری کف پایین‌تر و سقف پایین‌تر، احتمال حرکت قیمت به سمت سطوح پایین‌تر، افزایش می‌یابد.

نمودار قیمت اتریوم به بیت کوین | صرافی همتاپی

نمودار قیمت اتریوم به بیت کوین. منبع: تردینگ ویو

نواحی پشتیبانی کلیدی: بین 0.060 و 0.055 بیتکوین

نواحی مقاومت کلیدی: بین 0.065 و 0.070 بیتکوین

تحلیل درون زنجیره‌ای اتریوم

  • حفظ میزان عرضه توسط برترین آدرس‌های غیر صرافی

میزان کوین‌هایی که توسط برترین آدرس‌های غیر صرافی هولد شده‌اند، همچنان رو به کاهش است. معمولاً، به این خاطر که آدرس‌های غیر صرافی تمایل دارند تا دارایی‌های خود را از صرافی‌ها خارج کرده و هولد کنند؛ در زمان افزایش قیمت، این شاخص افزایش می‌یابد. اما با وجود افزایش قیمت اخیر، این شاخص شاهد هیچگونه رشدی نبوده است. و از این امر می‌توان اینطور برداشت کرد که ارزیابی سرمایه‌گذاران از بازار، با ترس و تردید همراه است.

تحلیل داخل زنجیره | صرافی همتاپی

اتریوم‌های ذخیره شده در آدرس‌های غیر صرافی

در لحظه بارگذاری این مقاله قیمت اتریوم به دلار در حوالی 1,820، در حالی در نوسان است که در 24 ساعت گذشته 6 درصد کاهش را ثبت کرده است.

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *