سلام کریپتو بستری متفاوت برای خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال

سلام کریپتو بستری متفاوت برای خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال

احتمالا افزایش چشمگیر قیمت ارزهای دیجیتال و جذابیت این بازار شما را نیز به خرید و فروش و سرمایه‌گذاری در آن علاقه‌مند کرده است و در میان گشت‌و‌گذارتان در سایت‌های مختلف با مطالبی نظیر بیت کوین چیست؟ صرافی ارز دیجیتال چیست؟ چگونه یک صرافی معتبر پیدا کنم؟ برخورد کرده‌اید. در این مقاله از سلام کریپتو با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را بیابید.

بیت کوین چیست؟

بیت کوین پادشاه ارزهای دیجیتال نوعی پول مجازی است که می‌توان با استفاده از آن خرید کرد، سفارش آنلاین انجام داد، سرمایه‌گذاری کرد و برای هر کس در هر کجای جهان پول انتقال داد. این ارز دیجیتال در سال 2008 همزمان با بحران اقتصادی بانک‌ها، توسط شخص یا گروهی از اشخاص با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو به دنیا معرفی شد. 

بدون اغراق می‌توان گفت بیتکوین محبوب‌ترین ارز دیجیتال بازار کریپتوکارنسی می‌باشد. ویژگی‌های منحصر بفرد این ارز دیجیتال نظیر غیرمتمرکز بودن و محدودیت تعداد واحدهای آن، عدم وابستگی به دولت‌ها و بانک‌ها و بسیاری دیگر باعث شده است، افراد زیادی تمایل داشته باشند حداقل مقداری از این ارز دیجیتال را خریداری کنند. اما چگونه؟

سلام کریپتو

صرافی ارز دیجیتال چیست؟

حتما تاکنون نام صرافی‌های ارز دیجیتال را شنیده‌اید. برای خرید و فروش و به طور کلی معامله ارزهای دیجیتال باید به صرافی ارز دیجیتال مراجعه نمایید. صرافی ارز دیجیتال بستری است که افراد می‌توانند ارزهای دیجیتال خود را خرید و فروش کنند و یا به پول ملی هر کشور تبدیل نمایند و در کل نقش مهمی در شکل‌گیری بازار ارزهای دیجیتال دارند.

معمولا صرافی‌های ارز دیجیتال یک سایت یا یک بات معاملاتی می‌باشند. اما از آنجایی که صرافی‌های ارز دیجیتال مستقیما با دارایی شما سر و کار دارند، انتخاب یک صرافی معتبر از اهمیت زیادی برخوردار است. باید بدانید که هنگام انتخاب صرافی معتبر مواردی نظیر سابقه فعالیت، نحوه ارائه خدمات کارمزد، نحوه پشتیبانی، روش‌های پرداخت، فرآیند احراز هویت، ارزهای پشتیبانی شده و محدودیت‌های جغرافیای نیز بسیار حائز اهمیت می‌باشد. به همین دلیل بهترین انتخاب برای رعایت این فاکتورها، صرافی‌های معتبر داخلی هستند. پیشنهاد ما صرافی سلام کریپتو و بستر منحصر به فرد معاملاتی آنها می‌باشد. 

چرا صرافی ارز دیجیتال سلام کریپتو؟

پیش از این گفتیم که برای انتخاب یک صرافی تنها خرید بیت کوین مهم نیست و فاکتورهای زیادی در انتخاب آن نقش دارند. سلام کریپتو یک صرافی کاملا ایرانی است که تمام فاکتورهای یک صرافی معتبر و در سطح جهانی را دارا می‌باشد. 

  • سابقه فعالیت سلام کریپتو

صرافی سلام کریپتو فعالیت خود را از سال 1396 در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال با حجم بالا و ارائه خدمات به صرافی‌های برتر ایران آغاز کرد. اما رشد چشمگیر قیمت ارزهای دیجیتال و نیاز به وجود پلتفرمی امن، تیم این مجموعه را بر آن داشت تا ارائه خدمات خود را گسترش داده و امکان خرید و فروش ارز دیجیتال را با منصفانه‌ترین قیمت برای همه کاربران و سرمایه گذاران خرد نیز فراهم آورد.

  • نحوه ارائه خدمات

صرافی سلام کریپتو در بستری متفاوت از سایر رقبا خدمات متنوعی را در حوزه ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. این بستر منحصربفرد در یک بات تلگرام می‌باشد که به ساده‌ترین روش کلیه خدمات صرافی نظیر خرید و فروش ارزهای دیجیتال، احراز هویت، ارائه سیگنال‌ و آخرین اخبار و مطالب آموزشی در بات معاملاتی سلام کریپتو انجام می‌شود. همچنین بستر تلگرامی این صرافی باعث شده است حساب کاربران غیرقابل هک بوده و این صرافی رمزارزی نسبت به سایر صرافی‌ها از امنیت بسزایی برخوردار باشد.

چرا صرافی ارز دیجیتال سلام کریپتو؟ | همتاپی

  • کارمزد

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال میزان کارمزدهای آن صرافی می‌باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید کارمزد صرافی سلام کریپتو به ازای هر تراکنش صفر می‌باشد. 

  • نحوه پشتیبانی

تیم پشتیبانی صرافی سلام کریپتو، با تعهد بالا نسبت به کاربران، هفت روزه هفته بصورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیل در خدمت شما خواهد بود تا در صورت بروز مشکل، شما را راهنمایی کنند. 

  • روش‌های پرداخت

کاربران این صرافی می‌توانند با ریال (از طریق کارت بانکی)  و تتر به معامله ارزهای دیجیتال بپردازند. 

  • فرآیند احراز هویت

در صورت علاقه به ثبت نام و احراز هویت در بات معاملاتی سلام کریپتو، کارشناسان این مجموعه بلافاصله پس از دریافت اطلاعات شما نسبت به بررسی مدارک هویتی شما اقدام کرده و در اسرع وقت پاسخگو خواهند بود.

  • ارزهای پشتیبانی شده

صرافی آنلاین سلام کریپتو در حال حاضر بیش از 100 ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند که این تعداد در مقایسه با دیگر رقبای داخلی عددی باورنکردنی و در سطح جهانی است. 

  • محدودیت جغرافیایی

در حال حاضر صرافی ارز دیجیتال سلام کریپتو در کشورهای انگلستان، عراق، امارات و ارمنستان نیز فعال می‌باشد و در آینده‌ای نزدیک در نظر دارد محدوده فعالیت خود را گسترش دهد.

همین حالا می‌توانید با ثبت نام در بات معاملاتی سلام کریپتو و انجام مراحل احراز هویت برای خرید و فروش ارز دیجیتال با بهترین قیمت اقدام نمایید.

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *